Infotråd: Spillegaltreff 2

Status
Stengt for ytterligere svar.
Meh, det gidder vi ikke.

Anngående lag, så blir vel det fikset på treffet, som sist. Og jo flere lag, jo bedre blir turneringen!

Øumh, skal det lages en reportasje om spilltreffet?

SOm skal vises ... Hvor?

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK!

Tuller dere er det på samme tid som TG? Det kan få fatale konsekvenser...

TG er i påskeferien... Har du hørt om en påske 5. mars?

Nei, TRODDE IKKE DET JA. RIKTIG.

Faen så hoven jeg er :p

Faen, tror jeg bare er trøtt og hoven sjøl :p

Leste noe noen sider bakover skjønner du..

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Opprinnelig skrevet av SulkyIce Dude@30.01.2005, 00.05
Gateway, hmm........han er vel ikke helt god når han er edru heller så det skal nok ordne seg,  :p
170875​
I see my reputation preceeds me. Ta't lungnt, det verste som skjer er at jeg banner masse, hopper rundt som en narr, ler en hel del, og raper høyt. Eventuelt tafser på deg sammen med baronen om du er litt søt.

Neimen. Har dere planlagt en bursdagsfest for meg? 5.mars er bursdagen min. Så snille dere er da. :kos:

Opprinnelig skrevet av Gateway666+01.02.2005, 00.08-->
<!--QuoteBegin-SulkyIce Dude
@30.01.2005, 00.05
Gateway, hmm........han er vel ikke helt god når han er edru heller så det skal nok ordne seg,  :p
170875​
I see my reputation preceeds me. Ta't lungnt, det verste som skjer er at jeg banner masse, hopper rundt som en narr, ler en hel del, og raper høyt. Eventuelt tafser på deg sammen med baronen om du er litt søt.
171917​
[/b]

Jeg holder på meg kampsportens edle kunst, rører du meg er jeg redd jeg må påføre deg unødvendig skade® :tommelopp: :tommelopp:

Haha. sulky ice dude kommer til å få edel bank av oss, homokongens homounderståtter. Hyhy. Gleder meg allerede. Blir sikkert assrape.

EagleJin

Bear Necessity
Ro dere ned barn! Vi tillater ikke vold i klasserommet!
:D

Fakta, selv om kommentaren var til en useriøs ordveksling.

Hmmm, jeg vet ikke helt, kjenner absolutt ingen av dere, føler på meg at det kan oppstå pinlige situasjoner... men hvis jeg tar noen øl blir jeg mer sosial... :D øl er bra...

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
bare ikke drikk for mye øl.... tror det ble en smule for mye på noen sist gang :ler: nesten bare koselige folk der, ikke noe stress!

Vi i baren vil nok passe litt på ... HAH =D

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Opprinnelig skrevet av Shigsy@04.02.2005, 18.32
Jeg har veldig lyst til å komme, men er ikke helt sikker på om jeg kommer enda. Det hele kommer an på om jeg får med meg en kamerat. Gidder ikke ta den lange turen uten selskap. Så Akuma, pliiiiiiiis... !  :flau:
173103​
Shigsy burde komme... Shigsy kul kar!!

Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra+04.02.2005, 19.37-->
<!--QuoteBegin-Shigsy
@04.02.2005, 18.32
Jeg har veldig lyst til å komme, men er ikke helt sikker på om jeg kommer enda. Det hele kommer an på om jeg får med meg en kamerat. Gidder ikke ta den lange turen uten selskap. Så Akuma, pliiiiiiiis... !  :flau:
173103​
Shigsy burde komme... Shigsy kul kar!!
173161​
[/b]
Dæven, jeg har fått meg fan. :kos: Ikke at jeg egentlig fortjener det, menmen. :svette:

Anyway... jeg skal gjøre mitt ytterste for å komme. Vil virkelig treffe SG gjengen i virkeligheten. Må kanskje bare drite i Akuma.

Status
Stengt for ytterligere svar.