Infotråd: Spillegaltreff

Har du tenkt deg på treffet?

• Ja!

Stemmer: 0 0,0%
  • Kanskje ...

Stemmer: 0 0,0%

• Totalt antall stemmer
    1
Opprinnelig skrevet av SortUlv@06.10.2004, 07.59
Eulogy, dette betyr en ting - Vi må ta en pils! :kul:
112979​
Så ikke posten før nå jeg. Men så klart skal vi ta en pils :kul:

Crizpy: Ta med deg musepusen min da.

Opprinnelig skrevet av SortUlv+06.10.2004, 19.00-->
<!--QuoteBegin-Hyulvinji
@06.10.2004, 15.54
SortUlv: Skal vi colae? :p
Jeg er med på den!
[/b]
Siden jeg er utnevnt sjafør kan jeg bli med på den ? :flau:

Men jeg kommer så lenge en eller annen tilslutt ringer meg hehehe, noen av de som maste om jeg skulle kjøre gjør vel det ;)

Stemmer nei fordi jeg ikke har penger til å dra så langt. Det koster tross alt litt å reise fra Stord til Lillestrøm, ikke minst så vil det være en ganske lang reise for meg. Om det blir på Vestlandet neste gang, altså Bergen eller Stavanger, kommer jeg nok helt sikkert. Dere får ha det kult på Spilltreffet i Lillestrøm!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Neste spilltreff har vi faktisk tenkt å arrangere på Dronning Mauds Land, helt i tråd med den norske sosialdemokratiske ånd - like lang reise for alle!

:tommelned:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
:radioaktiv:

Opprinnelig skrevet av Skoen@07.10.2004, 11.21
Stemmer nei fordi jeg ikke har penger til å dra så langt. Det koster tross alt litt å reise fra Stord til Lillestrøm, ikke minst så vil det være en ganske lang reise for meg. Om det blir på Vestlandet neste gang, altså Bergen eller Stavanger, kommer jeg nok helt sikkert. Dere får ha det kult på Spilltreffet i Lillestrøm!
113544​
Du har ikke råd? Du er ikke hardcore nok du! Pføy!

Det er mange som kan tenke seg å gi skoen juling, har jeg hørt rykter om? :blunk:

De har en egen hat-kanal på IRC, også. Jeg har råd, men er jeg villig? (jeg er ganske villig, og billig, men det er anngående litt andre saker)

Jeg tenkte på vitsen altså, den sugde.

Opprinnelig skrevet av Skoen@07.10.2004, 11.42
Haha, Dronning Mauds Land er jo den perfekte plassen for både pingviner og yetier :p
:doh:

Skal jeg begrunne hvorfor jeg ikke har råd også nå?
OK! Jeg bor på en studentheim og får kun borteboerstipend på 2400 kr i måneden. Jeg har ikke foreldre som spanderer og betaler annet enn leia for meg på 1450 kr. Altså skal 2400 kr gå til mat i løpet av en måned, tur/retur Stavanger og andre ugifter som dukker opp. En tur til Lillestrøm ville kostet 1300 kr. Ikke minst så kommer stipendet 15. i måneden, spilltreffet er 13. så jeg har så og si ikke penger den 13. november.
Og om dere har hatkanaler og vil banke meg opp, kjekt at dere har noe å gjøre på som dere liker.

jammen hence teh IRONI, er ingen som prøver å henge deg ut fordi du ikke kan dra.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fy faen så heldig du er som har foreldre som dekker leia, Skoulf.

Det virker som om du klager på at foreldrene dine ikke gir deg mer enn penger til leie. I en alder av 20 år tør jeg påstå at det er mer enn de fleste ville regnet med.

=D

(skal slutte med smily postene nå)

D

Deleted member 91

Gjest
Jeg skulle ønske jeg hadde et fly! Og en båååt, og en pånni.
Inntil da, kan jeg meddele at jeg kommer til å ta med et par-tre kompiser. :)