Infotråd: Spillegaltreff

Har du tenkt deg på treffet?

  • Ja!

    Stemmer: 0 0,0%
  • Kanskje ...

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    1
D

Deleted member 91

Gjest
#21
Navnelapper er tøft, sier jeg jo. :p
Mashed er en top-down racer med støtte for fire spillere. Temmelig simpelt i design, ekstremt vanedannende og en slager med venner. Jeg tror det kunne tatt ganske av. Ellers må du bare sjekke tothegame, Eurogamer, teh usual.
 
#22
Har dere kanskje tenkt på noen spill som vil bli kjørt hele veien, f.eks TTT eller VF4 EVO, det er jo alltid morro å prøve nye spill, men så lenge dere har en fremviser, ps2, multitap og TTT(Tekken4) så er jeg glad. Eller skal det bli en rotasjon på alle konsoll og spill?
 
#23
(se så mange som leser emnet! :))

(jeg måtte bare)

(det var jo nødvendig)
 
#24
Jeg er selvfølgelig med, selv om det som frister meg mest må være Tekken Tag Tournament (og kanskje Tekken 4 og Halo 2 - men siden jeg suger i Halo: Combat Evolved, og ikke har spilt Tekken 4 på et år, så blir det nok mye deng der, ja). Kunne gjerne tenkt meg litt F-Zero GX og Super Smash Bros. Melee også, samt kanskje Metroid Prime 2: Echoes hvis det er ute før treffet (kommer 16. november i Nord-Amerika).

Kunne forresten tenkt meg Perfect Dark der. Jeg bruker kontroll-oppsettet 1.2 i Perfect Dark og 007: GoldenEye, men i 007: GoldenEye kan man ikke ha det slik at opp er opp, og ned er ned når man styrer siktet (slik man kan i Perfect Dark).

Og vi må ha Donkey Konga! :D
 

Dukie

nice girl
#25
Noen som leser det ja. :)

NiloPilo: Sendt deg en PM.

De mest populære spillene vil bli på hele tiden, på den måten så sikrer vi at flest mulig blir fornøyde. Men du har vel ingenting å bekymre deg for.

Jo mer utstyr vi får, jo bedre er det for folk som kommer. Så ikke nøl med å ta kontakt om dere vil hjelpe til med utstyr, rydde, passe på osv.

Mashed høres faktisk litt stilig ut, bare å ta med.
Jeg rocker totalt i Goldeneye og har ingen problem med å være eplekjekk der, men fy hvor dårlig jeg er i Perfekt Dark, og spillene ligner litt på hverandre gameplaymessig.

Donkey Konga må vi ha! Makan til kult partyspill, og Mario Kart. :D
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#26
Jeg er temmelig dårlig i alle de spillene som forløpig er satt opp på listen, så seff kommer jeg, hver dag(tog du 'an?). :ler:
Blir det mulighet for å ta med kortspill som 'Munchkin' og slikt? siden det er et spill jeg faktisk takler... :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#27
Så lenge du aldri mer sier "tog du 'an", skal du få være Munchkin-bestevennen min under hele spilltreffet. :kos:
 

Dukie

nice girl
#28
Jeg kan også nevne at lokalet er to minutter unna togstasjonen og ligger ganske enkelt og sentralt.
 
#30
Kan ikke dere komme hit for en gangs skyld? Så skal jeg og Agahnim lage show. :p

EDIT:
For å gjøre det hele litt mer relevant.. Synes det ser veldig bra ut, jeg, annet enn at jeg må reise ... langt.
 
#32
Så lenge Iliuz finner et økonomisk akseptabelt transportasjons-alternativ, skal dere ikke se bort ifra at jeg også stikker innom. Om jeg så må bli hans bunk-buddy for kvelden. :)

Og Endre, nester gang kommer du HIT og steller til. Så kan du få bruke 600 kroner i reisepenger! :p
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#33
Opprinnelig skrevet av Agahnim@04.10.2004, 22.22
Noen som vet hvor mye det koster med tog fra Stavanger da?
112212​

Nei, men jeg kan nevne at det tar ca 8 og en halv time. :p
Uff, det må være døden å sitte så lenge på et tog.
 

Dukie

nice girl
#34
Jeg personlig må reise over tre timer med tog får å komme dit, nå er jo Lillestrøm like utenfor Oslo. Så Oslofolk er vel fornøyde. :)

Men de som drar langt står det respekt av, kanskje spandere en cola eller to på dem. :D
 
#35
Hvis det ikke blir noe PC-FPS-spilling, tviler jeg på at jeg kommer, men hvis jeg får låne Endres/ILiuz' Mercedes, kan jeg kjøre masse utstyr. Hvis Gayway & Co. blir å treffe der, kan jeg kanskje bli en stund og skjende litt, eller noe.

Faen, jeg må skaffe meg biiiiiiiiiil...
 

Dukie

nice girl
#37
Får du ikke noe studentrabbat a? Da er det 50% iallefall.

Jeg slenger opp lista over "crewet" så langt.

Duke
Iliuz
EagleJin/ØgleJon (Hylvjniu eller no)

NiloPilo
Red Hawk
Yetipants?
SortUlv?
Chaz
Psycho Mantis (Paul P.)

Øh. Det var vel alle? Om ikke Iliuz har har funnet flere. Skal få tvinget Netrom og Raider også, enten de vil eller ikke; Jeg vet dere smugleser!
De fleste så langt er enten veteraner fra gamle gp's eller nye folk fra kjernen.

Som sagt, vil at flest mulig skal bli fornøyde, så om du har en-stå-på-evne og kan sakene dine når det gjelder projektorer osv,(Sistenevnte ikke en selvfølge) så hadde det vært genialt. Takker også for alle tilbud om kjøring!

Ebriosus: Om jeg spanderer en øl eller to? :)
 
#38
Mulig jeg tar turen. Isåfall er det for å møte folk, da nye konsollspill ikke interesserer meg i noen stor grad.
Håper dere tilrettelegger PC-spill på treff nr 3, hvis det blir noen tredje gang. Trenger på ingen måte nettverk, men det hadde vært kos å spille gamle PC-spill sammen :)
 
#39
Bortsett fra det at jeg sikkert ikke hadde greidd å vinne over noen av dere i fightingspill, selv om dere hadde bind for øynene og bare fikk spille med en hånd, tror jeg et spilltreff hadde kommet godt med. Fordi spill er gøy, folk som spiller spill er gøy osv... Dessuten kunne det jo vært gøy å møte noen av folka her.

Jeg regner med at SortUlv passer på at ingen skumle/store/slemme forumfolk plager meg. ;O

Med andre ord: Jeg er med om jeg kan. :confused:
 
#40
Skal nok mest sannsynlig ikke dit den 13. november. Blir for dyrt å reise for med til Lillestrøm fra Stord. Er student og betaler for alt.. :$