Infotråd: Spillegaltreff 2

Status
Stengt for ytterligere svar.

Nabbe

Har fin hatt.
Lodin, da. Ble så fine bilder, atte.
 

Sancti

Terrorkatt
Jeg tenker som vanlig bare på meg selv, og grunnen til at jeg har lyst til å ha det i Oslo, er fordi jeg kan overnatte hos familie. Jeg er av en eller annen grunn litt skeptisk til å legge meg til å sove på et slikt sted, og hvis jeg ikke får nok søvn blir jeg enda mer sur og grinete.
 
Opprinnelig skrevet av Lodin@09.03.2005, 19.46
Jeg skammer meg over at jeg tok de bildene...  :(

Og ja, i Oslo neste gang høres dødsbra ut.
187344​
Lodin: Hvor gammel er du? Jeg har sett deg for meg, som en.. 14-åring. Men jeg vet ikke hva jeg skal tro etter å ha sett bildene, og den rare lua med ører.. No offence.

Jeg vil på treff, det høres morro ut. Men hvis sjefene sier at de vil arrangere treff litt oftere, så kan jeg sikkert ta det opp med familien. Si at hvis de stoler på meg, så lar de meg dra eller noe sånt. Ser for meg at det skal gjøre susen.
 

Nabbe

Har fin hatt.
... Lodin? Fjorten? Nåfårrufaenmægiræ. Han er så vidt jeg vet femogtjue.

Jeg håper virkelig du kan komme, Revan. Virkelig.
 
jeg beklager, han har aldri skrevet som en 14-åring eller noe, men i mitt stille (og syke) sinn så har det dukket opp uklare bilder av en fjortenåring.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Opprinnelig skrevet av Sancti@09.03.2005, 19.59
Jeg er av en eller annen grunn litt skeptisk til å legge meg til å sove på et slikt sted,
187361​
Ta det med ro, onkel Nicholas passer på. =D

Jeg er med på treff nesten nårsomhelst. Treff 4 win! Om det er i Oslo eller Lillestrøm er meg likegyldig - selv om jeg kan tenke meg at det er lettere å reise til og fra Oslo med tog (JA DET KAN HENDE JEG MÅ TA TOG, EIVIND).

Alice: Aha! Jeg visste det var deg. Det vil si, jeg trodde jeg visste det var deg. Du skal få klem neste gang.
 
Å NEI! JEG TRODDE TOG VAR FOR SKITTENT FOR KONG NICHOLAS FRA NICHOLAS-LAND!


Revan: ...



...



Nei, Revan. Nei.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Alice: Du får unnskylde at jeg ikke sa noe mer enn "hei" til deg, men jeg ble faktisk litt satt ut av hvor kjekk du var. Faktisk har vi overraskende mange kjekke medlemmer.
Hmmm... "Spillegal.no - Spillsiden med Norges kjekkeste klientell!"
 
Opprinnelig skrevet av Baronen+09.03.2005, 20.11-->
<!--QuoteBegin-Sancti
@09.03.2005, 19.59
Jeg er av en eller annen grunn litt skeptisk til å legge meg til å sove på et slikt sted,
187361​
Ta det med ro, onkel Nicholas passer på. =D

Jeg er med på treff nesten nårsomhelst. Treff 4 win! Om det er i Oslo eller Lillestrøm er meg likegyldig - selv om jeg kan tenke meg at det er lettere å reise til og fra Oslo med tog (JA DET KAN HENDE JEG MÅ TA TOG, EIVIND).

Alice: Aha! Jeg visste det var deg. Det vil si, jeg trodde jeg visste det var deg. Du skal få klem neste gang.
187378​
[/b]
Jeg syns ikke du passet så bra på meg, med tanke på at Lodin utnytta meg når jeg sov..

EDIT: Sancti: Hva er du skeptisk til?
 
Baronen: Looking forward to it :kos:

Yetipants: Bare det å møte deg var stort nok for meg ... Men du fikk jo beskuet mine mad DS skillz :p


Hm. Tror jeg kanskje prøver meg igjen neste gang, men da blir det hele natten. Virker som om all moroa startet etter jeg, Alucard og Grønn Zebra dro. :(
 
Opprinnelig skrevet av Baronen+09.03.2005, 20.11-->
<!--QuoteBegin-Sancti
@09.03.2005, 19.59
Jeg er av en eller annen grunn litt skeptisk til å legge meg til å sove på et slikt sted,
187361​
Ta det med ro, onkel Nicholas passer på. =D

Jeg er med på treff nesten nårsomhelst. Treff 4 win! Om det er i Oslo eller Lillestrøm er meg likegyldig - selv om jeg kan tenke meg at det er lettere å reise til og fra Oslo med tog (JA DET KAN HENDE JEG MÅ TA TOG, EIVIND).

Alice: Aha! Jeg visste det var deg. Det vil si, jeg trodde jeg visste det var deg. Du skal få klem neste gang.
187378​
[/b]
du sa jeg skulle få, men klem det så jeg ikke noe til...

neste gang skal jeg kanskje prøve å snakke til litt flere folk <_<
ja, vi sier det.
må bare manne meg opp litt først.
er så sjenert ;_;
 

Lodin

Der Waaaah
Opprinnelig skrevet av Revan+09.03.2005, 19.59-->
Lodin: Hvor gammel er du? Jeg har sett deg for meg, som en.. 14-åring. Men jeg vet ikke hva jeg skal tro etter å ha sett bildene, og den rare lua med ører.. No offence.
187363​
[/b]
BWAHAHAHAHAHAH!

<!--QuoteBegin-Luthien
@09.03.2005, 20.38
Jeg syns ikke du passet så bra på meg, med tanke på at Lodin utnytta meg når jeg sov..

EDIT: Sancti: Hva er du skeptisk til?
187427​
Nahna nahnananananana Katamari Damaci!
 

SHDR

Gullmedlem
Opprinnelig skrevet av Yetipants@09.03.2005, 19.29
Alice: Du får unnskylde at jeg ikke sa noe mer enn "hei" til deg, men jeg ble faktisk litt satt ut av hvor kjekk du var. Faktisk har vi overraskende mange kjekke medlemmer.
Hmmm... "Spillegal.no - Spillsiden med Norges kjekkeste klientell!"
187421​
Faen ta deg! Jeg var iferd med å kommentere det samme -- du er blitt en del eldre og penere siden sist jeg hilste på deg, Alice. Det må jeg si. Bare synd du liker Naruto ...
 

Nabbe

Har fin hatt.
Opprinnelig skrevet av SilentBob+09.03.2005, 21.00-->
Opprinnelig skrevet av Baronen@09.03.2005, 20.11
<!--QuoteBegin-Sancti
@09.03.2005, 19.59
Jeg er av en eller annen grunn litt skeptisk til å legge meg til å sove på et slikt sted,
187361​


Ta det med ro, onkel Nicholas passer på. =D

Jeg er med på treff nesten nårsomhelst. Treff 4 win! Om det er i Oslo eller Lillestrøm er meg likegyldig - selv om jeg kan tenke meg at det er lettere å reise til og fra Oslo med tog (JA DET KAN HENDE JEG MÅ TA TOG, EIVIND).

Alice: Aha! Jeg visste det var deg. Det vil si, jeg trodde jeg visste det var deg. Du skal få klem neste gang.
187378​
du sa jeg skulle få, men klem det så jeg ikke noe til...

neste gang skal jeg kanskje prøve å snakke til litt flere folk <_<
ja, vi sier det.
må bare manne meg opp litt først.
er så sjenert ;_;
187453​
[/b]

Mhm. Jeg skulle lzm få se brysthåret hans, MEN DET BLE DET IKKE NOE AV!!!

*kremt*

Så kjekkasen var Alice? Hum. Da vet jeg det.
 

Endre

Ødela forumet
Øhm ... mens jeg husker det: Noen som mangler en klokke, en Dual Shock 2-kontroller eller kanskje en limited edition-versjon av Halo 2? :julenissen:
 

Sancti

Terrorkatt
Opprinnelig skrevet av Lodin+09.03.2005, 21.05-->
<!--QuoteBegin-Luthien
@09.03.2005, 20.38
Jeg syns ikke du passet så bra på meg, med tanke på at Lodin utnytta meg når jeg sov..

EDIT: Sancti: Hva er du skeptisk til?
187427​
Nahna nahnananananana Katamari Damaci!
187457​
[/b]
...dét, for eksempel.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.