Infotråd: Spillegaltreff

Har du tenkt deg på treffet?

  • Ja!

    Stemmer: 0 0,0%
  • Kanskje ...

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    1

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Opprinnelig skrevet av Lodin@05.11.2004, 20.56
De kan drikke øllen min.

Fikk nettop beskjed at onkelen min har 50 års laug neste Lørdag. Tviler på at jeg kan droppe det. :(
Skal se om jeg kan finne på noe lurt.
130616​
Hvis du uteblir, blir du hjemsøkt av " :kos: " for resten av livet.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Lodin@05.11.2004, 19.56
De kan drikke øllen min.

Fikk nettop beskjed at onkelen min har 50 års laug neste Lørdag. Tviler på at jeg kan droppe det. :(
Skal se om jeg kan finne på noe lurt.
130616​
Moren min har 50 års dag samme dag ... Men det er stort sett bare et resturantbesøk, så er mulig jeg kan snike meg til Lillestrøm etterpå for å hilse på teh homies.

REDIGERT: Æh, selge dansk øl inne på stedet? Hvorfor kan vi ikke ordne en tappekran?
 
Opprinnelig skrevet av Crizpy+05.11.2004, 20.34-->
<!--QuoteBegin-Lodin
@05.11.2004, 14.08
Men hva skal alle de andre drikke da?  :confused:
130450​
Skal ta en tur til Sverige å kjøpe cola\annen brus snart.
Kanskje 3 brett cola, 1 brett fanta, og 1 brett sprite?
130605​
[/b]
Jeg og Gateway kommer og drikker opp alt ølet deres, etter å ha spilt Achtung! Die kurve en stund.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Uhm ... Finne en distributør som har Heineken, ja? :D Enkelte steder i Oslo har det, så jeg vet det finnes.

En ting jeg lærte i dag er at etter den første halvliteren er smaksløkene såpass bedøvet at man ikke legger merke til hva slags øl det er. Det skulle visst være vitenskapelig bevist. Teoretisk sett skulle det derfor holde med én god halvliter, og deretter drittøl. :)
 
Opprinnelig skrevet av Ebriosus+06.11.2004, 00.55-->
Opprinnelig skrevet av Crizpy@05.11.2004, 20.34
<!--QuoteBegin-Lodin
@05.11.2004, 14.08
Men hva skal alle de andre drikke da?  :confused:
130450​

Skal ta en tur til Sverige å kjøpe cola\annen brus snart.
Kanskje 3 brett cola, 1 brett fanta, og 1 brett sprite?
130605​
Jeg og Gateway kommer og drikker opp alt ølet deres, etter å ha spilt Achtung! Die kurve en stund.
130788​
[/b]

Ah, så dere er med på Achtung!

Dette kan bli en intim stund, da Jeg, Buku, Baronen, Truls og GW666 må dele et tastatur sammen :) (Det er plass til en til, første mann til mølla!)
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Opprinnelig skrevet av Houseman@06.11.2004, 02.18
Uhm ... Finne en distributør som har Heineken, ja? :D Enkelte steder i Oslo har det, så jeg vet det finnes.

En ting jeg lærte i dag er at etter den første halvliteren er smaksløkene såpass bedøvet at man ikke legger merke til hva slags øl det er. Det skulle visst være vitenskapelig bevist. Teoretisk sett skulle det derfor holde med én god halvliter, og deretter drittøl. :)
130805​
Jeg tror Heineken fort kan bli skamdyrt :/ Men jeg kunne slått meg til ro med Frydenlund.

Jeg merker helt ut i fjerde halvliteren eller noe at uteringnes smaker svært svært brunt, forøvrig. Men velger å gi faen.
 
C

Crizpy

Gjest
Houseman: Danskt øl r teh way to go. Smakte på en i gårkveld, og var ganske digg det.

Men vi finner fort ut om det faller i smak :)
Mulig jeg drekker en del av det i kveld, men regner med at 2-3 brett holder lenge.
 
C

Chaz

Gjest
Høres det greit ut med 2vs2, 8 minuttersrunder og Zanzibar som brett for Halo 2-turneringen?
 
D

Deleted member 91

Gjest
Tja. Er vi sikre på at 2vs2 ikke blir litt få på et brett på Zanzibars størrelse? Jeg tror 3vs3 hadde fungert like bra. 8 minutter høres uansett helt greit ut.
 
dette ser veldig spennende...så spennende at jeg ikke vil gå glipp av dette. I'll be there, alone with my Nina Williams, høhøhø ...neida, det høres ikke så skremmende ut. :)

jaja...jeg har fri denne lørdag, så jeg kan sikkert komme. men da vil jeg spille Soul calibur 2 altså...:) hvis dere har.

går det an å komme tidlig eller??

et bitte liten bedskjed til øglejon og lille røde hauken:
DERE HAR DMC 2 MIN!!! HAR DERE RUNDET SPILLET??? MEN SAMME FOR MEG OM DERE RUNDA DET ELLER IKKE, FOR DERE KLARE DET ALDRIG. JEG VIL HA DEN TILBAKE!!! :D

ta med den under GP gutter, ok?? takk...
vi ses...
 

EagleJin

Bear Necessity
Cinos: Konge at du kommer!
Haha, sorry, men vi har (nesten) klart det (dmc2) :p
Tar det med på gp :)
 
Opprinnelig skrevet av Hyulvinji@08.11.2004, 22.59
Cinos: Konge at du kommer!
Haha, sorry, men vi har (nesten) klart det (dmc2) :p
Tar det med på gp :)
132353​
nesten?? høre jeg riktig?? nesten??
kom dere til siste boss?? eller har dere kommet forbi første boss i det heletatt?? :confused:

:) jaja, stå på...dere noen dager igjen til vi møtes
 
Om ikke annet får de låne DMC2 av meg. Så du får spillet ditt i alle tilfeller. ;)
 
Cinos: Siste boss er problemet. Så vi har kommet ganske langt.

Sortulv: Det høres ganske fint ut det :). Vil du hjelpe til? ;)

Ikke lenge igjen nå. Når dagen kommer skal jeg ta opp et par ting med Jun, Hwoarang, Bruce, Anna, Sarah, Aoi, Jacky, Ken, Ryu, Akuma og muligens Ibushi eller hva hu het (ninjaen) :kul:
 
Opprinnelig skrevet av Red Hawk@09.11.2004, 14.41
Sortulv: Det høres ganske fint ut det :). Vil du hjelpe til? ;)
Jeg kan forsøke å bistå med teoretisk hjelp, slik du/dere har gjort med Onimusha. ;)
 
Nei, han var redd for å bli banket opp.