Infotråd: Spillegaltreff 2

Status
Stengt for ytterligere svar.
D

Deleted member 91

Gjest
Opprinnelig skrevet av Gateway666@26.01.2005, 18.42
I'll be there. Og negerstammen skal reise seg fra asken, ettersom jeg har bedrevet Halo2-trening. Jeg tør nesten påstå at jeg har blitt ganske flink. Jeg krever forøvrig Sorro Karriba II på treffet. Samt Singstar.
169175​
Tafse! :kos:

Silentbob: Du får klem om du kommer. :)

Jeg skal også ha min andel, ellers blir jeg sjalu. Husk hvem du er typen til... :(

Opprinnelig skrevet av Baronen+26.01.2005, 20.02-->
<!--QuoteBegin-Gateway666
@26.01.2005, 18.42
I'll be there. Og negerstammen skal reise seg fra asken, ettersom jeg har bedrevet Halo2-trening. Jeg tør nesten påstå at jeg har blitt ganske flink. Jeg krever forøvrig Sorro Karriba II på treffet. Samt Singstar.
169175​
Tafse! :kos:

Silentbob: Du får klem om du kommer. :)
169208​
[/b]
ikke noe "kanskje" lenger.

ill be there!

Jeg også. Så jeg bør få kos av Baronen. Mulig jeg tar på meg en "button" med navnet mitt skrevet med tusj på. Jeg er da lett å kjenne igjen! :trollmann:

D

Deleted member 91

Gjest
Jeg vurderer å lage et ordentlig stort skilt, av papp og en planke, som jeg kan skrive "Baronen" på. Jeg trenger bare papp ... og en planke ... Nei, drit i det.

Uansett, alle skal få kos, selv om jeg tilhører SortUlv :forelsket:

D

Deleted member 365

Gjest
Jeg kommer.. Jeg kan godt ta med Snes men har ikke akkurat flommer av spill, siden mange av dem er sporløst forsvunnet. Men jeg har street fighter 2. :D det som da er trist er... kontrollene mine er helt utrolig dårlige. den ene har en meget dårlig L-button og den andre er bare generelt sugen.

men jeg kan nok ta med snes med SF2!

Opprinnelig skrevet av Crizpy+26.01.2005, 14.03-->
Opprinnelig skrevet av musa@26.01.2005, 13.13
<!--QuoteBegin-eivind2k
@25.01.2005, 19.27
"Hei pappa kan Freezar fra forumet og vennen hans sitte på? Jeg har kun møtt dem over internett og nå skal jeg til et lugubert loft i Lillestrøm for å spille"

Du må ta opp den samtalen, Nicholas =D

Frezar, vær litt barsk, ta toget!
168681​

det er jo ikke noe problem det da, hvis du har "lunge" foreldre. Noe Eyron ikke har.
169005​
For det første, "lugne"
For det andre er det råttet av deg å dra frem det.
169020​
[/b]
For det første, "råttent"

nei, det synes jeg ikke!

kan ikke veien,..

noen som skal ta tog dit fra oslo eller noe?
hadde vært fint å slå følge med noen, med mindre min bror blir med.

<3

Opprinnelig skrevet av Hyulvinji@26.01.2005, 19.40
NukleuZ: Konge! Knallbra at du kan stille opp igjen! Har en følelse av at utstyrsmengden blir en smule mer denne gangen.....
169185​
Såppas at jeg skal spørre pappa veldig pent om å låne varebil eller?

Men da er det bare to plasser, så det bli liksom kanskje meg og deg som må hente shit'et eller noe sånt...

EDIT: Jeg må jo stille opp jo :D Detta har jo blitt til en vane detta nå hehehe:D

EDIT2: Forreste så hadde jeg med meg N64, Goldeneye og en liten hær med kontrollere sist gang... Ingen som spurte etter det så shit happens

Opprinnelig skrevet av SilentBob@26.01.2005, 23.31
kan ikke veien,..

noen som skal ta tog dit fra oslo eller noe?
hadde vært fint å slå følge med noen, med mindre min bror blir med.

<3
169342​
Jeg og Buku tar nok toget :)

Det ser ut til at du kan stryke meg ifra DS-lista, bytter den bort med en annen som tydeligvis er desperat etter den. Vel jeg kan jo spørre dere: er 10 spill (5 GC, 2 N64 og 6 SNES-spill) pluss 400kr verdt en DS?

EagleJin

Bear Necessity
Opprinnelig skrevet av NukleuZ+27.01.2005, 16.11-->
<!--QuoteBegin-Hyulvinji
@26.01.2005, 19.40
NukleuZ: Konge! Knallbra at du kan stille opp igjen! Har en følelse av at utstyrsmengden blir en smule mer denne gangen.....
169185​
Såppas at jeg skal spørre pappa veldig pent om å låne varebil eller?

Men da er det bare to plasser, så det bli liksom kanskje meg og deg som må hente shit'et eller noe sånt...
169538​
[/b]
Tror ikke det blir slike mengder, hehe. Vi får muligens bidrag fra andre deltakere, som ikke var der sist.
Jeg hadde planlagt å dra med meg noe på toget. Litt "tungt" arbeid er verdt slitet :p

Status
Stengt for ytterligere svar.