Infotråd: Spillegaltreff

Har du tenkt deg på treffet?

  • Ja!

    Stemmer: 0 0,0%
  • Kanskje ...

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    1
Det ene stedet er jo bare oppe til kl 11 da og den andre vet de ikke når stenger eller åpner.
Prisne virker greie.

Ls pizza så ikke akkurat ut som den typiske kebabsjappa.

Noen kan ringe og spørre om de kan være døgnåpne når vi skal være der ^_^
 
LS pizza er bra greier.

Mer "middag" enn kebab men. De har bra fôr der.
 

Lodin

Der Waaaah
Opprinnelig skrevet av Crizpy@31.10.2004, 13.08
Kan godt kjøpe tinga selv, hvis dere vil det.
127542​
Nei for all del, hvis du ikke struper prisen alt for mye tar jeg gjerne en six-pack. Carlsberg er alltid godt.
 
Det ville vel ikke vært no mulighet for å linke noen GCer og spille MarioKart? mye er mulig der, 16 player multi co-op (To på hver kart, 8 karter, Grand Prix)

eller 8 player hvor alle styrer hver sin egen kart...
No battle greier funker også, husker ikke helt.


Jeg kan ihvertfall birdra med en GC og et par kontroller...
 
jeg kan bidra med Gc og kontroll, mariokart har jeg ikke..

crizpy: skal du dra til sverige for å kjøpe øl? ikke på svinesund vel? du drar til strømstad eller noe? for jeg mener at de bare selger 3,5% på svinesund
 
D

Deleted member 91

Gjest
Sånn som du skriver, så ser det ut som det her skal bli et VF party! :tommelned:
 
Bedre med VF enn drikking. Man blir ikke kasta ut av å ha spilt for mye VF, men man blir kasta ut for å ha drukket for mye. :tommelopp:
 
Opprinnelig skrevet av Red Hawk@01.11.2004, 19.22
Bedre med VF enn drikking. Man blir ikke kasta ut av å ha spilt for mye VF, men man blir kasta ut for å ha drukket for mye. :tommelopp:
128219​
Bedre med alt mulig enn hønsehjerner som på liv og død bare skal spille slåssespill. En drink eller to gjør ingenting. :tommelopp:
 
hva skjer hvis folk under 18 har med egen øl og begyner å drikke???
 
C

Crizpy

Gjest
De blir brisene\fulle.
Spørs på hvor mye øl de får i seg.
Seff, er det alkoholfritt, skjer det ikke noe.
 
D

Deleted member 91

Gjest
XD

... Altså, folk kan drikke så mye de vil, bare de ikke blir helt dritings og trasher utstyret/analen min.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Jeg vil trashe analen din :(
 
Opprinnelig skrevet av JINsama@01.11.2004, 17.28
Sånn som mange av dere skriver, så ser det ut som det her skal bli et drekka party!  :tommelned:
128173​
Jeg vil vel tro folk blir kastet ut om de har drukket for meget?

Personlig skal jeg kun ta en øl ilag med Eulogy, Vanguard (om han kommer) og et par andre. Det blir i én runde. Så går det vel i Cola resten av kvelden.