Infotråd: Spillegaltreff 2

Status
Stengt for ytterligere svar.
Å ha bøyd penis er jo fullstendig normalt... :)

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Mener du til siden eller at den får en naturlig, bananaktig bøy i erigrert tilstand?

Opprinnelig skrevet av Revan@10.02.2005, 22.33
Jeg har tvangstanker. Som bare faen.

Men tingen er, at når jeg ser på Jinzos avatar, så ser jeg for meg at penisen inne underbuksa er bøyd. Dere skjønner hva jeg mener. Ubehagelig å være i en folkemengde mens penisen ligger skjevt. Jeg føler det som om min penis er skjev også. Når mor skifter bleier på lillebroren som er 2 år, så tenker jeg at han lille dings ligger skjevt. Det er rett før jeg stapper hånda neid og retter den opp igjen.

.. ehm, ja. Jeg måtte bare få det ut. God kveld.
175767​

Fy faen, du aner ikke hvor mye jeg har ledd av dette innlegget.
Liksom, hva faen?

Men nå er du fersk, og det skal du ha.
Eivind2k: Det sier ikke noe om hvordan han er i livet, bare at han
ikke har kunnskap om de normene som er vanlig på ett spillforum, og hva man deler med andre.
(Glad jeg valgte SK2)

Edit:
Når det gjelder skjeve peniser så må jeg si at det ville virket rart om en penis var rak som en stokk,
blir liksom ikke riktig.
(Min er bøyd slik at den går mellom lårene, jeg må rygge inn i dama)

Men seriøst Revan, FYSJ.

Ja, fordi inlegget mitt var jo absolutt ikke en 1414 parodi, men mitt syn på hvor Revan faktisk er i livet.

Og for å dra en Homer Simpsons:

IN CASE YOU DIDN'T NOTICE, I WAS BEING IRONIC

Opprinnelig skrevet av Vanguard@10.02.2005, 23.28
Mener du til siden eller at den får en naturlig, bananaktig bøy i erigrert tilstand?
175812​
til siden. Jeg mener i erigert tilstand. Det har ingen hemmelse hvis man skal ha samleie, men i litt mer ekstreme tilfeller må den opereres.

Takk for meg

I dette tilfellet må vi avgjøre i hvor stor grad Revan er en avviker, og hvorvidt vi må innføre sanksjoner. =D

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
For en gangs skyld var bildene på sin plass, gutter. :ler:

REDIGERT: Ja, det var altså de to innleggene nederst på forrige side jeg tenkte på.

Hehe. Så hele emnet sporet av kun fordi revan fant min avatar litt smålig ekkel? :)

On topic igjen da. Jeg vil ha Smash konkuranse!

Kommer ikke Revan kommer ikke jeg! *SINT!*

=D

Opprinnelig skrevet av Luthien@11.02.2005, 05.55
Okei, tilbake til topic folkens. Siden ingen har svart meg, står VF på programmet?
175879​
Seff blir det VF4!!! ingen tvil om det

Jeg kjedet meg noe skikkelig igår, og måtte bare få det ut. Nei, jeg har ikke skjev penis. Men.. når jeg ser noen i underbukse, og forestiller meg at den ligger skjevt der inni.. *gal*

Jeg kommer ikke. Kommer neste år, eller senere i år. Aner ikke. Og med mine foreldre er det liten sjangs for at jeg noen gang får komme.

Jeg kommer hvis det blir Super Smash compo. Hadde vært fett.

... Eller, jeg må nok komme uansett, hvis ikke blir nok Shigsy og Akuma sure ...

jeg kommer, og blir vel å spille Halo 2(blitt litt bedre siden sist), SSBM og PES4, det blir vel turnering i alle tre?

peh, soulcalibur 2 hører hjemme på GC, det er sikkert. At GC har homo d-pad, ja vel, bruk joysticken som meg =D . Håh martin, lyst til å få en dugelig runde juling som trening?

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
En vakker dag, en vakker jævla dag skal jeg grise deg. Jeg må bare orke å øve litt først. Holder liksom ikke med en håndfull triks man repeterer ad nauseum.

Status
Stengt for ytterligere svar.