Infotråd: Spillegaltreff 2

Status
Stengt for ytterligere svar.
#21
Meget bra tiltak, og gamle grisen Fleksnes skal prøve å komme innom. Men om det er en øvre aldersgrense på 30 år, slipper jeg nok ikke inn.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#22
Psssh. Aldersgrense, du liksom.
Uansett - jeg kommer. Dette passer rimelig bra, ettersom jeg har vinterferie uka før dette. Da kan jeg sikkert også være med på å kjøre litt tingtang om det skulle trenges, samt at jeg kan stille med PAL-GC, PAL-Xbox (moddet), PAL-PS2 (m/swapmagic) og en bunke spill til alle - samt min trofaste 20" TV. Denne gang skal jeg til og med prøve å huske fjernkontrollen... :flau:

Litt synd at multiplayeren i Katamari Damashii suger, ellers kunne vi hatt en turnering i det.
 

SHDR

Gullmedlem
#23
Greit ... jeg slenger med en BenQ PB6100 SVGA-prosjektør, en eldgammel, men funksjonell, forsterker, et par stativhøyttalere, en moddet Xbox, en moddet NTSC PS2, en GameCube, Dreamcast og kontrollere til hele styret, samt følgende:

- Pro Evo Soccer 4
- Halo 2
- F-Zero GX
- Spillene til Yetipants ... :flau:
- En hel haug andre spill ... det er bound til å være noe vi kan glede oss over i min knapt ekstensive, men smakfullt utvalgte, spillsamling. Jo! Jeg blar selvsagt med:

- WarioWare til GC, som er det ultimate sent-på-natten-spillet.
- Dance Dance Revolution 1-5 m/ matter
- Singstar og Singstar Party

Jeg antar at Gitaroo Man også vil dukke opp sammen med kosepjokk Cybermjau.

Edit: Yetipants? Kjøre gjennom Oslo Sentrum og plukke med meg ..?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#24
Og meg, kanskje? Eller evt. noen andre som skal kjøre bil? Betaler selvsagt for bensinen. Jeg kan jo også ta toget, men å dra sammen med noen er jo hyggeligere.

Jeg tror for øvrig jeg bare tar med my sweet self, siden jeg tviler på om jeg har noe utenom det vanlige som ikke noen andre tar med. Har dessuten ikke så godt utvalg når det gjelder multiplayerspill. Det eneste jeg har som kanskje ikke alle andre har, er en NTSC GC og en NTSC PStwo. De kan jeg ta med hvis det er behov for det.
 
#26
Jeg kommer mest sannsynlig - helt fra Bergen. :D Jeg vet at to venner av meg skal bortover mot Oslo den helgen (Jokkiz på dette forumet er en av dem), så det blir vel å kjøre eller ta tog med dem. Og hvis noen flere skal østover fra vestlandet, så er det jo bare å ta kontakt så kan vi eventuelt avtale noe.
 

EagleJin

Bear Necessity
#27
Hmm.. ustyr er fint:
- Proj.
- US ps2 (med swap magic7slide card)
- PAL ps2
- opptil flere ps2-pads
- multitaps
- Stor sjanse for Tekken 5, dersom lanseringsdatoen er riktig :D
- Tekken Tag (US)
- VF:EVO (PAL)
- SFEX3 (US)
- Street Fighter 15th anniversary
- Soul Calibur 2

Vurderer å ta med laptop for å kunne filme/ta bilder av det døgnets hendelser. Får se hva det blir til.

*EDIT: Kan også ta med T4...
 
#28
Nå håper jeg at lanseringsdatoen for Tekken 5 stemmer ØgleJon! Ellers blir det verst for deg! :mad:
 

EagleJin

Bear Necessity
#30
Opprinnelig skrevet av Duke@23.01.2005, 00.17
Nå håper jeg at lanseringsdatoen for Tekken 5 stemmer ØgleJon! Ellers blir det verst for deg! :mad:
167018​
Skal jeg tolke det som en trussel? Hmm..

Flere av de større spillsidene (gamespot, gamespy osv) sier 22/2/05. bare EB games har sagt noe annet så langt (15/3/05), men hvem tror vel på EB? ;)
 
#31
Ich gekommer!

Kan vel som sagt bidra med GC + noen kontroller og SSBM og Mario Kart: DD, skal også ha med meg en N64med noen ganske så rævpulte kontrollere. Og såklart Baronen! :trollmann:

Alice, det ble ikke så mye GC sist, men denne gangen skal vi stå på krava, og få til litt mere gamecube.

Jeg og Buku skal som sagt drive baren denne gangen også, sådetså!
 
#33
Damn akkuratt den dagen jeg skal på konsert :( Kjipa saker, hadde sikkert vært litt gøy det der.. Jaja egle får vel kose seg med dere :tommelopp:

Shigsy: Likte ikke den avataren at all! :tommelned:
 
#37
Jeg kommer høyst sannsynlig. Kommer litt ann på om jeg kan sitte på med noen andre ifra SG, eventuellt kan jeg dra med en kamerat med bil.

Noen ifra vestfold/sandefjord som skal oppover? (Baronen?)
 
#39
Opprinnelig skrevet av blizzy@22.01.2005, 01.12
Kanskje jeg og søskenbarnet mitt salamando kommer.
Isåfall skal jeg eie alle som utfordrer meg i Smash Brothers Melee  :D
166818​
En utfordring? Vi må nok ha en turnering i dette spillet, der jeg går strålende ut med en seier. (nå må jeg nesten komme...)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.