Infotråd: Spillegaltreff 2

Status
Stengt for ytterligere svar.

Lodin

Der Waaaah
Opprinnelig skrevet av SilentBob@04.03.2005, 19.18
forresten, dette er så typisk.
jeg brant meg på tommelen.
har blemme og alt.
dagen før treffet.

gud, du finnes ikke alikevell (ikke at jeg noengang har trodd på deg men...)
185140​
Bah, jeg sliter med hemoroider, men ser du meg klage? Slutt å syt.

Og forøvrig er jeg nå ren, nystriglet og pen å se til. Nå må det bare pakkes litt og så er jeg klar.

EagleJin

Bear Necessity
Har nå vært hjemme i halvannen time, og burde egentlig ikke skrive dette pga søvnmangel (som går noen dager tilbake..), men det må sies.

GP var knallbra! Fikk spilt en del Tekken 5 og til og med drept et par i Halo2 (ehem..), men mest Tekken 5. Var det som for meg var hovedpunktet med dette Gp'et.

Ble også noen turneringer. En i Halo, som jeg ikke fulgte med på, så jeg aner ikke hvem som vant... Ble det noen?
En annen i Tekken 5, som etter min mening var den beste! :D

Gratulerer til JINsama som vant et eksemplar av Gran Turismo 4, og til Duke som fikk 2. plass etter noen spennende kamper jeg har på film!

oX, Tricky, Gateway, Lodin: Øv SingStar ;) :p

Neste gang skal jeg ta med strømkabler... :svette:

- Takk til Luthien som var til stor hjelp med oppsettet og organiseringen av turneringene!
- Takk til dynamitt 104 som fikk fortgang i turneringene ^_^
- Og selvfølgelig takk til ledelsen som gjorde dette mulig!

Nok en suksess for:
SPILLEGAL!

Jess, treffet var knallbra saker. :)

Kveldens høydepunkt for meg var egentlig Halo 2 konkuransen. Jeg var på lag med thetrain og Paul Phoenix, og vi skulle bestemt gjennoppta suksessen fra forrige treff. "Ha'kke peiling jeg Strikes Back" skulle vinne! Seieren ble vi helt klart snytt for. Med en ganske så irriterende Gateway i bakgrunnen som skriker: "Skyt han da!!! Kast granat for helvete! SLÅ HAN!" osv., var det ikke så altfor lett.

Hehe neida, Gateway var vel egentlig mest hyggelig. :)

"Ha'kke peiling jeg Strikes Back" ble slått ut allerede i de innledende rundene. :(

Kvelden fortsatte med flere og flere Halo 2 kamper. Jeg fikk sett mesteparten, og det var mange gode lag. Negerstammen imponerte med godt spill denne gangen. Var tydelig at flere av dem hadde ligget i trening frem til dette treffet. :p

Kvelden begynte virkelig å ta av når vi fikk koblet opp Gamecub'en, og fyrte opp Goldeneye. Hvis jeg husker riktig ble det spillt med "one shot kill", "pistols only" og på Facility. (Første runden altså.) Gateway viste klart og tydelig hvem som eide hvem.

Mer enn dette har jeg ikke å fortelle, ettersom thetrain og jeg dro fra treffet 23.50. Neste gang skal vi prøve å få blitt litt lengre.

Neste gang må det spilles mere SSBM.

Ja , det må bli satt på tidligere...
kompisen min som var med var der for å spille ssbm, noe som ikke så til å komme, så han stakk :sukk:

morro var det å spille smash.
min falco>deg

Når kan vi forvente de første bildene? ble det tatt mange?

Ble tatt en del bilder etter det jeg vet. Alexander tok en del vet jeg. Forhåptenligvis ikke av meg :p

oma

Village Drunk
nå er det vel bare å planlegge spiltreff 3 i nærmeste framtis slik at de som ikke kunne nå får en ny sjangs.... :plystre:

Jaha, det var ganske bra der ja. Fikk ikke spilt Tekken 5 så mye da men=) Turneringen gikk greit syns jeg=) når er neste GP forresten?

Opprinnelig skrevet av Affable Ostrich@06.03.2005, 13.47
Når kan vi forvente de første bildene? ble det tatt mange?
185814​

Alexander tok en del bilder med kameraet mitt, men siden jeg er fortsatt i Oslo så kan ikke vi legge ut bildene riktignok ennå. Så snart jeg har kommet hjem så skal jeg sende de bildene til Shadar, så han får lagt dem ut på nettet.

EDIT: Treffet var veldig gøy og morsomt, og jeg skal skrive mer senere når jeg våkner og ikke lider av søvnmangel.

Når jeg først sto opp og så på klokka var den 16:30.. så det ble ikke noe tur for meg :( Skulle aldri dratt ut kvelden før :/

Jepp, treffet var bøse saker. Selv om jeg ikke egetnlig spilte så mye der. Team Prolia ble mildt sagt eid i Halo 2, og det gikk ikke så mye bedre da jeg senere på kvelden prøvde meg på Goldeneye. Da var Gateway klar til å eie de fleste. . Spilte også litt Mashed, og det var rimelig gøy, selv om jeg sovnet mens jeg ventet på at det skulle bli min tur. :p

Høydepunktet på treffet var uten tvil da Shadar, Gateway, Yetipants og Lodin dro frem et par microfoner og Singstar. Det er lenge siden jeg har ledd så godt som da Gateway begynte å synge Destinys Child. Uforglemmelig. ^_^

heh... ja singstar slo ann. spesielt blant oss om prøvde å spille smash bros en halv meter ved siden av :svette:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det var stikka mi du spilte med, så klapp godt igjen. Dessuten: Siden når trengte man lyd for å følge med i SSBM? ;)
Dessuten kan jeg stolt utrope meg selv til SGs ukronede Singstar-konge. Slå DEN, dere! :D

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Luthien@07.03.2005, 20.29
Jeg tror Hyul er hakket bedre enn deg [...]
186403​
NEVAR!
Apropos, skrev litt i bloggen min om spilltreffet. Personangrep og dårlige vitser abound. Her, ja.

Status
Stengt for ytterligere svar.