Infotråd: Spillegaltreff

Har du tenkt deg på treffet?

• Ja!

Stemmer: 0 0,0%
  • Kanskje ...

Stemmer: 0 0,0%

• Totalt antall stemmer
    1

Nabbe

Har fin hatt.
Om alt ting ordner seg på hjemmefronten, og jeg jeg blir kjørt... så kommer jeg.

Twisted Metal 2, noen?

D

Deleted member 91

Gjest
Øøøh... Nei? Men jeg er klar for litt Halo 2. Du skal voldtas, og ikke bare i spillet... =D

Nabbe

Har fin hatt.
... jeg er oldefar!

sleng opp no SSBM så kommer jeg, gjerne no Mario Kart også!

Shadar: Jeg utfordrer deg i Twisted Metal 2. Jeg er så sinnsykt god i TM2, tror jeg er tidenes TM2-spiller.

eivind2k: Ta med spillet og vi setter det med ganske stor sikkerhet på. Det spørs hvor mye utstyr vi får tak i.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Hadde jeg vært i godform, skulle jeg nok knertet dere alle i TM2. Men beklageligvis har jeg ikke spilt det på noen år, så det hadde nok ikke gått så bra.

Om jeg kommer er foreløpig uvisst. Vi får se om jeg får med meg noen eller ikke. Gidder ikke dra alene.

Ta med deg noen damer Garland. Da blir det en morsom tur nedover til Oslo :p

Hørte noe om kontroller her? Var det snakk om GQ eller N64? Kan egentlig hjelpe til med begge.... Hehe... På 64 noen som er keen på Rage Wars?

Bare tenkte hvis det ble SSBM osv. så kunne jeg dratt med meg noen folk....

Ingen som vil colae med meg nei :( (Hvis jeg tokk den der riktig da... hehehe)

EagleJin

Bear Necessity
Opprinnelig skrevet av NukleuZ@08.10.2004, 08.15
Ingen som vil colae med meg nei :( (Hvis jeg tokk den der riktig da... hehehe)
114077​
Team Lørenskog kan colae hele kvelden lang :D :tommelopp:

Det viser seg at interessen for ssbm er ganske stor, så dra dem med deg, NuklueZ :)

jay.

Nå må jeg øve, så skal jeg "vippe" dere alle :)

Endre

Ødela forumet
Takk til dere som gir denne tråden et useriøst og lite hyggelig preg. Dere har gjort nok nå, og kan ta det litt roligere ...

Ja, alt er slettet, ikke kommenter det.
:kos:

C

Crizpy

Gjest
Noen som vet om det er et sted på internett du kan skrive sånn "jeg kjører fra (..) til (..)" så finner den den letteste veien?

Hallo, jeg har hatt lappen i 2 måneder, og haggar kommer til å bli sørpe i bilen, så å finne frem, blir et helvete.

de har noe sånt på afenposten.no tror jeg.

prøv også www.trafikanten.no

eller så kan du laste ned et program som heter "autorute" som er et kartprogram, finner det på kazaa og på download.com tror jeg.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, det har de. Men pass på! Da jeg skulle kjøre til Shadars hus skrev jeg ut veiforklaring derfra og endte opp på vei mot Moss. Sikkert litt min feil også, men fant i ettertid ut at veibeskrivelsen bl.a. ba meg kjøre inn en vei som var permanent avsperret og mot kjøreretningen et annet sted. Ikke helt i vater, altså.