Ico? Moar liek Project Trico! (The last Guardian)

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Haha, taper! Hadde stilt opp som gladiator i gamle Rom for det Ico-eksemplaret.

Så, ifølge CVG ryktes det at Team ICO kommer til å slippe en ICO/Shadow of The Colossus HD bundle til PS3. Det snakkes om tidlig 2011 isåfall. Kan det være noe samordna releasedato med The Last Guardian tro? Uansett, tror nesten det er noe jeg må ha. Jada, selv om jeg alt har begge spilla på PS2.
Jeg vet ikke med dere, men Shadow of the Colossus i høg definisjon (og forhåpentligvis stabil framerate) er grunn nok for meg å for å endelig kjøpe meg en ps3.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
da hadde jeg kanskje klart å spille SotC i mer enn ti minutter i slengen.

Drauden

SGs kollektive lillebror
SotC er en av de flere juveler på PS2 jeg aldri spilte. Hvis de kommer med en håde-versjon, slenger jeg meg på den az.

Jeg klarte liksom aldri å leve meg inn i ICO. Jeg er et dårlig menneske:(

Du er.

Jeg har enda mitt gloriøse Ico med forsiden frem øverst i hylla mi, men dette er noe jeg har ventet på så lenge. Om det er sant da. De spillene fortjener HD og anstendig framerate.

Ico forsøkte eg såvidt før PS2'en min knelte, virkelig nydelig spel! Shadow Of The Colossus hadde altfor dårlig framerate til at eg ville gi det særlig tid. Skjønt, det virket svært lovende det også! Dette gleder eg meg så absolutt til, og HD-oppgradering av klassiske PS2-spel er ei trend eg kan like! God Of War 1 og 2 er herlig moro!

Drauden

SGs kollektive lillebror
Fun fact: Shadow of the Colossus blir spilt og nevnt mye i filmen Reign Over Me, med Adam Sandler og Don Cheadle.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Skrev det der i mai, og da var det litt nyere i det minste! :mad:

Store utviklingsproblemer. Hovedkaren har sagt at han skal forlate teamet etter prosjektet er ferdig og de måtte vistnok hyre inn andre studioer for å hjelpe dem på et punkt. Det dukker stadig opp rykter om at spillet er skrina, men ifølge Sony så er ikke det tilfellet og den siste utviklingen vi har fått høre om er at de fornya patenten på navnet. Vi får se.