Infotråd: Spillegaltreff 2

Status
Stengt for ytterligere svar.
Han heter Anders, og er en av mange som tok rosa fjær med meg i russetiden. =D
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Han er Rude på forumet, og har ca. 2 innlegg. En av de mer fornuftige av Erlends STYGGE venner (ja, Laurentius, jeg ser på deg).
 
Jeg syntes Laurentius var søt jeg :kos:
 

oma

Village Drunk
tekken er vel hellig er det ikke det da? angående neste treff så ville det jo bare vært best for alle om det hadde vært på geilo eller noe slikt, da må alle reise like langt osv, men viss det er ingen sjangs for å ha det andre steder enn lillestrøm pga sted å være, penger eller noe slikt så er det bare slik...skal ikke mase på å få det flyttet men liker ikke at oslo folk vil ha det inn i oslo når det finnes folk fra bergen tronheim stavanger osv som og vil reise på slike treff men kanskje ikke reiser pga tid/peng/og diverse andre grunner.....ikke ta dette som noe annet enn konstruktiv kritikk:):p

og ja det var ekle bilder, hadde det vært jenter så......(også konstruktiv kritikk);)
 

oma

Village Drunk
og ja ehhh med fare for å ta opp en ny drikkusjon så vil jeg si at det så virkelig ut som om øl hadde sin sentrale plass på treffet, hvor mangen av de som var der drakk og hvor mangen av dem ble så og si full?
 
Opprinnelig skrevet av oma@11.03.2005, 15.23
tekken er vel hellig er det ikke det da? angående neste treff så ville det jo bare vært best for alle om det hadde vært på geilo eller noe slikt, da må alle reise like langt osv, men viss det er ingen sjangs for å ha det andre steder enn lillestrøm pga sted å være, penger eller noe slikt så er det bare slik...skal ikke mase på å få det flyttet men liker ikke at oslo folk vil ha det inn i oslo når det finnes folk fra bergen tronheim stavanger osv som og vil reise på slike treff men kanskje ikke reiser pga tid/peng/og diverse andre grunner.....ikke ta dette som noe annet enn konstruktiv kritikk:):p

og ja det var ekle bilder, hadde det vært jenter så......(også konstruktiv kritikk);)
188325​
1.Tekken er hellig, ja. Og det blir en turnering også neste gang, men vi må ha litt mer variasjon, slik at det blir ikke bare tekken og folk som sitter i sofaen med sine respektive DS`er.
Treffet blir nok i Lillestrøm pga prisen. :)
2. Det var ei jente der og om det hadde vært to så hadde ikke det blitt tatt sånne bilder.
 

Maraj

Ålø- og energiminister
Det er vel kanskje bedre at folk faktisk spiller i den sofaen i stedet for at de sover?

Du fortjente søppel.
 
Opprinnelig skrevet av Cybermjau@11.03.2005, 15.47
Det er vel kanskje bedre at folk faktisk spiller i den sofaen i stedet for at de sover?

Du fortjente søppel.
188351​
Sa ikke det var noe forferdelig negativt for guds skyld, men folk snakka om at de savna mer av andre ting.
Jaja, både DS og Tekken var en nyhet så det er ikke så rart at folk spilte. La oss bare droppe det nu, så får vi se hvordan ting blir neste gang.
 

Maraj

Ålø- og energiminister
Det er jaggumeg vanskelig å skrive ironisk uten " :p ". Jaja. kanskje det bare er skriveferdighetene som er bæsj.

snufsesnufse, hulkehulke...HULKEN :kvalm: (<----ja. dette er hulken)
 
Hun vil aldri innrømme det. Meh. *fapfap*


Anngående Gayway så er han rimelig søt. Iallfall når han smiler. :forelsket:
 
Helt uimotståelig. Det gjelder forøvrig ikke bare ham - det er ikke tilfeldig at fire av dette treffets deltagere har fått tillatelse til å besudle meg. Ja, egentlig tror jeg det er bra at jeg lå i Namsos-skogene med MG3-en min, jeg...
 
Status
Stengt for ytterligere svar.