Infotråd: Spillegaltreff 2

Status
Stengt for ytterligere svar.
Personlig foretrekker jeg 1 on 1, uten items. Problemet med å ha fire spillere på brettet samtidig er at prosenttallene nede kan fort dekke over alt som skjer nede på brettet når spillerne er litt spredd eller når de er nede og når en kasse dukker opp høyt oppe på brettet.

Fantastisk dårlig forklart, men de som har spilt spillet skjønner hva jeg mener.

2on2 blir bare teit.

Ihvertfall med 1on1 har man en catchup mulighet, i 2on2 blir overtaket for stort om en dummer seg ut.

Enig med eivind2k og Agahnim. 1 on 1 uten items fungerer best. Gjerne på Final- eller Fox- banen (husker ikke navnene i øyeblikket).

Da skal jeg gruse dere alle med Sheik!!

Final destination stemmer jeg for.

Opprinnelig skrevet av Jinzo@12.02.2005, 11.30
Hvis det blir Smash konkuranse så spiller jeg med Roy.
Marth er bare homo.
176425​
Marth er bedre enn roy :)
Det har uansett lite å si, da alle vet at Mario eier alle.
Faen at jeg ikke kan komme på treffet :(

Kan vi spille Four Swords på treffet.
Sånn combat sak??

=D

man kan jo ha begge deler?
1 on 1 er helt klart mest oversiktlig og slik, men 2 on 2 kan vi jo også ha, bare for morroskyld...

alt uten items.
fox-banen? cornelia mener du? det er 2 "fox-baner" men jeg skjønner hivlken du mener. problemet med den er at man kan bli ramdom attacket av slippy og gjengen.
final destination er best ja.

2on2 er jo det absolutt morsomste. Jeg går for 2on2.

Endre har allerede dumpet ansvaret for Halo 2 compo over på meg (Og Baronen :kos:), så jeg kan sikkert ta denne i samme slengen, ikke sant Iliuz?

Høres kult ut men ehm.....hvor ca ligger lilestrøm....IKKE MOBB, tror jeg vet ca hvor det er men er ikke heelt sikker. Er det i nærheten av lillestrøm ikke sant=P Er det langt unna oslo og østfold?

15 min med toget fra Oslo.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Lee@12.02.2005, 20.45
Høres kult ut men ehm.....hvor ca ligger lilestrøm....IKKE MOBB, tror jeg vet ca hvor det er men er ikke heelt sikker. Er det i nærheten av lillestrøm ikke sant=P Er det langt unna oslo og østfold?
176712​
Det går tog fra Oslo S. Tar 16 minutter eller noe sånt (ikke at jeg noen gang har tatt det).

SHDR

Gullmedlem
Jeg synes 4 mot 4 SSBM er shizzen. 2v2 er bare tøys. Alle vet at SSMB ikke handler om taktikk, samspill, teknikk eller finesse. Det handler om å være Pikachu eller Jigglypuff og brune maksimalt. That's what.

Ærlig talt: hvorfor lage en skill-compo av et partyspill? Det blir som å ha turnering i WarioWare: komplett random og helt umorsomt. Let there be anarchy!

Status
Stengt for ytterligere svar.