Infotråd: Spillegaltreff

Har du tenkt deg på treffet?

  • Ja!

    Stemmer: 0 0,0%
  • Kanskje ...

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    1
#41
Ja, jeg kan oppdatere min status med et spørsmålstegn. Ikke utenkelig, holder på å sette brikkene på plass. Men ingenting sikkert ennå.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#42
Hoy, Halo 2-compo? I'm like SOOOOOOO there... Hvis jeg har penger da, that is. :tommelopp:
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#43
Opprinnelig skrevet av Yetipants@04.10.2004, 22.04
Så lenge du aldri mer sier "tog du 'an", skal du få være Munchkin-bestevennen min under hele spilltreffet. :kos:
112205​
Deal! :kos:

Da stilles spørsmålet: Har noen lyst til å bidra med Munchkin? Selv har jeg Munchkin Fu, men det er ikkke noe gøy, og dessuten schtøgge tegninger... :svette:
 
#44
Kanskje jeg tar turen innom.. hadde vært fett med ett sånt Spill-Arrangemang (lenge siden jeg har vært på no slikt)...

Trenger også all hjelpemiddler for å holde meg unda FFXI!
 
C

Crizpy

Gjest
#46
Har lyst til å dra, bare for å hilse på folket :)
Vi får se om det blir aktuelt. Kanskje få med Haggar og Musa..
 
#47
Opprinnelig skrevet av Duke@04.10.2004, 21.27
Jeg personlig må reise over tre timer med tog får å komme dit, nå er jo Lillestrøm like utenfor Oslo. Så Oslofolk er vel fornøyde. :)

Men de som drar langt står det respekt av, kanskje spandere en cola eller to på dem. :D
112220​
Hm... 8 timer i tog= en cola :blunk: I'LL DO IT!!!... næh. Har ikke nok penger, og så kan eg kjøpe en cola sjøl, så det så :p
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#48
Dere kan skrive meg opp på listen over folk som kan kjøre, for jeg har egen bil og bor i Oslo... Ikke noe stress, altså.

Jeg er også rimelig elendig på de spillene som er listet opp, og kommer trolig til å prøve Halo 2 for første gang under den såkalte turneringen. Meen... Det er jo en god sjanse til å treffe SG-folket, så jeg kommer likevel. Selv om jeg altså kommer til å få grisebank i samtlige spill (noen må jo ta sisteplassen også).

Noen som nevnte noe om øl? Er det ølservering der? Eller lov til å nyte medbrakt fordi det er en sånn privat sammenkomstting? :D

Angående tog: Jeg har sittet i over 8 timer, mutters alene, på tog til og fra Stockholm - ikke én, men to ganger. Det går fint, selv om det er kjedelig. Nå var riktignok belønningen for meg konserter med henholdsvis SlipKnot og KoRn, så dere som bor i Stavanger får kanskje vurdere om det er verdt turen. Koster jo ganske mye, også. Men man overlever en togtur på 8 timer.
 

Endre

Ødela forumet
#50
Hvis du reiser klokka ni fra Kristiansand, så er du i Oslo fire på to. Derfra kan du ta tog til Lillestrøm (ekspressgreier) som tar elleve minutter.
 
#52
Opprinnelig skrevet av Crizpy@04.10.2004, 23.36
Har lyst til å dra, bare for å hilse på folket :)
Vi får se om det blir aktuelt. Kanskje få med Haggar og Musa..
112264​
Det er sikkert ikke værre enn å si det er DDR konkurranse der, om du vil få med Haggar. :p
 
#53
Opprinnelig skrevet av Shigsyfreak@05.10.2004, 01.10
Ok, takk for info! Men så er det som sagt litt kjipt å måtte droppe skolen. Skal jeg ta et tog som går etter at skolen er over, vil nok jeg komme frem aaaalt for sent. Men jeg får se..  :)
112274​
Hvorfor skippe skole? :usikker:
Tar toget ILiuz nevnte (som forøvrig jeg etter all sannsynlighet sitter på) fra Kristiansand på lørdagen og kommer frem i Oslo kl. 13.56 (spilltreffet starter etter all sannsynlighet 18.00). Så blir du da i lokalet hele natten, og tar 11:11-toget hjem på søndagen.
^_^
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#54
Angående togpriser, har ikke NSB et tilbud gående? Synes jeg så det i en reklame for litt siden...
 

Endre

Ødela forumet
#55
Minipris på flere reisemål i Norge (150 spenn), men du får ikke brukt det på tilbakereisen på søndag, såvidt jeg vet. :(
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#56
Regionstog så langt du vil for 150 kroner, tror jeg. :D

REDIGERT: Endre var først ute, jah ...
 
A

Arni

Gjest
#57
Bor i moss jeg da.... 50 kr?hmm... har jo ikke PS2 / xbox / gamecube da...
bare PC.....
 
#59
Jeg er elev, ikke student så jeg får ikke studentrabatt. >_<

Har lite lyst til å skippe skolen og få fravær, så om det skulle ta så mye som 8 timer, så blir neppe dette aktuelt.
Si at du skal i en begravelse i Oslo (eller noe annet viktig), da får du nok gyldig fravær.
 

Endre

Ødela forumet
#60
Men hva er vitsen med å skulke? Det holdes i helga, og han rekker som sagt (av Jani) hjem i god tid før skolen begynner ...

Redigert:

Haggar says:
jeg spiller SF da
ILiuz says:
SF, ja.
ILiuz says:
Hmm ... det kan vi sikkert ha.
ILiuz says:
Skriv at du vil ha SF i emnet.
ILiuz says:
Så husker jeg det.
Haggar says:
skriv det du
Haggar says:
"haggar vil ha sf " :p

Late faen. :svette: