Invision Power Board-skinnet

#1
Lurte på om dere kunne fikset et par ergelige småfeil som dukker opp når man bruker Invision Power Board-skinnet. Nemlig at Galleri-funksjonen ikke fungerer i fullskjerm og Spoiler-tag'en mangler.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#5
Ja, kanke bruke IE, det er for n0000000000000000000000000000bs! Må være l33t h4Xx0r crackah playa!

Trykk for spoiler
<div id="_open" style="display:none;">Bruk den browseren du liker best!
 
#7
Ikke bruk IE fordi det holder tilbake utviklingen innen web-koding. Det er rett og slett den enkleste grunnen.

- IE støtter ikke CSS2 - et språk som har vært ute i flere år allerede.
- IE har funnet opp egne HTML-koder, som bare fungerer på IE. Disse kodene er umulig å se i andre nettlesere.
- IE støtter ikke alternative stilsett.
- IE har mange merkelige tolkninger av HTML-koder, noe som ødelegger for webdesignere.

Dette er fire gode grunner til å boikotte Internet Explorer. Støtt utviklingen!
 
Z

Zico

Gjest
#12
Spillegal er jo tragisk :p

ILiuz: shadar mener at du skal fjerne navnet mitt så er du i mål :) (første gang)
 
#13
Opprinnelig skrevet av Thinaran@18.05.2004, 21.32
Kun hvis de lager en lysere versjon av det trasige grå skinnet.
Thinaran: Den er da ganske så lys fra før... Kanskje maskinen din rett og slett ikke er innstilt lys nok? Jeg hadde det problemet, men det viste seg at "brightness" var stilt inn på 70% eller noe sånt.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#17
Men å gjøre det nye til default er ca. ganske lurt, spesiellt om det anpasses alle de største browserne.
 
#18
Skjønner ikke hva Thinaran har imot Spillegal-skinnet. Standard Invision Power Board-skin ser bare helt idiotisk ut. Det lyser "fjortis-side med forum som kun 3 henger på".
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#19
Penere ikoner, bedre å lese på en laptop, ikke grått.

Men faktisk så gikk jeg over til Spillegal-skinnet igår, mest for å få galleriet til å funke skikkelig.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#20
Det er en vanesak. Jeg foretrekker SG-skinnet, siden jeg synes det er litt lettere å lese poster på enn det hvite standardskinnet.