Internat Norwegen

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Men ja, nok en gang. Beklager at det ble litt surr. Jeg og Riffen hadde tenkt til å få det meta som faen, og det ble det jo forsåvidt, men det ble også litt rabalder med tanke på inaktivitet, skrive uten å få det til å virke som noen var mer mistenksomme enn andre, skrive mye, fy faen har ikke skrevet så mye siden skolen, og en del tull med en del "regler" som vi kanskje ikke forklarte godt nok. Lagde alle rollene hemmelige for å skape ekstra paranoia. Oppdragsdelen var egentlig det som fungerte best, helt til at jeg la merke til at jeg hadde sett på feil antall folk i regelboka som førte til at siste oppdraget uansett ville feilet da alle la merke til hvem som var hvem, som også var noe av grunnen til at noen måtte kverkes for å få tallet ned til riktig antall folk.

Så sorry, men vi prøvde ihvertfall, og jeg fikk litt bedre erfaring med mekanikker og slikt noe.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Du har fortjent alle dine brofists!
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
Jeg storkoste meg, og mad props for det skrevne arbeidet - det var bra greier tvers gjennom.
Prøvde i starten å roleplaye og efforte, men føler interessen blant folk døde og da døde den litt hos meg og.
Var mye regler å forholde seg til ja, og jeg tror det hadde gjort ting lettere for folk å ta mafian hvis det hadde vært avklart på forhånd hvilke roller/hvor mange osv.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
For min del var det mest litt for mye å holde styr på. Mange folk med, mange roller, mye som skjedde, så det endte med å bare følge med på historien som om den var en bok in the making. For en lek med ordentlig aktivitet tror jeg det burde være et begrenset antall deltakere (9?) og at de selv står for alt som skjer, aka basic mafia med majoritet av stemmer for å få noe gjort.

Ellers: du tok alle mine brofists, bøyer meg i støvet for efforten!
 
Jepp jepp. Jeg tror ikke folk forventa så mye siden du kinda åpnet med å si "vanlig mafia. Go".

Det hadde vært enklere om man kunne ta høyde for noe, eller ingenting, nå ble det en mellomting som var litt vanskeligere å forholde seg til.

Men altså, å lage et balansert spill på første forsøk for tjue spillere ekke akkurat lett, du skalha masse for effort, innsats og job well done.