I see my reputation preceeds me. Ta't lungnt, det verste som skjer er at jeg banner masse, hopper rundt som en narr, ler en hel del, og raper høyt. Eventuelt tafser på deg sammen med baronen om du er litt søt.
I see my reputation preceeds me. Ta't lungnt, det verste som skjer er at jeg banner masse, hopper rundt som en narr, ler en hel del, og raper høyt. Eventuelt tafser på deg sammen med baronen om du er litt søt.
Jeg har veldig lyst til å komme, men er ikke helt sikker på om jeg kommer enda. Det hele kommer an på om jeg får med meg en kamerat. Gidder ikke ta den lange turen uten selskap. Så Akuma, pliiiiiiiis... ! :flau:
Hmmm, jeg vet ikke helt, kjenner absolutt ingen av dere, føler på meg at det kan oppstå pinlige situasjoner... men hvis jeg tar noen øl blir jeg mer sosial... øl er bra...
Opprinnelig skrevet av Shigsy@04.02.2005, 18.32 Jeg har veldig lyst til å komme, men er ikke helt sikker på om jeg kommer enda. Det hele kommer an på om jeg får med meg en kamerat. Gidder ikke ta den lange turen uten selskap. Så Akuma, pliiiiiiiis... ! :flau:
@04.02.2005, 18.32 Jeg har veldig lyst til å komme, men er ikke helt sikker på om jeg kommer enda. Det hele kommer an på om jeg får med meg en kamerat. Gidder ikke ta den lange turen uten selskap. Så Akuma, pliiiiiiiis... ! :flau: