Infotråd: Spillegaltreff 2

Status
Stengt for ytterligere svar.

EagleJin

Bear Necessity
#61
Hawk: Ja, spesielt siden du ikke har betalt for det :p
(ok ok, skal PRØVE å la være...)
 
#62
Jammmen Luthien. Det er jo historien som teller.

Jeg tror han fikk vel over det han trengte.

Haha! Nå fant jeg to femmere under teppet! Jeg legger det i den tomme colaboksen, vi kan kalle det Luthien-fondet, som nå innholder 10 kr.

Da er du godt på vei ser du, 80 % igjen!
 
#64
Altså, hvis det kommer til det, så kan jeg kanskje spandere inngangsbilletten på en eller annen jævel som glemte lommeboka si hjemme, eller noe.

Jeg dør ikke av å tape 60,- spenn ...
 
L

Lozekoz

Gjest
#66
Opprinnelig skrevet av Agahnim@23.01.2005, 23.05
Altså, hvis det kommer til det, så kan jeg kanskje spandere inngangsbilletten på en eller annen jævel som glemte lommeboka si hjemme, eller noe.

Jeg dør ikke av å tape 60,- spenn ...
167589​

Da er det slik at du skal på treffet? KOOOOOOOOOOOOOS! Mulige reisepartnere, både her og der er så koselig å høre om.
 
#68
Opprinnelig skrevet av Lozekoz+23.01.2005, 23.40-->
<!--QuoteBegin-Agahnim
@23.01.2005, 23.05
Altså, hvis det kommer til det, så kan jeg kanskje spandere inngangsbilletten på en eller annen jævel som glemte lommeboka si hjemme, eller noe.

Jeg dør ikke av å tape 60,- spenn ...
167589​

Da er det slik at du skal på treffet? KOOOOOOOOOOOOOS! Mulige reisepartnere, både her og der er så koselig å høre om.
167602​
[/b]
Det spørs på økonomien, men jeg skal prøve.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#69
Opprinnelig skrevet av Luthien@24.01.2005, 00.50
Jeg kommer :D

EDIT: Det vil si at jeg har billett t/r til oslo, men jeg har ikke råd til noe annet :p
167608​
Jeg sier som Agahnim at jeg nok har råd til å ofre seksti flis. Kom nedover, så skal ikke inngangsbilletten bli noe problem.
 
#71
Opprinnelig skrevet av Hyulvinji@23.01.2005, 21.58
SortUlv: Ikke kling for mye med myntene. Vi vil jo være tørre, vil vi ikke? :p
Så sant jeg fortsatt føler jeg har nok penger til overs etter at iBooken er kjøpt inn, skal man ikke se bort ifra at jeg både er forevig tørr, og til og med en tørr skilpadde. Det er veldig fristende å komme, men uheldigvis er det visse forbehold denne gangen. Forrige treff hadde jeg cirka 0 utgifter, og denne gangen har jeg en utgift, evt. invistering på 12.100,- :flau:
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#72
Opprinnelig skrevet av Alucard@23.01.2005, 20.19
Jeg kommer.
Jeg skal fremdeles dra med meg min deilige partner den grønne Zebra.
Vis han kan da.
167403​
Tipper jeg blir med denne gangen også... Skal trene med Alucard i Mariokart og Smash Bros... Ble alt for lite GC sist gang, det var jo litt trist.

Jeg kan forresten ta med 2 GBAer og Linkekabel hvis \noen føler behov for det (send meg en PM så husker jeg det!)...
Håper ikke jeg får like såre tomler som sist :D Men det er vel egentlig et godt tegn :tommelopp:
 
#73
Opprinnelig skrevet av eivind2k@23.01.2005, 21.30
Baronen: Aww :kos:

Jeg savner fortsatt noen turneringer i SSBM, eller GC i det hele tatt. Jeg tror jo ikke dere vil ha store problemer med å ta den med, eller hva Revan?

Luthien; Du blir overasket over hvor gavemilde SG-gjengen er, husker du ikke han som tigga penger til å spille AO?

Jeg kan avse en tjuekroning om det hjelper, mine hardt tjente stipendpenger går ikke til noe bedre uansett =D
167507​
Du og de jævla stipendpengene dine. Skulle tro du hadde blitt millionær, men likevel kan du ikke avse en kebab, neeeida.
 
#74
Opprinnelig skrevet av eivind2k@23.01.2005, 21.30
Baronen: Aww :kos:

Jeg savner fortsatt noen turneringer i SSBM, eller GC i det hele tatt. Jeg tror jo ikke dere vil ha store problemer med å ta den med, eller hva Revan?

Luthien; Du blir overasket over hvor gavemilde SG-gjengen er, husker du ikke han som tigga penger til å spille AO?

Jeg kan avse en tjuekroning om det hjelper, mine hardt tjente stipendpenger går ikke til noe bedre uansett =D
167507​
Hva?
 
#76
Revan, du er så teit du. :)

Husker du i det hele tatt hva du skrev i Xbox 2 emnet? Ånei, du angrer vel på det nå?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#78
UANSETT! En eller annen jævel nevnte DS, så jeg setter likesågodt opp en liste over alle som skal ha med DS eller GBA på spilltreffet, samt hvilke spill.
Følgende skal ha med DS eller GBA med følgende spill:</span>
Understreket er GBA-spill, mens kursiv er DS-spill.
Baronen - Mario 64 DS - Zelda: A Link to the Past/Four Swords
eivind2k - Pokémon Fire Red/Leaf Green
Cybermjau - Mario 64 DS - Zelda: A Link to the Past/Four Swords
Yetipants - Zelda: A Link to the Past/Four Swords Advance Wars 1/2 - Final Fantasy Tactics Advance - Pokémon Leaf Green
Tali - Metroid Prime: Hunters (demo) - Mario 64 DS
Shigsy - Advance Wars 1/2 - Zelda: A Link to the Past/Four Swords - Fire Emblem - Final Fantasy Tactics Advance - Castlevania - Aria of Sorrow
Psycho Mantis - Mario 64 DS
Grønn Zebra - Metroid Prime: Hunters (demo) - Zelda: A Link to the Past/Four Swords - Pokémon Ruby/Leaf Green
Agahnim - <span style=\'color:red\'>Bare GBA, ingen spill

Lodin - Mario 64 DS



Bare post ivei, så redigerer jeg.
*peniskaffekanne*
 
#79
Me ist getagen med GBA SP og Pokemon Fire Red/Leaf Green
 
#80
Jeg har også DS (+ Feel the Magic) men jeg kommer ikke på treffet. :0
 
Status
Stengt for ytterligere svar.