Ico-hjelp!

#1
Noen som vet hvordan man kommer gjennom rommet med trebolten som går opp og ned? Ga opp i 2002, første gang jeg hadde spillet.
 
#2
Du må stå på den og trykke hoppeknappen på et spesielt tidspunkt. Hvis du klarer det vil du fly opp til en kant du kan klatre opp på. Bare prøv mange ganger, så klarer du det nok til slutt.
 

Lodin

Der Waaaah
#4
Fun Fact: Akkurat den delen er ikke med i den japanske eller amerikanske versjonen av spillet. Istedenfor pumpa var det bare en vanlig stige der. :ehm...:
 
#5
Har et problem jeg og, og lurte på om noen er villig til å hjelpe... Befinner meg i "Gondola". Skal vri på en stor sirkulær "bryter" for å få en stor kasse ut slik at Yorda kan hoppe over et gap. Problemet oppstår når jeg skal tilbake via en lenke. Hvor skal jeg hoppe? Har prøvd samme veg jeg kom fra, men Ico faller uansett ned... Frustrert...
 
#7
Takker for svar! Fant ut at det gikk an å svinge seg fram og tilbake (hadde helt glemt av dette siden første gang jeg prøvde ICO), så etter mye om og men fikk jeg det endelig til. Rundet spillet nettopp. FIN slutt!!!