Idioter!

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Ok, hvem faen i helvete er det som driver å kødder med nicket mitt?!

Jeg registrerte meg som ninjaPIRate, plutselig heter jeg ninjaPRIate, å nå heter jeg ninjaPRIMATE!

Den som driver med det, slutt, å bytt navnet mitt til NinjaPirate igjen!
:mad: :tommelned: <_<



Ja! Jeg vet at det er teit å lage et slikt emnet, men det er for faen like teit å bytte nicket mitt hele tiden!
 
#2
Haha, genialt :D
 
#5
Går ut ifra at det sånn det går når man ikke greier å holde seg til ett nick ... :p
 
#7
Kjempe <_<

Opprinnelig skrevet av Vanguard@06.05.2005, 22.24
Hva er galt med NinjaPrimate?
216528​
Det er en grunn til at jeg registrerte meg som NinjaPIRate! Så ALT er galt med ninjaprimate! Bare se på avataren, en ninjapirat!
 

Sancti

Terrorkatt
#10
Jeg aner ikke hvem som byttet det, men for opplysningens skyld ble du registrert som NinjaPriate, så kanskje det var noen som trodde de rettet opp skrivefeilen.
Skal sjekke.
 
#12
Opprinnelig skrevet av Sancti@06.05.2005, 22.33
Jeg aner ikke hvem som byttet det, men for opplysningens skyld ble du registrert som NinjaPriate, så kanskje det var noen som trodde de rettet opp skrivefeilen.
Skal sjekke.
216541​
Jeg skrev jo: "NinjaPRIate for helvete, kan noen bytte nicket mitt til ninjapirate" i signaturen min! Til Nicholas: Det viser jo at det er flere ubrukelig mennesker her, som ikke klarer å rette navnet mitt riktig en gang når det STÅR I SIGNATUREN MIN!!!11!


Ronin: Ja jeg var Arni før, men drit i det.. Det er lenge siden :kos:?
 

Sancti

Terrorkatt
#13
Opprinnelig skrevet av NinjaPrimate+06.05.2005, 22.35-->
<!--QuoteBegin-Sancti
@06.05.2005, 22.33
Jeg aner ikke hvem som byttet det, men for opplysningens skyld ble du registrert som NinjaPriate, så kanskje det var noen som trodde de rettet opp skrivefeilen.
Skal sjekke.
216541​
Jeg skrev jo: "NinjaPRIate for helvete, kan noen bytte nicket mitt til ninjapirate" i signaturen min! Til Nicholas: Det viser jo at det er flere ubrukelig mennesker her, som ikke klarer å rette navnet mitt riktig en gang når det STÅR I SIGNATUREN MIN!!!11!
216544​
[/b]
Når det er du som i utgangspunktet registrerer deg med et nick som har slurvefeil, så synes jeg ikke du skal gneldre så fælt. Det går kanskje litt for i svingene når man skal registrere fire nye kontoer hver dag?

Ikke forvent at folk skal finne alt som står i signaturen, det er vanligvis ikke der man gir beskjeder.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#14
Opprinnelig skrevet av NinjaPrimate+06.05.2005, 23.35-->
<!--QuoteBegin-Sancti
@06.05.2005, 22.33
Jeg aner ikke hvem som byttet det, men for opplysningens skyld ble du registrert som NinjaPriate, så kanskje det var noen som trodde de rettet opp skrivefeilen.
Skal sjekke.
216541​
Ronin: Ja jeg var Arni før, men drit i det.. Det er lenge siden :kos:?
216544​
[/b]
hehe, ok. Ronin bærer intet nag ^_^

Men en særdeles dårlig start må jeg si...
 
#15
når du skriver "NinjaPRIate for helvete, kan noen bytte nicket mitt til ninjapirate"
i signaturen er det vel ikke rart noen føler for å ha det litt morro? :)
 
#16
Word! ^_^


Edit: Men nå som jeg har laget en tråd pga dette osv, kan ingen bare bytte nicket mitt til ninjapirate, eller må jeg hete ninjaprimate?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#17
Vet du hva, Arni? Jeg har innmari lyst til å komme på besøk til deg og installere et program som får PC-en din til å eksplodere hvis du går inn på SG en gang til, så kanskje du hører. Men jeg ser for meg at du stikker til Elkjøp samme dag og kjøper deg en ny en, for så å poste "PCn min ekksplo derte menn nå er jei till bake vær så snil og rete åp skrivve feilln i nike mit".
Du klarer bare ikke å få det med deg? At VI IKKE VIL HA DEG HER? Iallfall ikke sånn som du holder på. Siri har fortalt meg om all masingen din, alt pisset du vil ha ordnet, all særbehandlingen du ønsker deg. IT AIN'T GONNA HAPPEN. Hold kjeft og gå vekk. Neste gang du registrerer en konto skal jeg rename den til "GayPride" og gi deg en passende avatar, medlemstittel og signatur.
 
#18
Oooh. Slik særbehandling skulle jeg gitt mye for å få. Og så fra Yetien selv da. :flau:
 
#19
Bytt navnet mitt itl gaypride, du å gi meg en tittel å alt det der.. i dont give a shit!

Dessuten så sa Siri at jeg kunne være her, å at det var greit! Så lenge jeg ikke maste! Å du kan for faen ikke kalle det særbehandling, når jeg ber noen om å bytte nicket mitt til Ninjapirate, når et annet medlem har byttet det uten at jeg ville det!
 
Status
Stengt for ytterligere svar.