Iron Maiden spill kommer til PS2

#1
Best known for his work on Crash Bandicoot and Jak & Daxter, Jason Rubin is currently putting together an Iron Maiden videogame for PS2. The effort will be his first solo project.

According to psxextreme.com, the game is tentitively titled "Iron and the Maiden." The website furthur explains, "There are few details yet, as the title still seems to be in the concept stage, but Rubin promises on the site that it will be far more raw and uncut than his previous efforts, Crash Bandicoot and Jak & Daxter." Details about Iron Maiden's involvement are unknown.


Kilde: 7th-world.net


Det finnes allerede et Iron Maiden spill fra før av, kalt Ed Hunter. Har aldri spilt det selv, men det skal ikke akkurat være noe særlig bra. Jeg skjønner ikke vitsen med enda et spill, og hva er vel vitsen med et i hele tatt? Dette er jo tross alt et band. Melking sier nå jeg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Flere enn meg som begynner å få oppkastfornemmelser hver gang noen skriver ordet "melking"? Nu vel.
Uansett, det kan jo hende vi får Ajrn Mejdn-varianten av Kiss Psycho Circus, som faktisk var ganske kult.
 
#3
Jaha, jeg forsto det sånn ut ifra de andre sidene jeg leste dette på at Iron Maiden ikke har noe å gjøre med dette bortsett fra at navnet på spillet er nesten det samme. Siden ingen detaljer om spillet er ute så er det vanskelig å si om bandet er involvert eller ikke, men jeg håper for herrens skyld de ikke er det.

Spillet har forøvrig en myspace, http://www.myspace.com/ironandthemaiden, og det ser ikke akkurat særlig Iron Maiden ut.
 
#4
hvis iron maiden kommer ut med ett spill (bandet) så kommer det til å ødelegge ryktet.
Med mindre det er sånn hell/destroy osv spill.
Hadde vært kult å være eddie og gå rundt å drepe fok i gta stil.
 

SHDR

Gullmedlem
#5
Det der har garantert ingenting med Iron Maiden å gjøre. Titt på logoen ... det ser jo mer ut som et japansk actionspill, og den silhuetten der kunne vært fra et av fightingspilla til Capcom.

"Iron and the Maiden" ... hvor teite er folk? Hvis jeg kaller et spill Pretty Long Nails må det nødvendigvis være plassert i kjelleren til Trent Reznor?