Infotråd: Spillegaltreff

Har du tenkt deg på treffet?

  • Ja!

    Stemmer: 0 0,0%
  • Kanskje ...

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    1

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av SortUlv@02.11.2004, 20.46
Personlig skal jeg kun ta en øl ilag med Eulogy, Vanguard (om han kommer) og et par andre. Det blir i én runde. Så går det vel i Cola resten av kvelden.
128928​
Åhhh ... Nå er det fristende å si noe negativt. :D
 
Hvis TurboAlex mente om det er lovlig på treffet, så vil jeg tro/håpe at det ikke blir noe av. Det skal være et offentlig treff, så det bør være offentlige regler også. Altså ingen drinks til mindreårige.
Hvis de likevel drikker (mindreårige) synes jeg det er rettferdig nok å kaste dem ut. Men det burde ikke være nødvendig..
 
Opprinnelig skrevet av Houseman+02.11.2004, 22.18-->
<!--QuoteBegin-SortUlv
@02.11.2004, 20.46
Personlig skal jeg kun ta en øl ilag med Eulogy, Vanguard (om han kommer) og et par andre. Det blir i én runde. Så går det vel i Cola resten av kvelden.
128928​
Åhhh ... Nå er det fristende å si noe negativt. :D
128995​
[/b]
Fyr laus.
 

EagleJin

Bear Necessity
Opprinnelig skrevet av TurboAlex@02.11.2004, 20.14
hva skjer hvis folk under 18 har med egen øl og begyner å drikke???
128875​
Om noen har planer om å ha med seg mye (og drikke mye) kan de vurdere å pakke ned et sett vinger også ;)

Som sagt før: for mye rus ved hjelp av alkohol tolereres over hodet ikke, og i hvert fall ikke andre rusmidler. Vi må forvente at de som kommer har vett nok til å skjønne det, og oppføre seg etter de satte reglene.

Det skal være et offentlig treff, så det bør være offentlige regler også. Altså ingen drinks til mindreårige.
Hvis de likevel drikker (mindreårige) synes jeg det er rettferdig nok å kaste dem ut. Men det burde ikke være nødvendig..
:tommelopp:
 

Sancti

Terrorkatt
Det kommer kanskje litt an på hvor gamle disse mindreårige er også? Jeg ville ikke likt å stå som ansvarlig for treffet dersom moren til en på tretten kom og skulle kverke dem som hadde latt sønnen hennes drikke seg sørpe på et spilltreff.
 

Endre

Ødela forumet
Bare for å gjøre det klart:

Det blir ikke servert alkohol til mindreårige. Og det er fint om ingen tar med alkohol selv (Crizpy er et unntak), uansett om de er over eller under atten (se på det som et utested). På den måten har vi en viss kontroll på hva de over atten drikker også, så det slipper å bli noe faenskap.
 
Opprinnelig skrevet av Baronen@01.11.2004, 17.41
Sånn som du skriver, så ser det ut som det her skal bli et VF party! :tommelned:
128182​
Åhh, stakkars.. du skal få drikke den kjære ølen din du... :blunk:
Quote det jeg skriver som får detta til å høres ut som et reint VF party'a.. din forbanna skade!
 
Opprinnelig skrevet av Eulogy@02.11.2004, 18.07
Bedre med alt mulig enn hønsehjerner som på liv og død bare skal spille slåssespill. En drink eller to gjør ingenting.  :tommelopp:
128842​
Hønsehjerne? Regner med at den var sikta til meg, siden den tøffe øl kongen skrev om slåssespill et par poster før.. Isåfall, så kan du bare holde kjeften din! Du kjenner ikke meg, har aldri snakka med deg. Er ikke hypp på å bli kjent med fler på SG, har blitt kjent med de jeg synes er kule. Mange her inne som tror de vet alt om meg bare fordi jeg spiller mer slåssespill enn andre.
Hvorfor cuss'er dere ikke feks GarlandG, han spiller noe jævlig mye FF spill.. hva er problemet deres liksom.

Har ikkeno imot GarlandG, bare et randomly nick som kom fort til minnet.
 
ÆÆÆÆ, JIZIZ CHRIST!!


KAN DU VENNLIGST LÆRE DEG RIKTIG BRUK AV APOSTROF (JA DETTE TENGET: ') FØR EN VISS PERSON GÅR NANNERS!!

omg teh apostrofness!1!

joa.... over til saken; hvorfor skulle ikke VF og bayer fungere sammen?
Ha litt "sjølironi" og ta det med latter, så slipper du å begynne å grine og miste enda mer respekt :)
 
D

Deleted member 91

Gjest
Opprinnelig skrevet av JINsama+03.11.2004, 06.38-->
<!--QuoteBegin-Baronen
@01.11.2004, 17.41
Sånn som du skriver, så ser det ut som det her skal bli et VF party! :tommelned:
128182​
Åhh, stakkars.. du skal få drikke den kjære ølen din du... :blunk:
Quote det jeg skriver som får detta til å høres ut som et reint VF party'a.. din forbanna skade!
129101​
[/b]
Rilææææks, jeg bare kødda med deg. Jeg drikker ikke selv, og planlegger ikke å drikke på SG-treffet heller. Mindreårig. :tommelopp:

Neocon: Nnnngh. :(
 
Opprinnelig skrevet av Baronen+03.11.2004, 17.25-->
Opprinnelig skrevet av JINsama@03.11.2004, 06.38
<!--QuoteBegin-Baronen
@01.11.2004, 17.41
Sånn som du skriver, så ser det ut som det her skal bli et VF party! :tommelned:
128182​


Åhh, stakkars.. du skal få drikke den kjære ølen din du... :blunk:
Quote det jeg skriver som får detta til å høres ut som et reint VF party'a.. din forbanna skade!
129101​
Rilææææks, jeg bare kødda med deg. Jeg drikker ikke selv, og planlegger ikke å drikke på SG-treffet heller. Mindreårig. :tommelopp:

Neocon: Nnnngh. :(
129333​
[/b]
Baronen er bare 14, vet dere. :rulleøyne: Jinsama: Jeg er enig med det du sier, men det hjelper ikke å sutre. Der har jeg fått erfart, maaaaaange ganger.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Opprinnelig skrevet av Baronen@03.11.2004, 16.25
Nnnngh.
129333​
Orgasme, Nicholas?
 
Opprinnelig skrevet av Revan@03.11.2004, 17.11
Baronen er bare 14, vet dere.  :rulleøyne:  Jinsama: Jeg er enig med det du sier, men det hjelper ikke å sutre. Der har jeg fått erfart, maaaaaange ganger.
129372​
Jeg hverken sutrer eller er sinna, bare lei av at folk alltid skal sette meg i bås. Spesielt når de ikke engang kjenner meg, that's all. :kul:

Crizpy: Nei, er du? Kanskje litt bitter og lei?
 
C

Crizpy

Gjest
Opprinnelig skrevet av JINsama+03.11.2004, 17.39-->
<!--QuoteBegin-Revan
@03.11.2004, 17.11
Baronen er bare 14, vet dere.  :rulleøyne:  Jinsama: Jeg er enig med det du sier, men det hjelper ikke å sutre. Der har jeg fått erfart, maaaaaange ganger.
129372​
Jeg hverken sutrer eller er sinna, bare lei av at folk alltid skal sette meg i bås. Spesielt når de ikke engang kjenner meg, that's all. :kul:

Crizpy: Nei, er du? Kanskje litt bitter og lei?
129387​
[/b]
Synes bare du overreagerte no jævlig.
Vi tar det som det kommer, ingen vits i å bli grinete alt nå.