Internat Norwegen

Drauden

SGs kollektive lillebror
Jeg står for et taterhat-fritt internat, så jeg vil beskytte Mike mot Neocon og Martin, og nominerer heller Maximum. Han var veldig på fronten med å få Sofie drept, og sånt må hevnes.

Nå regner ikke jeg med å få noe støtte heller fordi Mike er så inaktiv, så dette får gå som det går... jævla taterfaen.

Drauden

SGs kollektive lillebror
TO kan leke den leken!

Heng Thinaran, som tydeligvis er barnemorder.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Ja veit du, jeg endrer stemmen min og henger meg på Thinaran, med den artige bonusen at jeg stemmer på Thinaran om lillebror viser seg å være uskyldig.

Heng Drauden.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Høres bra ut, heng barnet (aka drep drauden)

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
(orker ikke skrive no greier idag. Sorry, men skal gjøre det i morra tidlig mens jeg drikker kaffe!)

Drauden

SGs kollektive lillebror
Bytter stemmen til Excite MIKE!

FFFFFFFF-- Rakk jeg det? HÆH?

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
"Nei. Det er for sent å bytte stemmen nå, Drauden"
Sheriffen gikk bort til lille Drauden.
"Men det hjelper ikke. Det er noen her inne som ikke har sagt noe siden første dag. Og husk. Det er tre automatiske stemmer på de som ikke har stemt."
Sheriffen patter på pipa, går bort bort til ExciteMike som ligger og sover på pulten sin.
"Nå. ExciteMike? Hva har du å si til ditt forsvar? Du har ikke sagt noe siden første dag.", men ExciteMike reagerer ikke. Han snorker og sover tungt.
"Dette betyr at Drauden og ExciteMike har fire stemmer hver, men det er greit. Vi får gjøre som min venn i Andeby ville gjort det...
LA KRONISMEN VISE VEI!"

Detektiven roter litt rundt i lomma. Lommelykt. Colt. Sprettkniv. Tobakkdåsen. Pipa. Lommelerke. En brosjyre som beskriver området rundt Internatet. Avisen med artikkelen om Riou, men ingen mynt.
ExciteMike våkner plutselig og gir Sheriffen en mynt. "Rett skal værra rett.Jeg veit at jeg er uskyldig uansett så det får dere ha på deres kappe eller no."

"Hvis det blir mynt skal Drauden henges. Hvis det blir kron så skal Excitemike henges."
Mesterdetektiven knipser mynten høyt i lufta.
"Hvem skal henges med huet på snei. La kronismen vise vei..."

"Kron."
ExciteMike reiser seg opp og går ut sammen med Lodin. Når de kommer til døra snur han seg og sier: "Det er greit. Har vært på verre steder enn i helvete!"
Så løper han inn og bort til Lille Drauden. Tar frem en kniv og holder den mot strupen sin.
"Hvis jeg skal dø, så skal du ihvertfall få lov til å ha psykiske problemer når du blir stor" Så kutter han strupen sin og presser Drauden sitt ansikt inn i såret.
Han prøver å le men det kommer bare noen gurglelyder i det han faller om, død.

Lille Drauden gråter ikke engang. Han bare sitter der ved siden av liket til ExciteMike.
"Lujej på hvoj han ej hen nå jeg" sier han apatisk. Det er tydelig at dette har forandret Drauden for alltid.

---

ExciteMike er død.
Han var... uskyldig.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Jaggu. Skal noen vaske meg eller? Kan noen ta av klærna mine? Onkel Nabbe?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Onkel Nabbe kommer for å ta av deg klæra, vettu.

En så apatisk tilnærming til at noen dreper seg selv rett foran fjeset sitt betyr nok at han har vært borti dette før. Her er det noen moser i uglene. Internatlinjen i Burma hadde et kurs på akkurat dette, klassisk eksempel på psykopatisk massemorderbarn.

Når det er sagt så flytter jeg inn på ExciteMikes rom. Trenger ekstra leverom, må bare få desinfisert ut taterlukta.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Godt mulig jeg er arret for livet nå, og at jeg var apatisk pga sjokket og at jeg kan være skyldig NESTE gang det drepes på Internatet, men denne gangen? Den dejje dej må du lengej ut på landet med altså.

Jeg sa ikke at det var din skyld denne gangen. Derimot artig at DU nevnte det...