ikke paa tide med nye seksjoner ?

#1
Er det ikke paa tide med nye seksjoner hvor man kan diskutere disse nye konsollene ? Etter e3 kanskje ? Xbox360 kommer jo ut om ikke saa lenge.
 
#2
X360 kommer ut i November, under E3 har SG et eget forum til det. Hvis vi lager et forum, vil det være dead en uker etter E3 og bli dø i 4 måneder.
 
#5
Er bedre om vi bytter ut playstation 2 seksonen med playstation 3 osv. når konsollene kommer ut.
 

Sancti

Terrorkatt
#6
Jeg synes Playstation 2 kan få hete bare Playstation, så slipper vi ørten nye seksjoner. Da kan man ha alle tre i samme, og det samme med Xbox.
 
#7
Og Nintendo, antar jeg?
 
#8
Opprinnelig skrevet av Sancti@12.05.2005, 21.24
Jeg synes Playstation 2 kan få hete bare Playstation, så slipper vi ørten nye seksjoner. Da kan man ha alle tre i samme, og det samme med Xbox.
219164​

Helt enig.

- Nintendo

- Sony

- Microsoft



f.eks ....
 
#9
Sånn som DoShan fremstiller det synes jeg virker som en god idè, men da blir eventuelt Nintendo DS og PSP hørende hjemme i 2 foraer...
 

oma

Village Drunk
#12
så da blir det enten
playstation
xbox
revolution

eller

nintendo
sony
microsoft
 
#14
Så hvis man skal ha Sony, Microsoft og Nintendo må vi belage oss på at det kommer til å bli en smørje av elektronikk, spill, programvare diskusjon i samme delfora?
 

Sancti

Terrorkatt
#15
Kategorien er fortsatt "Spill". Det er det ikke alle som skjønner nå heller, men det skal altså kun ligge emner om spill til de forskjellige konsollene i disse seksjonene.
Alt om selve konsollene og utstyr skal i Spilling Generelt.
 
#17
Er det ikke litt tåpelig å prøve å diskutere konsoller som enda ikke har fått noen spill lansert? Ville bare ha endt med ett eneste emne i hver: "PS3/Revolution/Xbox 360 generelt"

Nei, vent heller med dette til de er lanserte.
 
#18
Jeg hadde satt pris på en liten del som kun het "Next-gen", eller "Neste generasjon". Hvor til enhver tid kunne diskutert fremtidige konsoller, tilogmed etter PS3 og den mølja. Kunne postet bilder av spill, rykter, egne ideer og mye mer. For en gamer synes jeg det er mer enn nok å sette fingrene i. Synes en slik del burde vært oppe for lenge siden. Den fungerer også som en paralell til Retro: Fortid og Fremtid. Nesten litt catchy.

Denne seksjonen brukes jo selvsagt også til E3 og Spaceworld og alle andre store events. Slik at man slipper å opprette nye seksjoner annenhver uke.
 
#19
Jeg mener det beste er Microsoft, Nintendo og Sony. Ikke at jeg bryr meg så veldig om det, det burde faktisk ikke dere heller.

Folk på dette forumet er åpenbart helt hekta på å få nye seksjoner eller å omorganisere de gamle, uten spesiell grunn.
 
#20
Uten spesiell grunn?

Det kommer nye konsoller, det er en grunn.

Idiot.