Stemmer nei fordi jeg ikke har penger til å dra så langt. Det koster tross alt litt å reise fra Stord til Lillestrøm, ikke minst så vil det være en ganske lang reise for meg. Om det blir på Vestlandet neste gang, altså Bergen eller Stavanger, kommer jeg nok helt sikkert. Dere får ha det kult på Spilltreffet i Lillestrøm!
Neste spilltreff har vi faktisk tenkt å arrangere på Dronning Mauds Land, helt i tråd med den norske sosialdemokratiske ånd - like lang reise for alle!
Opprinnelig skrevet av Skoen@07.10.2004, 11.21 Stemmer nei fordi jeg ikke har penger til å dra så langt. Det koster tross alt litt å reise fra Stord til Lillestrøm, ikke minst så vil det være en ganske lang reise for meg. Om det blir på Vestlandet neste gang, altså Bergen eller Stavanger, kommer jeg nok helt sikkert. Dere får ha det kult på Spilltreffet i Lillestrøm!
Skal jeg begrunne hvorfor jeg ikke har råd også nå?
OK! Jeg bor på en studentheim og får kun borteboerstipend på 2400 kr i måneden. Jeg har ikke foreldre som spanderer og betaler annet enn leia for meg på 1450 kr. Altså skal 2400 kr gå til mat i løpet av en måned, tur/retur Stavanger og andre ugifter som dukker opp. En tur til Lillestrøm ville kostet 1300 kr. Ikke minst så kommer stipendet 15. i måneden, spilltreffet er 13. så jeg har så og si ikke penger den 13. november.
Og om dere har hatkanaler og vil banke meg opp, kjekt at dere har noe å gjøre på som dere liker.
Det virker som om du klager på at foreldrene dine ikke gir deg mer enn penger til leie. I en alder av 20 år tør jeg påstå at det er mer enn de fleste ville regnet med.