Internat Norwegen

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#1
Prolog

Det blåser storm i kastene over fjellene ved den iskalde rogalandskysten. Vinden plystrer i gjennom veggene i tårnet på Internat Norwegen. Bestyrer Riou ligger utstrakt på sjeselongen sin med slåbrokk og rutete tøfler på føttene og lytter til vindens sang mens han planlegger høstsemesteret.

Intercommen ringer, og bestyreren svarer: "Ja. Vad er det De vil mig nu?"
Det er vaktmester Lodin som svarer i andre enden: "Bestyrer. Det er nå jeg ska fortelle rei at ting ekke som de pleier å være. Det er noen fiseminker som driver og kødder rundt i lageret på natterstid. Erre noe du vil at jeg ska' gjørra ell? Er så møkk lei av å vaske etterem."

Riou reiser seg opp, og begynner å gå i sirkler med hånda rundt haka. "Min kære Vachtmeister Lodin. De har nu begynt at se hva for slags oppførsel som dukker opp naar disiplinen ike er på topp. Jeg stemmer for at De går tilbake til de..."
Lodin avbryter: "nei. Ikke de gamle reglene. Jeg ble trua på livet sist jeg..."

"Vær nu stille og hold din munn lukket. Iverksett de gamle reglærne. Vi kan ike fortsætte slik. Om du skal afbryte mig hver eneste aften for at spørre om slike ting, er det egentlig bare et tegn på en ting. At Jens og hans regler sledt ikke fungerer. Fortell Chef Agradula at fra nu av blir det Sei. Hver aften. Uten saus."

"Men Bestyrer. Du kan ikke mene..." sier Lodin med frykt i stemmen, for han husket hvordan det var sist det var slik.

"SI TIL CHEF AGRADULA AT DER SKAL TREKKES SEI!" så trykker Riou på den røde knappen som skrudde av intercommen.

Lodin løper bortover gangen, ned trappen og bort til byssa, der Chef Agradula er travelt opptatt med å skrelle grønnsakene til morgendagens middag. "Agradula! Du må... trekke sei.".

Agradula skvetter så mye at han kutter seg i fingeren. "Du kan ikke mene at.", men Lodin forklarte hvordan det lå an. "Han vil tilbake til de gamle reglene. Prøvde å snakke han ut a re, men til ingen nytte."

Agradula, som nettopp har fått plastret fingeren sin ser med redsel i blikket på Vaktmesteren. De visste begge to hva som skjedde sist.

Endre tok livet sitt og "Sortulv" sier dem i kor. "Han ble jo drept av Sancti pga all seien han lagde. Og JustinCase rømte til sør-amerika, så langt bort han kunne", sier Agradula, og Lodin følger opp: "Jeg ble truet på livet jeg ass. Dem forstår ikke no oppe i adminnistrasjonen".

Samtidig, oppe i laboratorietårnet sitter Shinra85 og venter på ordre på fra Demake. Demake hadde funnet en måte han kanskje kunne vekke de døde opp igjen. De tidligere eksperimentene hadde ikke vært en stor suksess, men denne gangen hadde han et ferskt lik. SHDR ligger på benken.

"Shinra. Henter du den flasken på kjølerommet med Sexbombium, men FORSIKTIG! DEN ER DØDELIG VED HUDKONTAKT!" Demake hadde tatt på seg den fineste sykesøsterdrakten, for idag var han sikker på at det ville gå bra.

Shinra85 går til kjøla, i gjennom likrommet, operasjonssalen og sykestua. Den tomme sykestua. Et kaldt gufs går nedover ryggen hans i det han passerer operasjonssalen etter hvert som minnene om alt det grusomme som har foregått der kommer tilbake.

Han er tilbake hos Demake en halvtime etterpå. "Her er den. Jeg har ikke åpna den og jeg var skikkelig forsiktig".

Demake bare rister på hodet. "Det der er ikke Sexbombium. Det der er bare lureflasken, for jeg var litt redd for at noen andre kunne finne den. Den er i flaska det står “Seidel” på. Nei. Jeg gjør det sjæl."

Demake er tilbake etter et halvt minutt, for det var jo tross alt ikke så langt å gå. Han skuler på sin krokryggede assistent. "Når er det du skal få fiksa den ryggen din a? Du går jo nesten med haka under beltet jo, ikke at det er et problem for meg." begge begynte å fnise.

Kjemikeren går bort til vinylspilleren og setter på noe gammal disco, og begynte å danse litt i ring. Plutselig ringer telefonen.

"Ja?", demake. Shinra85 ser på demakes blikk falme. Øynene blir triste, og deretter sinte. Demake slår hånden sin ned i benken SHDR ligger på så den ene armen hans glir ned. "Shinra... Bestyrer Riou. Han... Han har satt Chef Agradula til å trekke Sei."

De som er med på:​
MOTSTAND PÅ
INTERNAT NORWEGEN
  1. Demake
  2. CockMcBalls
  3. Maximum
  4. Shinra85
  5. Drauden
  6. Eivind
  7. Thinaran
  8. SirkusMartin
  9. Terje
  10. Ganon
  11. Buggz
  12. Neocon
  13. Sofie
  14. Yetipants
  15. Cycerin
  16. Sjutten.
  17. ExciteMike
  18. Hagestol
  19. JustinCase
rød med strek = død
blå med strek = død og garantert uskyldig
Rød med strek og understrek = død og garantert skyldig.

 

demake

Seksuelt godteri
#2
JESS!! Med, med, jeg er med!!
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#5
Ryggen min er klar
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#6
Håper jeg får en annen rolle enn å være lekekameraten til Julian denne gangen!!

Er selvsagt med.
 
#7
Jeg er med

E: men er detta resistance?
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#13
jepp. Men det skal også sies at det vil ta litt tid for oss å sette opp alt i riktig retning. Så vi starter nok ikke i morra, forråsiresånn.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#18
Tillegsinfo. Kommer ikke til å være så streng på tidene, kanskje særlig i helgene. Er dog litt usikker på når vi skal ha stemmefristen. Vurderer på morgenen, men vi får se. Vi får se.

edit:
Jeg er med. Inb4 jeg dør etter 5 minutter.
Det gjør ingenting. Skal klare å finne en måte å holde folk aktive på, selv om de er døde. Det er internat norwegen. Det er ikke chicago 1939.
 

Terje

mostly harmless
#20
Hadde satt pris på en noe senere stemmefrist enn før ja. Rakk aldri hjem fra jobb før fristen gikk ut sist. Om fristen ble satt til noen timer etter ordinær arbeidstid hadde passet meg bedre iallfall.