Infotråd: Spillegaltreff 2

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jo. Ganske drøyt. Folka som er her på spillegal er ikke teite. Iallfall ikke de som er på treff.



=D
 

oma

Village Drunk
til de jeg eventuelt har fornermet: unnskyld... nå vet jeg hvor grensen går...
 
De "fleste" som drakk veit vel hvor grensene går selv om de har fått i seg pils.. Det er spilltreff ikke Orgy Festival XXXVIII...

Hadde det gått så langt som noen ble voldtatt og seff hadde folk funnet det ut, kan dere gjette hva som skulle ha skjedd med ett sted å få leid, hva som hadde skjedd med fremtidige spilltreff, og hvor mange som hadde slakta den som voldtok pga. det..
 

oma

Village Drunk
erehm... jeg spøkte jo bare, har ikke trodd at det var slik det fåregikk, ville bare slå en grovis lissom...

en gang til unnskyld til de som eventuelt ble fornermet...

håper det er noen som ser det morsomme i vitsen og da.... :grine: :flau:
 
Oma: den var ikke akkurat passende :p

For å være helt ærlig så var alle sammen snille og søte, og det var ingen som gjorde noe upassende. Til og med Revan hadde klart seg bra.
 

oma

Village Drunk
unnskyld, jeg tok litt av, sånn nå skal jeg gå å skamme meg resten av dagen, ikke det at det hjelper men slik er det nå bare, nå tør jeg ikke komme på neste treff heller...
 
Redd for å komme ? Ingen som har noe grudge mot noen... Hvis det er det så skal all slossing og dreping osv. foregå virtuelt...
 

oma

Village Drunk
jaja, vil bare ikke at når jeg kommer så er det sånn "der er han som kommer med ekle vitser, tenk hva han kommer til å gjøre, nei han vil vi ikke snakke med osv"
 
Haha, det er mye værre enn deg på detta forumet... Som viser ansiktet sitt i den værste grad på spilltreffa... Bare vær deg selv du...
 
Nei. Men du er ikke verre enn f.eks Gayway666, som benytter enhver anledning til å kalle folk homo, jøde, neger, negerjøde, jødeneger, homojøde, jødehomo, negerjøde, jødeneger, negerhomojøde, jødenegerhomo, homonegerjøde, homojødeneger, og pikk.

Jaja, han skylder muligens på alkoholen. Men vi vet alle at han er sånn. Så, selv om han er SÅ ufordragelig (han er bedrevitende retoriker og kverulant atpåtil) så er det et under at vi elsker ham.

Spillegal er glad i alle, egentlig. Til og med Martin og John Inge.
 
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@11.03.2005, 21.13
Nei. Men du er ikke verre enn f.eks Gayway666, som benytter enhver anledning til å kalle folk homo, jøde, neger, negerjøde, jødeneger, homojøde, jødehomo, negerjøde, jødeneger, negerhomojøde, jødenegerhomo, homonegerjøde, homojødeneger, og pikk.

Jaja, han skylder muligens på alkoholen. Men vi vet alle at han er sånn.  Så, selv om han er SÅ ufordragelig (han er bedrevitende retoriker og kverulant atpåtil) så er det et under at vi elsker ham.

Spillegal er glad i alle, egentlig. Til og med Martin og John Inge.
188561​
Jeg som tenkte jeg ikke skulle nevne noen av dem tilogmed...
 

oma

Village Drunk
at jeg blir sammenlignet med Gateway666 etter en grovis er vel litt å ta i vel? jaja, jeg vet nå hva jeg skal ikke gjøre og hva jeg skal gjøre, ingen upassende kommentarer fra meg fra nå av,
 
Det er langt ifra sammenlignet lol....

Mer sagt ifra hva som er værre enn deg her... Men hvis du satser etter tittelen bør du satse hardere.... Long road there...
 

Nabbe

Har fin hatt.
Er det nå jeg skal klaske meg i panna?

Jepp.

*klaske seg i panna*
 
Status
Stengt for ytterligere svar.