[Multi] I'm your density. I mean, your destiny.

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
D

Deleted member 91

Gjest
#1


Aw shit y'all, det er gutten deres tilbake med ny tråd om et Bungie-spill! Destiny dropper på tirsdag, og etter betaen er jeg personlig hype as heck. Regner med at de fleste veit dealen, så jeg gidder ikke skrive noe særlig om spillet. Her er noen trailere i stedet:


Kort sagt blir det dritbra, og dette er grunnen til at du kjøpte PS4 selv om det er multiplattform. Jeg slang sammen en klan dere kan joine her, så blir det litt enklere å finne noen å kroke opp med. Hovedquesten, strikes og explore støtter riktignok bare 3 spillere per party, men raids støtter 6, der de senere skal være veldig krevende. I tillegg til obligatorisk PvP i Halo-stil så klart. Hvem er med???
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Venter til Pc-utgaven kommer. Så klart.
 

Nabbe

Har fin hatt.
#6
Mulig jeg plukker det opp på peessfire, men det blir ikke på release. Fortsatt litt skeptisk... som i ... jeg likte pangpangen, er litt mindre sikker på alt rundt pangpangen. Vi får se.
 
#7
Plukker opp min kopi på tirsdag selv, men jeg synes spillet har fått vel mye hype.
For det første, 3 player i story ? WTF ? Etter å ha laget 4 player co-op i alle år med Halo så fant en eller annen løk hos Bungie ut at det er fornuftig å kutte ned på en spiller, samtidig så snakker nesten Bungie om dette som det er et MMO.
Rar logikk og rart valg å gjøre. Vi er fire kamerater som spiller co-op sammen i spill som dette, nå betyr det at en av oss må rulle med randoms osv. TAKK BUNGIE, DETTE FØLTES NEXTGEN :argh:

Men bortsett fra spiller antall og en håpløst irriterende "voice announcer" i PVP så er spillet grei morro.
Betaen var ihvertfall kjekk nok så lenge den varte. Liker settingen, grafikken og ikke minst den tilstedeværende Halo følelsen. Spiller jeg dette om 6 mnd ? Vet ikke, tviler på det. Men så lenge historien er grei og PVP kan underholde i noen måneder så er det forsåvidt grei skuring. Kommer så mye bra spill ut framover uansett :D
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#8
Jeg har dratt ned spillet mens jeg var på jobb, så nå venter jeg bare på at det skal unlocke.

Men: Hvilken klasse skal folk rulle? jeg prøvde hverken alphaen eller betaen, så jeg kommer helt fersk til dette. Heller litt mot Hunter, men er det noe spesielt å vinne i forhold til Titan? Man skal være mer spretten og bedre på avstand, men slik som jeg har lest det, så føles ikke Titan-klassen så tung ut uansett.
 
#9
Jeg har egentlig forhåndsbestilt hos Gamestop, men fant ut jeg skulle prøve å laste ned direkte til PS4 istedet.
Problemet er bare, hvordan starter jeg preload ? Står bare Pre-order med timer som teller ned her.

EDIT: Åja, ok man ser progressen på nedlastningen ved å trykke "options" knappen på Destiny, og så gikk jeg på "information". Da står det hvor langt den har kommet på nedlastningen. Trodde den ville dukke opp under "downloads" der alt annet havner, men sånn var det altså ikke.

Går ihvertfall kjapt å laste ned. 5GB av 18GB gikk kjapt.

Angående klasser så tror jeg at det blir Hunter i førsteomgang. Ikke fordi de andre er noe dårligere, men kun Hunter jeg har prøvd i Beta og syntes det var en grei klasse.
 
Sist redigert:
#11
Nei gjorde ikke det ser du. Men det ordna seg :D
7.5GB nede. Gikk jo mye kjappere enn forventet dette her. Trodde nesten Sony sine servere ville knele. Men det var vel gjerne hele greia med preloadingen, slippe å få all nedlastningen rundt midnatt.

HER har dere litt redeem codes som gir ekstra emblems, armor shaders osv
 
Sist redigert:

Lodin

Der Waaaah
#12
Wellp, det her var Halo med masse dill fra MMOer og Borderlands. Hovedgrunnen til at jeg ikke liker Borderlands er fordi skytinga suger balle, men her sitter det som et skudd så da er det en bra spille.
Merker dog at det sansynligvis er ganske grindete og ladetidene er enda verre enn i det jevne Halo. Fiendene er også enda mindre interressante enn legofolka fra Halo 4. Men men.
 

Nabbe

Har fin hatt.
#13
Borderlands 2 eier. Så det så. Spilte det senest i går.

Men ja, jeg cavet og kjøpte denne driten. Så langt har jeg blitt sparket på huet og ræva ut til menyen to ganger. Har spilt i under en time. Ellers så er det vel lenge til jeg ser noe jeg ikke så i betaen så... ja. Vi får se.
 
Sist redigert:

CockMcBalls

El Sabor Professional
#14
Aw shit, merker jeg var litt meh i starten men dette viser seg å være knallsaker. Storyen virker ikke akkurat mindblowing men det er kos å fise rundt på planeter med Tyrion Lannister på slep og skyte duster. For skytinga eier nemlig, som Lodin påpekte. Har spilt et par oppdrag på co-op og det er jo selvsagt da det er kulest, så ja jeg anbefaler å joine dat SG-klan og bli med på romtokt.
 

Lodin

Der Waaaah
#15
Åssen joiner jeg dat SG-klan? jeg er bare level 6 og det holder sikkert ikke.
Men jeg har teama opp med andre folk utpå slagmarken og det eier. Vinke litt først og så danse sammen og så drapsdreper man alt. :v
 
#17
Dette spillet liker jeg svært godt. Add meg dere som ikke har gjort det ennå på PSN. Har prøvd et par runder i PVP og den modusen jeg liker best er den hvor du skal ta over flagg, ala Battlefield, men her er det kjappere, og du må faktisk reagere hvis du skal få gjort no. Fikk noen heldige kills med golden gun som førte til at vi vant to games. Ellers er det litt småtrøtt å løpe rundt ensam med tanke på onlinemulighetene til spillet. Så igjen, add meg gjerne.
 

Lodin

Der Waaaah
#18
Jeg og Nabbe dilla litt rundt nå og det er ganske opplagt at vi må organisere dette for å kunne spille.
Det er og ganske opplagt at jeg suger balle i dette spillet. Men men.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#19
Synes noen bare kan skaffe meg en ps4 så slipper jeg å føle meg utelatt fra alt av faens flerspilleri på denne forumen

Inb4: pc mesterrase olø
 

Nabbe

Har fin hatt.
#20
Har sittet noen timer nå, så noe må det jo være her. Som Lodin sa, så "dillet" vi litt rundt. Han dro med meg på et level 8 strike eller hva det nå enn kalles. Ble slengt sammen med en random dude. Lodin kom seg ikke forbi startstedet, så det endte med at jeg og han fyren banket hodet mot veggen i tjue minutter eller så før jeg bare sa fuck dette og lot han være igjen alene.

Ruller Hunter fordi... ærlig talt... han kan kaste kniv på folk.