IRC kanalen til spillegal?

#1
Hvor er den? Og hva heter den?
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#3
Lurer på hvorfor de valgte å ha den på EFNet egentlig...
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#6
Ta ikke den tonen, Zico. Du er jo en CS-tøs så det ryker av det.

Jeg tenkte mer på det faktum at alle de "store" spillsidene har kanalene sine der, og derfor ville det være mye mer praktisk for brukerne.
 
#7
Og dessuten har jo QuakeNet L og Q da, og det er bare råååå-bøst!! :D
Hihi! :trollmann:
 
#8
Er vel ikke noe vaerre enn a vaere pa to servere samtidig?
 
#9
Opprinnelig skrevet av Cjap@01.06.2004, 22.00
Og dessuten har jo QuakeNet L og Q da, og det er bare råååå-bøst!! :D
Hihi! :trollmann:
De er sikkert bare wannabe X. (undernet)
 
C

Crizpy

Gjest
#11
Herregud, må for guds skyld ha efnet.. Det blir bare dumt ellers.
Regner med at andre irc brukere (hvertfall jeg) henger på andre kanaler på efnet, som feks. er lokale med tanke på bodsted, eller #norge og andre kanaler... å flytte den til quacknet eller undernett er det mest idiotiske jeg har hørt...hva faen får du ut av det?
 

epp

firm and correct
#12
EFNet er der hackerene, script kiddiene, warezfolka og andre rebeller holder til, så det måtte nødvendigvis bli det nettet. Hvem gidder vel henge på Dalnet, Undernet etc. ?
 
#13
Opprinnelig skrevet av epp@02.06.2004, 02.45
EFNet er der hackerene, script kiddiene, warezfolka og andre rebeller holder til, så det måtte nødvendigvis bli det nettet. Hvem gidder vel henge på Dalnet, Undernet etc. ?
Der tar du feil kjære epp. Hackerene, script kiddene, warezfolka og alle de andre holder til i ALLE serverene. Ikke bare EFnet.
 
#14
Jeg er på #spillegal fordi den er på efnet. Nedverdiger meg ikke til å gå på quakenet. Har for mange kamerater som spiller cs som benytter quakenet.

Selv foretrekker jeg efnet fordi når jeg fant ut at undernet sugte big time fant jeg efnet og min kjære #stavanger hehe. Ikke verst at #stavanger er blant de største kanalene på efnet.
 
#16
Dere burde føre dere priviligierte. Det er først og fremst pga. #spillegal at jeg begynte å henge på EFnet. Før den tid var jeg en svoren Undernet-bruker. Nå er jeg på begge. Go multiserver. ^_^
 
C

Crizpy

Gjest
#18
Opprinnelig skrevet av EsspeN@02.06.2004, 10.13
Hackere og warez folk hang mye på efnet før, men de fleste har flyttet over til linknet.

Hvorfor? Efnet støtter ikke kryptering mot irc serveren, mens linknet støtter 128 kb kryptering vis SSL.
Ja, da er jo den saken klar (??)

Men jeg stemmer fortsatt på EFNET. Er det egentlig noen kanaler som feks #stavanger #sarpsborg #norge eller noe som er på udnernet?
På quacknet er det sikkert BARE cs folk og andre gamere, og det blir for dumt.
greit, vi heter spillegal, men er dere klar over hvor få som er regga har som virkelig spiller CS o.l.?
 
#19
Opprinnelig skrevet av Crizpy@02.06.2004, 12.45
Men jeg stemmer fortsatt på EFNET. Er det egentlig noen kanaler som feks #stavanger #sarpsborg #norge eller noe som er på udnernet?
Ja. Slike tullekanaler er på alle de store serverene.