Infotråd: Spillegaltreff 2

Status
Stengt for ytterligere svar.

Nabbe

Har fin hatt.
Slutt med den satans spæmminga, Nicho. VIL DU OGSÅ SLIKKES??!?!

Hvis jeg kommer skal jeg kose Baronen masse. Hører du, Bebbe? Du slipper ikke unna! Nabbe skal få sin del av kaken han også, hvis han dukker opp.

:$ (L)

Fra spøk til revolver. Jeg håper jeg har råd til å dra.

Opprinnelig skrevet av Hyulvinji+25.01.2005, 21.54-->
<!--QuoteBegin-Luthien
@25.01.2005, 21.28
Ja, så det er bare å forvente å høre ord som; Neger, jøde, din homo osv..
168737​
Og "kylling" :D

btw: VF skal stå på programmet, men ikke sikkert at det står oppe så alt for lenge.. Skal tross alt spille Tekken 5 selv om det lanseres i tide eller ei!

Bra at såpass mange kan ta med håndholdte! Kan være en fordel å ha noe som ikke krever ekstern skjerm...
(Les: Fordel, for da blir det mer storskjerm på oss andre :p)
168834​
[/b]
Kylling ja. Mener å ha hørt det brukt i GP sammenheng før, og sannsynligvis dette GP'et og :)

Hvis det skulle ha seg slik at Tekken 5 ikke har kommet, så kommer (håper jeg) VF til å stå ganske lenge, om ikke hele tiden. Men det er jo bare å håpe..

...er det ikke flere som har håndholdte? :p

Lodin

Der Waaaah
Så det blir karaoke der? =D

EDIT: for å legge til noe praktisk så tar jeg med en gammal laptop som jeg kan emulere NES, Genesis og SNES spill på samt en DS med Mario 64.

Opprinnelig skrevet av eivind2k@25.01.2005, 19.27
"Hei pappa kan Freezar fra forumet og vennen hans sitte på? Jeg har kun møtt dem over internett og nå skal jeg til et lugubert loft i Lillestrøm for å spille"

Du må ta opp den samtalen, Nicholas =D

Frezar, vær litt barsk, ta toget!
168681​
det er jo ikke noe problem det da, hvis du har "lunge" foreldre. Noe Eyron ikke har.

Jeg tar med den ultimate PC-en for Achtung die Kurve denne gangen også. Noen som kan ta med en LCD-skjerm? Skjermen jeg har er på ca ... 6 tommer?

Redigert: Apropos 13:37, så tar vi det toget denne gangen også, Eivind?

C

Crizpy

Gjest
Opprinnelig skrevet av musa+26.01.2005, 13.13-->
<!--QuoteBegin-eivind2k
@25.01.2005, 19.27
"Hei pappa kan Freezar fra forumet og vennen hans sitte på? Jeg har kun møtt dem over internett og nå skal jeg til et lugubert loft i Lillestrøm for å spille"

Du må ta opp den samtalen, Nicholas =D

Frezar, vær litt barsk, ta toget!
168681​
det er jo ikke noe problem det da, hvis du har "lunge" foreldre. Noe Eyron ikke har.
169005​
[/b]
For det første, "lugne"
For det andre er det råttet av deg å dra frem det.

Opprinnelig skrevet av Buku@26.01.2005, 13.37
Jeg tar med den ultimate PC-en for Achtung die Kurve denne gangen også. Noen som kan ta med en LCD-skjerm? Skjermen jeg har er på ca ... 6 tommer?

Redigert: Apropos 13:37, så tar vi det toget denne gangen også, Eivind?
169017​

Kan vi sikkert, selv om jeg synes det er litt tidlig.

En LCD-skjerm haddevært konge.

Jeg hørte også noe om sponsor og større premier denne gangen? Bekrefte plx?

Slemme Duke ikke putte meg på lista :(

Men jeg står til samme disposisjon som sist gang ;)

I AM ZEEE DRIVAH

Opprinnelig skrevet av Baronen@25.01.2005, 20.30
Sulky, hvordan skal du klare å få tak i Doom III og Forza, når ingen av de kommer ut før treffet (nærmeste er NTSC-Doom, som kommer 8. Mars)? :(

Uansett, Singstar og Eyetoy kommer til å roxe. :D
168740​

Sjekka datoene en gang til :(

Kommer ikke før treffet, jaja. Det for vente.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
I'll be there. Og negerstammen skal reise seg fra asken, ettersom jeg har bedrevet Halo2-trening. Jeg tør nesten påstå at jeg har blitt ganske flink. Jeg krever forøvrig Sorro Karriba II på treffet. Samt Singstar.

Forøvrig bør jeg advare at jeg akter å drikke øl og brøle høyt igjen. Sarte sjeler bes holde seg hjemme (jeg er egentlig veldig koselig i det virkelige liv).

Forresten: Jeg har N64 m/Goldeneye og 1 1/2 fungerende kontrollere, om noen vil spille litt søt og halvgammel FPS.

Jeg kommer garrantert til å ta med en N64, så du kan spare deg styret med å drasse på nintendoen, Goldeneye og kontrollene hadde ikke gjort noe men :)

Hva med meg da? Jeg har tenkt å ta med meg to stk., hva skal jeg gjøre?

EagleJin

Bear Necessity
Opprinnelig skrevet av Gateway666@26.01.2005, 19.42
I'll be there. Og negerstammen skal reise seg fra asken, ettersom jeg har bedrevet Halo2-trening. Jeg tør nesten påstå at jeg har blitt ganske flink. Jeg krever forøvrig Sorro Karriba II på treffet. Samt Singstar.

Forøvrig bør jeg advare at jeg akter å drikke øl og brøle høyt igjen. Sarte sjeler bes holde seg hjemme (jeg er egentlig veldig koselig i det virkelige liv).

Forresten: Jeg har N64 m/Goldeneye og 1 1/2 fungerende kontrollere, om noen vil spille litt søt og halvgammel FPS.
169175​
Tø® negerstammen virkelig å vise seg igjen etter å ha fått 7 kills mot seg i deres første kamp mot Dry Eternal? :p

NukleuZ: Konge! Knallbra at du kan stille opp igjen! Har en følelse av at utstyrsmengden blir en smule mer denne gangen.....

Nei tenk, det skulle jeg ikke!

Jeg tilba meg om å gjøre det, men jeg fikk høre "Neeeeeeeeida, det tar jeg med!" både her og der, jeg hadde faktisk med to kontrollere og Goldeneye64.

ÆDDABÆDDA du suger homotiss.

(Også skal jeg selge Nintendoen min til Tali, så jeg tar den med uansett)

Status
Stengt for ytterligere svar.