IGNs Top 100 Games Of All Time

#21
Opprinnelig skrevet av Shigsy@31.07.2005, 22.19
Du har ikke link til et sted man kan finne listen på nettet?
246941​

var i 10 år jubeleums nummeret deres som jeg har i sealed mint condtion :svette:
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#22
Opprinnelig skrevet av GombaC@31.07.2005, 02.10
Ellers var listen som forventet, litt overrasket over FF VII sin lave plassering og at Civ II kommer høyere opp enn Civ.
246769​

Listen handlet i og for seg om de 100 beste, heller enn de 100 mest innoative. Her ser vi en liste over de spillene som rett og slett er gode på alle måter, og aldri falmer. For selv om Civ I leverte varene på alle måter, var det Civ II som...var perfekt, en bedre beskrivelse klarer jeg ikke komme med. Spiller det fortsatt en gang i blandt, jeg. På samme måte er det med Red Alert og Tiberian Dawn.

Hadde de laget en liste over innoative og sjangerdefinerende spill, så tror jeg de hadde hatt få spill fra etter 2000 på den listen.

Jeg savnet Rez på den listen, og jeg føler meg tvunget til å kaste en gammelegyptisk forbannelse på Norskingen for hans historieløshet. Spill dem før du uttaler deg om dem.
 
#23
Opprinnelig skrevet av Cyberkverulant@01.08.2005, 12.14
Listen handlet i og for seg om de 100 beste, heller enn de 100 mest innoative.
247076​
Da forstår ikke jeg helt hvorfor Super Mario Bros. havnet på første plass, da det etter min mening finnes langt bedre plattformspill enn det (sikter spesielt til Super Mario Bros. 3. )
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#25
Opprinnelig skrevet av Shigsy@01.08.2005, 12.25
Da forstår ikke jeg helt hvorfor Super Mario Bros. havnet på første plass, da det etter min mening finnes langt bedre plattformspill enn det (sikter spesielt til Super Mario Bros. 3. )
247080​
Poeng. Der ble jeg svar skyldig.