Internat Norwegen

demake

Seksuelt godteri
Til helvete med dette jævla internatet! Jeg nominerer meg selv. Heng meg og få meg vekk fra dette ubrukelige drittstedet.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Er vel ikke en tr00 cvlt Internat Norwegian-greie uten en mangel på avslutning?
 

demake

Seksuelt godteri
Martin saboterte vel min død ved å ikke stemme. Dette altså.
 
Mest åpenbare mafia noensinne. Ødelagt egenhendig av drauden. Lol
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Lei av å ikke være plukket ut som mafia tredje gang på rad. Da må man ta saken i egne hender.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Drauden. Bannlyst fra alle fremtidige mafiaspill.
(Ihvertfall neste)
Men som sagt. Skal skrive, det blir avslutningen så det må bli episk. Derfor trenger jeg littegranne tid bare. Er så mye stress på jobben at jeg drømte om dagligvarer satt til musikken av "What does the fox say?".
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Ingen fare for at jeg blir med på neste mafia. Fått så mange dødstrusler atte hjælp.

Vil også skylde min dårlige aktivitet på hektiske skolegreier og at jeg ikke har hatt data hjemme på noen uker [/unnskyldninger]
 

demake

Seksuelt godteri
Ja, hva skjer? Kommer avslutninga i efforten?
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Sheriffen går bort til SirkusMartin som sitter på den lille stolen sin med hodet mellom beina.

"Har du gitt opp?"

Martin svarer ikke. Han bare rister på hodet og nynner på no post-doom-musikk han fikk av Shinra før han døde.
"... 3... 2... 1... " Martin reiser seg opp, og tar frem to pistoler. Han peker dem mot Neocon og CockMcBalls.
Han kaster den ene pistolen over til Demake og sier: "Nå. Vi tar dem bare. Her og nå. Jeg gidder ikke dette mer!"

Demake tar imot pistolen og sikter den mot Neocon, mens Martin sikter på Cock.
"Hvorfor gjorde dere dette?" sier Demake, men Neocon svarer bare "Vi? Jeg vet ikke hva CockMcBalls driver med jeg, det eneste jeg vet er at han tydeligvis også er en motstander av Internatet.

En nervøs stillhet oppstår. Alle stirrer på hverandre. Hendene skjelver mens de holder et klamt grep på pistolene sine. Brått blir stillheten brutt, som lyn fra klar himmel.

"hehe.. HeheH. HAEhEHAEI!" CockMcBalls begynner å le lettere psykotisk før han plutselig skyter både Martin og Demake i beina så de faller.

"Jeg har aldri samarbeidet med @Neocon om noe som helst. Jeg er ikke motstander av Internat Norwegen. Jeg er heller ikke for. #against

Ganon. Hahaaahah. Ganon var vel den letteste å lure. Jeg bare nevnte for han at jeg hadde klart det derre Be That Guy eller hva faen det heter, og han klikka jo helt. #stupid #tooeasy

Så da jeg gikk inn på rommet hans for å late som om jeg skulle gi han støtte. hah. Jeg planta den hammeren i fjeset som om det ikke var noe. Deretter la jeg han på gølvet uten klær i DaVinci-style. #DaVinci #yolo #swag. Sendte seff snap til Nicholas." CockMcBalls løfter litt på det ene buksebenet og viser frem de rosa sokkene sine.

"De andre var enkle #easy."

Neocon ser på CockMcBalls som er tydelig psykotisk. Han går mot han og bruker sin hestehvisker-stemme på han.
"Deeeet går bra Brian. Så så. Ja. Åååh så flink du er." Neocon kommer nærmere og nærmere.
"Ja. Det er så bra at du ville hjelpe meg og de andre motstand..."

"Imho så hjalp jeg deg ikke. Jeg ville bare drepe alle sammen! #killemall"

CockMcBalls tar pistolen kjapt mot Neocon og holder den inntil pannen hans.
Neocon lukker øynene, biter tenna sammen og tenker at dette er slutten.

"Cock. Jeg.. Det rare var at noen ganger så hadde vi motstanderne bestemt oss for hvem vi skulle drepe, men da vi kom til personen så personen allerede drept. Det var altså deg?"

"pwnd" CockMcBalls trykker på avtrekkeren. *klikk klikk klikk*
"Wtf?" Han ser ned på Neocon som med ett tar pistolen hans og bruker den til å slå fjeset til CockMcBalls.

Hipsterbrillene og nesa til Cock knekker. Han faller ned på knærne med armene rett ned mens han ser opp i taket og ler hysterisk.

"Hva skal vi gjøre?" Demake hvisker til Martin, men alt håp er ute for Martin. Kula til Cock traff han rett i pulsåra i låret og han har mistet fryktelig mye blod.

Martin snur hodet sitt mot Demake, som holder hånden hans hardt.
"Beklager at jeg stjal anti-død-serumet ditt Demake.. Jeg... jeg.... je.."
"Det går bra Martin! Hold ut! Det går bra!"
"er ikke brun saus til ovnsbakte grønnsaker litt rart?" og det blir det siste han sier før han dør.

"De kunne kanskje drepe han, men Martin vil alltid leve videre i våre minner, i våre sinn og han vil alltid huskes som... Hva... er denne følelsen.. ? jeg . bl ir kallld. Shinra? Er det deg?" Neocon holder en kniv som han sakte dytter inn i hjertet hans.

"Nei, Demake. Den jævla ryggen hans ødela alt for meg. DEN JÆVLA RYGGEN!" Så tar han kniven ut og begynner å hogge den mange ganger i kroppen til Demake.

Mens CockMcBalls ler, Neocon knivstikker og Sheriffen og Jante ser forstyrret på så åpner plutselig døra til storsalen seg med et brak. Alle stopper hva de gjør, og stirrer forskrekket på det de ser.

"... R... R.... R.... Riou?" Neocon og CockMcBalls ser livredde ut, og de har rett.
I døråpningen står Riou. Han har på seg en sort diger frakk, en hatt, stokk og en koffert. Han spankulerer inn i velkjent stil.

"Ja. Det er mig. Dere trodde nu at jeg var aa sov med fiskene?
Det haver sig nemlig slik at jeg har haft bange anelser om vad dere ville gjøre med mig, saa i mine siste maaneder her på internatet saa..."

Sheriffen avbryter han. "Fikk du Lodin til å lage en RobotRiou som oppførte seg på nøyaktig samme måte som deg. Hvordan har du fått til dette?"
"Min godeste Herr Mesterdetektiv Sheriffen. Jeg haver nu ikke alle detaljerne, men jeg vet at den godeste Vachtmeister Lodin har jo alltid hatt en faszination for roboter, saa jeg tok rett og slett aa spurde han om dette var mulig. Det påsto han at det var, så etter siste... hendelse, saa starte prosjekt RiouBot 0.1 og det viste seg aa fungere mye bedre enn jeg hadde haapet paa."

"Men plutselig bestemte roboten seg for de gamle reglene?" Sheriffen tar frem pipa si, men Neocon liker dette dårlig. Han løper mot Riou, men han er føre var og med et lite flikk med håndleddet kommer det en farlig spiss ut av enden på stokken som stikker i skulderen til Neocon.
"Hvorfor... Hestene.. De var alt, Riou. Jeg... Jeg ville bare drive med hestene og kjøre Snus Kjerra..."

Riou sto der stille. Han så ned på blodige Neocon og psykotiske CockMcBalls.
I bakgrunnen var Martin, Demake og Lodin sine døde kropper. En tåre glir ned fra kinnet hans.
"Dette maa bygges op igjen. Vi skal faa det til.
Om det saa skal blive det siste jeg gør!"
Og idet han sier det høres det et bittelite ladegrep. CockMcBalls reiser seg opp, sikter på Riou som står der og beundrer Internatet sitt.
"Det siste jeg gjør" sier han igjen, og har ikke lagt merke til sin kjære elev som sikter på han.
"Det siste du gjør, Riou. Er å dø! #Dø #Riou #ikkeengangtil #swag #Yolt #lol"
"NEEEEEI!", med en kjapp bevegelse klarer Jante å skyte mot Cock samtidig som han skyter Riou. Skuddet som treffer Riou gjør at han faller ned mot Neocon og den lille knivspissen treffer Neocon midt i hjertet som dør der på flekken.

Neocon, CockMcBalls, Demake, Martin og nå Riou, igjen, er blitt drept. De eneste overlevende på Internatet er Sheriffen, Jante og Doktor Kyllingmannen.

"Doktor. Ser ut til at du må ta over driften her nå."

"Ta over? Jeg haver da alltid hatt makten her." Han setter seg opp og tar tak under haka. Han begynner å dra og det viser seg at dette er den Ekte Riou!

"Ja, jeg maa si at jeg begynte aa bli bekymret for at den andre roboten ikke skulle aktiveres automatisk da den første døde. Heldigvis for min skyld fikk jeg laget en sann kopi av Doktor Kyllingmannens ansikt, og med Shinra85s lydtechniske egenskaper fikk han laget en stemmeforvrenger til meg. Maa jo si at dere har gjort en eksemplarisk jobb på å finne den skyldige."
Sheriffen ser rundt seg.

"Ja. De kaller meg jo ikke mesterdetektiv for ingenting, Herr Bestyrer Riou!"

Solen står opp ved Internat Norwegen, mens Riou og mesterdetektiven går bort til telefonen for å ringe etter en taxi hjem.

"Jante?" Mesterdetektiven setter seg inn i drosjen sin, snurrer ned vinduet i bilen og ser på han med et smil.
"Bra jobba! Nok en sak løst." Og drosjen kjører Sheriffen hjem.

---

Neocon var Motstanderbevegelsens leder. En slags gudfar. Han kunne ikke bli oppdaget på etterforskninger.
Thinaran, Yetipants og Sjutten var motstandere av vanlig sort.

Demake og Martin hadde hvert sitt anti-død-serum.

Drauden var en tyv som kunne stjele ting fra personer hver natt for å få hint til hva de var for noe. Det var en fare for at han kunne ha blitt oppdaget. Han brukte egenskapen sin kun en gang.

Maximum var Synsk. Han kunne snakke med de døde for å få vite hvilken tilhørighet de hadde.

Sofie hadde det gamle rommet til Kakarlsen. Der kunne hun gjemme seg på natta og dermed ikke bli drept, med en fare for at hun hadde blitt oppdaget.

Terje var etterforsker og Sheriffens Assistent.

CockMcBalls var ikke vigilante. Han var en massemorder og måtte velge et våpen hver natt han skulle drepe noen med.
Og her er de han drepte, Sitert fra samtalen med han.
  1. Dreper Ganon. Med en hammer.
  2. Da går jeg for Terje i natt. Han slås ihjel med en kjempe proteinbøtte.
  3. Det er Eivind som skal dø nå. It's time. Stikkes i hjel med en knust Pokal-flaske.
  4. Yetipants skal dø i natt. Han kveles ved at jeg kjører en svær jævel av en Beate-potet ned i svelget hans.
  5. Jeg dreper Thinaran ved å forgifte det japanske Heart Moko Moko toalett-snopet hans med cyanid.
Også er det motstanderne da:
  1. De gikk for ganon, men han var allerede blitt drept av Cock. Heldigvis for dem, kinda, så forfalsket Martin sin død her, så de kunne si at det var to forskjellige sider.
  2. Buggz blir drept av motstanderne.
  3. Dernest Maximus
  4. Cycerin.
Også ble det oppdrag. Også pga inaktivitet, treghet og mye stress sånn generelt ble det tilbake til avstemming. Så beklager slutten og at det tok så lang tid.
Og ellers. Det var en del ting som ikke fungerte. Blant annet spøkelsene fungerte ikke like bra som vi håpet, for det var de som reddet eivind og drauden fra galgen.
Men det var en morsom erfaring, og morsomt å se hvordan folk tenker HELT annerledes enn det jeg og riffen gjorde på noen ting.
Og ekstra info om at vi hadde egentlig tenkt til å ha det enda mer meta og med besettelser og eksorsismer og greier, og det var en av grunnene til at jeg maste på buggz om Moderator-egenskaper for å "besette" en av dere etterhvert. Dette ble det aldri noe av, og nå kjenner jeg at jeg trenger en ganske lang pause fra forum-mafia-anything.
Men det var gøy, og nok engang, beklager tregheten på slutten. Vakke med vilje, var med vanilje. hauhaueuahueaheuhae.
:(
 

demake

Seksuelt godteri
Det beste var snappen fra Shinra da han vaska capsen til Maximum på 95 grader.