Infotråd: Spillegaltreff 2

Status
Stengt for ytterligere svar.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Ja, da har jeg fikset kvalitetsøl og billig brus til treffet. :D Her info kommer trolig senere, men det kan røpes allerede nå at det bl.a. er snakk om 0,5 l glassflasker med Carlsberg, kjøpt i Sverige. Dessuten flere brett med brusbokser (Cola, Fanta, Sprite & Cola Light). Fine ting. Innkjøpsprosessen gikk mer eller mindre lovlig for seg.

Opprinnelig skrevet av Houseman@03.03.2005, 18.47
Ja, da har jeg fikset kvalitetsøl og billig brus til treffet.  :D Her info kommer trolig senere, men det kan røpes allerede nå at det bl.a. er snakk om 0,5 l glassflasker med Carlsberg, kjøpt i Sverige. Dessuten flere brett med brusbokser (Cola, Fanta, Sprite & Cola Light). Fine ting. Innkjøpsprosessen gikk mer eller mindre lovlig for seg.
184666​
Er det du som selger på treffet? Eller bare informerte du oss om dine fiffige kjøp? :p

Jeg kommer til å sitte på lørdag og lage navnelapper, så det er bare å finne meg og jeg skal ordne noe til den som ønsker det :)

EDIT: Jeg skal prøve å få tak i sikkerhetsnåler.. Spørs om jeg får tid eller ikke..

Opprinnelig skrevet av Alexander@02.03.2005, 21.12
Jeg synes man skal feste et bilde av avataren sin på skjorta. Man er mer gjenkjennelig slik.
184151​
Jeg vet jeg ikke skal komme, men jeg tenkte på den samme idéen. Men jeg skifter jo så ofte uansett.. Skjorta mi hadde vært stappfull av diverse bilder.

Du fortsetter å lage innlegg i denne tråden, dog, så man begynner jo å lure på om du skal eller ikke ...

Han skal ikke.

Jeg holder en finger på at han likerå føle seg viktig.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Funket ikke sånne klistremerker som dere brukte forrige gang greit som navnelapper? I stedet for å styre med sikkerhetsnåler, lizzm ... :usikker:

Men... det er morro å stikke folk med sikkerhetsnåler... Jaja, men egentlig så er jeg er for klistemerker, for de er lettere å feste på panna og man ser bedre hvem personer er.

Alexander

frilans ufør
Jeg kommer nok til å dukke opp med en maske av avataren min, som forøvrig er den mest utdaterte på hele dette forbannede forumet.

EDIT: Jeg er klar til å utfordre hvemdetskalvære i Busted - Year 3000 på Singstar, og lar Shadar utføre obskjøne handlinger på meg dersom jeg taper mot noen.

Opprinnelig skrevet av Alexander@03.03.2005, 23.16
Jeg kommer nok til å dukke opp med en maske av avataren min, som forøvrig er den mest utdaterte på hele dette forbannede forumet.
Pøh. Ikke skryt deg opp. Jeg lagde min før.

Jula varer helt til påske, først da kan dere skfite. ;)
Lodin: husk vannkoker.

Ps.. Jeg kommer til å vinne turneringen i Tekken 5 (hahahahahahaha), yeah right.

Lodin

Der Waaaah
Er det 100% sikkert at det ikke er noen vannkoker på det lokalet a? Den jeg har er svær og jævlig, men ja jeg skal huske den.

Opprinnelig skrevet av Alexander@04.03.2005, 01.48
Sant. Jeg glemte deg i farten. Spørsmålet nå er om vi skal skifte snart, eller vente til sommeren.
Jeg gidder ikke skifte. Tror jeg kommer til å beholde den en ganske lang stund fremover. =D

I'm with you man!

Ikke faen om jeg skal bli bosset rundt av "The man" ass.

(Den setningen så jeg i en film, noen som ser det superteite?)

Opprinnelig skrevet av Lodin@04.03.2005, 08.10
Er det 100% sikkert at det ikke er noen vannkoker på det lokalet a? Den jeg har er svær og jævlig, men ja jeg skal huske den.
184921​
ja, du må ikke glemme den.

*stock'er opp med nudler og rett i koppen*

Har UTROLIG lyst til å komme. Tingen er at jeg ikke vil dra alene frem og tilbake siden jeg bor i Oslo. Noen som skal dit ifra Oslo?

Edit: IM COMING ON THE TREFF :D

jeg skal dit fra oslo, sammen med smelly_hippie, men vi blir der over natta... hvis vi skulle dratt hjem hadde vi nesten ikke fått med oss alle konkuransene...

forresten, dette er så typisk.
jeg brant meg på tommelen.
har blemme og alt.
dagen før treffet.

gud, du finnes ikke alikevell (ikke at jeg noengang har trodd på deg men...)

Status
Stengt for ytterligere svar.