Infotråd: Spillegaltreff 2

Status
Stengt for ytterligere svar.
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis+28.01.2005, 12.28-->
<!--QuoteBegin-Baronen
@26.01.2005, 21.12
Jeg vurderer å lage et ordentlig stort skilt, av papp og en planke, som jeg kan skrive "Baronen" på. Jeg trenger bare papp ... og en planke ... Nei, drit i det.
169251​
Bare bruk litt do-papir, så vet alle hvem du er.

---

Noen som tar med Donkey Konga? :flau:
170427​
[/b]

Ja! Men har bare en tromme ... og det er ikke sikkert om jeg kommer, det kommer vel helt ann på om noen vil kjøpe noe av meg til en blodpris =D

Fikk med meg at det blir servert alkohol, noe som fattern ikke liker. :(

Er det egentlig lov å ha mindreårige på et sted hvor det blir servert alkohol etter 00.00? :blunk:

Dumt spørsmål: Er det mulig at dere kan droppe alkoholen slik at jeg kan bli med?
Det er snakk om en kveld uten alkohol. Hvis ikke så må jeg krangle noe sinnsykt med pappa, og dere må love å ikke finne på noe tull.

Bare si til fattern din at vi droppet å selge alkohol pga at det var mange mindreårige der eller.no, går så fint så :)

Halky

Veteran bruker ;)
Opprinnelig skrevet av SulkyIce Dude@29.01.2005, 21.04

Er det egentlig lov å ha mindreårige på et sted hvor det blir servert alkohol etter 00.00? :blunk:

Dumt spørsmål: Er det mulig at dere kan droppe alkoholen slik at jeg kan bli med?
Det er snakk om en kveld uten alkohol. Hvis ikke så må jeg krangle noe sinnsykt med pappa, og dere må love å ikke finne på noe tull.
170772​
Altså, er fatter'en din nødt til og vite om alt som skjer på det treffet? Du kan jo bare si at det er ett spilltreff og ikke no mere. Og dessuten så koster jo alkeholen cash, så det er liksom ikke noe man må drikke der heller.

Så vidt jeg vet er det slik at det ikke vil bli solgt øl til mindreårige der uansett, og det er heller ikke tillatt å bli overstadig beruset, med tanke på alt det dyre utstyret. (riktig?)
I så fall kan du jo bare fortelle det til faren din, kanskje det hjelper. Ikke lyv i hvert fall, da blir det bare dritt hvis han finner ut av det.

Gateway.

Ser dårlig ut for SulkyIceDude. :(

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sist hadde vi ganske god kontroll med det der - bare de over 18 fikk kjøpe øl. Og dette er strengt tatt et lukket selskap of sorts, så i teorien er det ikke ulovlig... håper jeg. :p
Uansett, faren din trenger ikke bekymre seg for at det blir noen vill fyllefest uansett. De galeste som befant seg i lokalet sist var edru. ;)

Hyulvinji; Jeg så noen rykter om at det skal være 8 prosjektore... Med tanke på at det er en 3-4 i lokalet, +jeg henter en hos en sånn kar han karen kjenner :p Så er det fortsatt ikke nok... Pluss at det er en del, og skal sikkert ha med oss mye annet rart som høytalere osv. Så det er vel kanskje smartest at jeg låner varebil.. Jeg tar samme betalt som sist gang :p Bensinpenger og en brus :p Og en fortreffelig kveld selvfølgelig ;)

EagleJin

Bear Necessity
Opprinnelig skrevet av SulkyIce Dude+29.01.2005, 22.04-->

170772​
[/b]
Ingen fare med alkoholen. Er bare de over 18 som har muligheten til å kjøpe, og det er ganske mange i nevnt aldresgruppe som ikke benytter seg av muligheten.
Som Sancti sa er det mye dyrt utstyr der. Derfor blir det begrenset servering.
Har aldri vært noen som har blitt i nærheten av så fulle at de blir ustyrlige på tidligere treff.

Om du eller andre (eller foreldre) skulle ha noen spørsmål angående miljø, spill eller annet om treffet er det bare å ta kontakt!
:)
<!--QuoteBegin-Yetipants

Uansett, faren din trenger ikke bekymre seg for at det blir noen vill fyllefest uansett. De galeste som befant seg i lokalet sist var edru.
Ikke tolk dette FOR langt. Ingen av de som kom sist passer definisjonen "gal" :p

NukleuZ: :totomleropp:

Høres bra ut gutter (og jenter/ Sancti :flau: ). Tror han går med på det, men jeg har valget mellom TG og gamerpartyet. Tror det blir Gamerparty. Er nummer 20 eller noe i TG køen, men det blir litt mye stress.

Gateway, hmm........han er vel ikke helt god når han er edru heller så det skal nok ordne seg, :p

Kommer på gamerparty jeg :D

Ses der om drøye 4 uker :)

Hurra.

Gleder meg til å eie deg i Halo 2 compoen :)

C

Chaz

Gjest
Opprinnelig skrevet av Hyulvinji@29.01.2005, 00.40
Bosser: Hva med å legge info om treffet på forsiden?
170468​
Jeg fikset en artikkel med teksten fra første side fra emnet, men det virker ikke som artikkel-systemet er helt oppegående nå.

Gleder meg til spilltreffet nå, selv om det fortsatt er en måned unna. Kommer til å dra med laffen, og som han nevnte kommer vi uten Naskul, som ikke ville være med lenger.

Opprinnelig skrevet av Chaz+30.01.2005, 00.30-->
<!--QuoteBegin-Hyulvinji
@29.01.2005, 00.40
Bosser: Hva med å legge info om treffet på forsiden?
170468​
Jeg fikset en artikkel med teksten fra første side fra emnet, men det virker ikke som artikkel-systemet er helt oppegående nå.

Gleder meg til spilltreffet nå, selv om det fortsatt er en måned unna. Kommer til å dra med laffen, og som han nevnte kommer vi uten Naskul, som ikke ville være med lenger. Mulig vi trenger en ny tredjemann i Halo 2-laget vårt, though.
170892​
[/b]
Fuzerman skal være med så vi trenger ingen nye på det supre laget vårt.
Gleder meg også veldig til treffet og da spesielt Halo 2 turneringen hvor vi skal knuse alle akkuratt som sist gang. :D

Opprinnelig skrevet av Luthien@30.01.2005, 00.38
Kan jeg få være på et lag?

Advarsel: Jeg er garanterst den dårligste spilleren :D
170897​
ja, den gangen her så er du sikkert det, sist gang var det meg, men nå kommer ikke jeg.

Opprinnelig skrevet av eivind2k@30.01.2005, 00.17
Hurra.

Gleder meg til å eie deg i Halo 2 compoen :)
170883​

Ja det må vi får gjort noe med, men Insty kommer ikke da :)

Frustrerte bergensere + banning = lættis :ler:

Hvem er det som kommer egentlig? Kan ikke noe sette opp en liste.

Status
Stengt for ytterligere svar.