Ico 2 / Wanda and the Colossus

oma

Village Drunk
#1
Husker jeg satt å spilte Ico lenge og forelsket meg i grafikk og opplegg, ett pussl spill uten like spør du meg, og Nå når jeg har sett at en såkalt oppfølger er på vei, (ikke en direkte oppfølger men det har vært snakk om at de skulle lage en toer men det var ikke nok "profitt" på Ico så de måtte videreutvikle det) bildene fra dette spillet er jo helt enorme, er det noen som har hørt noe annet?
 

oma

Village Drunk
#5
hvorfor ikke rundet det? det var jo enormt, (som i kult), det var jo ikke så vanskelig heller...(no offence)
 

SHDR

Gullmedlem
#7
Jeg ser *MYE* frem til det. Det er jo ingen som vet hvordan dette spillet skal spilles enda, men tanken ... et spill basert på bosser der bossene i samme slengen er et brett i seg selv? Deilig! Med den samme kjølige, nydelige stilen som i Ico skulle jeg tro det blir unikt, og enda et eksempel på at førstepartistitler fra Sony er fete saker. Det kan ikke komme raskt nok ...

Og Blizzy: Ico tjente aldri penger, nei, men Sony er ikke opptatt av at deres førstepartititler skal selge. De er mer opptatte av å sette standarder for andre, finne nye, spennende måter å spille spill på (som Ico, Mark of Kri, Singstar og EyeToy), for å potensielt utvide MARKEDET til Sony, heller enn å treffe midt i EA-gamerens lune stue, med Blink 182 og en fortelling om død, hevn og kjærlighet ... i middelalderen!

Ah, og lykke til med å få tak i Ico ... det har jeg ikke sett siden tidenes morgen. Kanskje EB har det brukt? Sjekk QXL.
 

oma

Village Drunk
#8
mark of kri er jo og ett fanttastisk spill! det ruler jo som bare juling, det kommer jo og en toer til det :) enda mer å glede seg til :sikle:
 
#9
En kamerat av meg har det, og han selger det til en ganske koselig pris.
Men men. Jeg er lei av Sony, jeg er lei av GTA, jeg er lei av Playstation generelt, jeg syns akkurat det samme har gått igjen, siden PSX kom ut. Jeg syns aldri Sony har hatt noen særlig relativt bra spill til konsollene sine (se bort i fra Ico og Final Fantasy)
Jeg er ikke en Nintendo fanboy, og det er jeg glad for. Men for at jeg skal kjøpe Wanda and the colossus bør det ha den velkjente revolusjonerende følelsen.
 
#12
Vill gärna ha Ico, bara för att. Nu är det ju dock färdig-producerat och näst intill omöjligt och få tag på. Iallafall har inte jag hittat några begagnade allternativ.
 
#17
Link

Joda, har du NTSC PS2 er det bare å slå på stortromma.
 
#18
Opprinnelig skrevet av Shadar@13.03.2005, 13.05
Jeg ser *MYE* frem til det. Det er jo ingen som vet hvordan dette spillet skal spilles enda, men tanken ... et spill basert på bosser der bossene i samme slengen er et brett i seg selv? Deilig! Med den samme kjølige, nydelige stilen som i Ico skulle jeg tro det blir unikt, og enda et eksempel på at førstepartistitler fra Sony er fete saker. Det kan ikke komme raskt nok ...

Og Blizzy: Ico tjente aldri penger, nei, men Sony er ikke opptatt av at deres førstepartititler skal selge. De er mer opptatte av å sette standarder for andre, finne nye, spennende måter å spille spill på (som Ico, Mark of Kri, Singstar og EyeToy), for å potensielt utvide MARKEDET til Sony, heller enn å treffe midt i EA-gamerens lune stue, med Blink 182 og en fortelling om død, hevn og kjærlighet ... i middelalderen!

Ah, og lykke til med å få tak i Ico ... det har jeg ikke sett siden tidenes morgen. Kanskje EB har det brukt? Sjekk QXL.
189273​

Ahhh...jeg må si jeg gleder meg til denne tittelen. Spilte ICO for et par år tilbake å jeg må si st jeg har sjelden blitt så oppslukt av et spill.

Det er jo synd at ikke spillene ikke selger så bar i å med at det er slike spill folk burde snu seg etter, ikke bare EA titler og dårlig skytespill.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#20
Gleder meg også vilt til dette, de previewene jeg har lest får det til å virke som det jeg trodde spill skulle bli da jeg var liten.
Bare for å skryte får jeg vel også nevne at jeg har PAL ICO med kunstkort.