InFamous [PS3]

#41
Synes dette var ganske trøtte greier. Kontrollen virket jo grei nok, men selve spillet var ikke spesielt moro å spille. Noe spesielt pent så det heller ikke ut til å være. Kamera klønet noen ganger med å være litt for stressa, men ellers var den helt okay. Alt i alt, var Crackdown mer moro - og der kan du jo i det minste kjøre bilene også, og du tåler litt vann på kroppen.

Demoen forsvant fort, og jeg ser ingen grunn til å kjøpe dette. Har aldri vært helt fan av konseptet siden jeg først hørte om det, og det jeg fikk prøve klarte heller ikke overbevise meg. Så jeg står over.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#42
Tjah. Testa demoen akkurat jeg også, og jeg synes jeg ser en del potensial der. Kommer nok til å plukke det opp, om enn bare fordi parkour/klatredelen var så tilfredsstillende. Like fleksibel og naturlig som i Assassin's Creed, men jeg følte jeg hadde mye mer kontroll over kisen min. Pluss at det går an å klatre opp alt mulig (nesten) og grinde rails selv om du ikke har noe skateboard. :mafia:
 

oma

Village Drunk
#44
Tjah. Testa demoen akkurat jeg også, og jeg synes jeg ser en del potensial der. Kommer nok til å plukke det opp, om enn bare fordi parkour/klatredelen var så tilfredsstillende. Like fleksibel og naturlig som i Assassin's Creed, men jeg følte jeg hadde mye mer kontroll over kisen min. Pluss at det går an å klatre opp alt mulig (nesten) og grinde rails selv om du ikke har noe skateboard. :mafia:
Moro formulering.

Uansett, fet nok demo. Fikk litt Jack 2-3 vibber, men er usikker på hvor mye fullversjonen kommer til å fenge.
 
#45
Jeg synes demoen blir kulere og kulere jo mer kjent jeg blir med kontrollen. Nå er det tre spill jeg har veldig lyst på å kjøpe, men jeg har ikke penger til noen av dem >_<
 

Novastrum

Feminist-elitist
#46
Kul demo, although jeg ser tendenser til gå dit og drep dissa, beskytt denna løp hit, kom deg dit og drep dem-gameplay, også kalt OLD. Men selve looken og feelen er bra saker. Veldig gode kontrollere, vil nesten si de er mer fluid enn Crackdown. [/englishspeak]

Lasta ned fra euroPSN og trur'u ikke jeg fikk FRANSK demo da gitt?! Intet hint om det før man er inne i demoen heller. Ble mye lok rundt hva jeg faktisk skulle gjøre.
 

Lodin

Der Waaaah
#47
Haha, PS3en din tror du bor i Frankrike. *peke på*
Trur det har no med at den feiler på å tolke IP-adressa di.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#48
Hei vent litt meg også! Var det noe å gjøre, Novastrum? Je mapelle Justin Case, je habit a Tøyen er det jeg kan.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#49
Ser ut som om flere har le probleme. Virker som om de har litt trøbbel med å forstå at mange europeere faktisk forstår engelsk.
 

oma

Village Drunk
#51
De som kjører norsk systemspråk er negre. Rocking Englisj åld skul
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#53
Helt ærlig synes jeg Prototype ser mer fristende ut enn InFamous... :elsk:
 
#54
Menneh, InFamous er laget av de sofistikerte Sly-menneskene, mens Prototype er sydd sammen av Scarface- og Hit & Run-folkene. Begge de to sistnevnte spillene var i teorien kule saker, men funket ikke fordi det føltes så kunstig og detaljeløst. For å si det sånn. Prototype-karen kan sikkert løpe raskere enn InFamous-karen, og han kan kjøre tanks, ålreit, men det kommer aldri, i mine øyne, til å føles like tilfredsstillende som InFamous fordi det mangler en slags tyngde. Altså, selv om jeg skulle synes si bananpålegg var sinnsykt godt, så ville jeg aldri sette meg ned for å spise det med en skje, men i stedet smørt et tynt lag på en brødskive, også spist brødskiven! Det blir litt den samme greien som med at jeg liker GTA 4, men synes Saint's Row er utrolig uinspirerende og kjedelig. Får jeg frem hva jeg mener her? Jeg gjør vel forhåpentligvis det.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#56
Kommer det en demo til Prototype snart? Hva er bananpålegg? Er det monstre på siste bilde Venom? Er det snart på tide med en egen tråd om Prototype sånn at vi kan sortere ut alle postene og påvise alle ulikhetene ved spillene? Er det noen ende på mine spørsmål?
 
#57
Heller...



Vs.



Men ja, jeg er enig. Jeg har ikke prøvd det andre så jeg bare våser. Tipper likevel at Prototype blir rimelig middelmådig. Det har bare en kitchy følelse over hele seg med zombier, tanksstyring og sånn billig CG i trailerene.

Ellers har GameTrailers fått ut en sånn launch trailer. Om noe så fikk jeg mindre lyst på det etter den...
 
D

Deleted member 91

Gjest
#58
Menneh, InFamous er laget av de sofistikerte Sly-menneskene, mens Prototype er sydd sammen av Scarface- og Hit & Run-folkene. Begge de to sistnevnte spillene var i teorien kule saker, men funket ikke fordi det føltes så kunstig og detaljeløst. For å si det sånn. Prototype-karen kan sikkert løpe raskere enn InFamous-karen, og han kan kjøre tanks, ålreit, men det kommer aldri, i mine øyne, til å føles like tilfredsstillende som InFamous fordi det mangler en slags tyngde. Altså, selv om jeg skulle synes si bananpålegg var sinnsykt godt, så ville jeg aldri sette meg ned for å spise det med en skje, men i stedet smørt et tynt lag på en brødskive, også spist brødskiven! Det blir litt den samme greien som med at jeg liker GTA 4, men synes Saint's Row er utrolig uinspirerende og kjedelig. Får jeg frem hva jeg mener her? Jeg gjør vel forhåpentligvis det.
Kronglete metafor aside så vet jeg akkurat hva du mener. Jeg klarer ikke helt bestemme meg for hva jeg syns om Infamous sånn helt ennå, men håndtverket er der.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#59
Men ja, jeg er enig. Jeg har ikke prøvd det andre så jeg bare våser. Tipper likevel at Prototype blir rimelig middelmådig. Det har bare en kitchy følelse over hele seg med zombier, tanksstyring og sånn billig CG i trailerene.
Så den der monster-traileren fra Prototype akkurat og jeg er faktisk enig med Aleks her. Det så bare skikkelig, skikkelig slapt ut.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#60
Tror jeg fant en løsning. Har maskina deres norsk som menyspråk? Prøv å sett det til engelsk.
Det funka. Så det betyr at de tror at nordmenn kan fransk bedre enn engelsk.