Jævla første april!

Lodin

Der Waaaah
#22
Nei jeg mente ikkeno jeg. :plystre:
Uansett var jeg akkurat å så på den stusselige Brawl tråden deres. Fader for no kaotisk piss.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#24
Husker da jeg skreiv for Gamer, det var alltid tre hovedgrupper du kunne slenge folka som kommenterte inn under. Enten så var det "hehe eni bra omtale :D:D:D testa demon den var bra vile kansje gitt 8/10 eller kansje 6/10 selv men sån kann de gå !", eller så var det "fy f**** får no piss... har em i de hele tatt spelt spelle lurer jei på, Hann skriver jo ike no åmm atte etter atte du har spelt førti ånline kamper på ra me tårents på så låser spele seg,,,,!!=", eller så var det "Er ordbok blitt forbudt for Gamer.no-s skribenter, eller har de bestemt seg for å gjøre opprør mot tusen års stolt rettskrivingstradisjon? Jeg sikter selvfølgelig til det manglende kommaet i den innskutte leddsetningen i avsnitt tre. Fra før av har jeg alltid kunnet forvente et visst nivå av skrivekyndighet hos Gamer.no-s skribenter, men det ser ut som om den tiden er over. Virkelig et sørgelig kapittel i Gamer.no-s historie."

Ikke at det er noe galt med det (hey, er moro å få skryt/kunne rakke ned på kritikere fordi man har Skrevet En Omtale og da Har Man Rett/tenke over at jaja, i det minste er man ikke så grammatikknazi som noen og dessuten må man være en sånn som aldri har tatt på en pupp for å drive på sånn hehe), men man blir lei etter hvert.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#26
Denna var litt morsom. Man skulle ønske vi ikke kunne se andres kommentarer før april 2, slik at dem som faller for det ikke blir tipset før dem skriver selv.


Jade er søt også, da <3
 

Halky

Veteran bruker ;)
#28
Ehh og si at alle på diskusjon.no er dumme folk blir jo litt for dumt da. Har da fått mye hjelp der jeg og det kan være mye interesangt og lese der. Uansett så er jo det forumet veldig stort, så det har jo en del og si i hvilken avdeling i det forumet man henger.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#29
Ta å titt en side tilbake:p
Se der, ja. Merker ikke sånne bittesmå poster på bare én linje, jeg.


Ang. diskusjon.no så er jeg enig at det er da mange greie folk der også, men jeg er samtidig absolutt enig i at det tyter over med folk som slekter på youtube-kommentatorer.

Det er vel samme effekten som forumet på gametrailers.com og spill som WoW og CS - når du først har et miljø så stort og velkjent, så tiltrekker man seg alle rumpehattene også.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#30
Mens SG er kjipt og elitistisk isteden, og tiltrekker ikke til seg noen, bare såvidt sine egne medlemmer.

Men vi elsker det for det <3
 
#31
Jeg skrev aldri Diskusjon.no bare GAMER.NO. altså spilldelen. og jeg skrev heller ikke alle, men mesteparten.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#32
Stopp den Assasin Solid-greia på 04:56. Det må da være Praha? Lurer på om det faktisk er fra MGS4?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#33
Praha - tidenes beste by. Hvis MGS4 delvis utspiller seg der, har det +2 poeng på 1 til 10 skalen.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#34
Jeg tror jeg forblir her på gode gamle spillegal (Kosepå)

Eneste grunnen til att jeg gadd og skrive der var fordi jeg følte en trang til og rette på folk.
Nå i det siste har det bare blitt dummere der borte, så dumt att jeg ikke orker og lese der lenger.

Og om jeg aner jeg kjenner til dine måter litt så mente du "drit og i skriv dette, jeg driter i det.. du ville ikke bare pelle deg vekka?"

In that case i shall smack you with trout, men da blir jeg vel bare banna her og.
Herregud, mann, du uttrykker deg som en dass. Jeg må lese gjennom setningen fem ganger før jeg skjønner den. Snakker du sånn her til vanlig også? Og du retter på andre? Gadæm.
 
#35
Nei.
Og jeg prøvde aldri å rette på skrivefeil eller eller annet, kun feilinformasjon.

Så kjedelig att jeg utrykker meg dårlig i skrivingen min, det har aldri påvirket meg før å vil heller ikke gjøre det nå aner jeg. men takk for den fantastiske informasjonen.

Men jeg kan ikke noe for att jeg er tilbakestående vet du, akkuratt samme som att du ikke kan noe for att du er overlegen alle andre personer som utrykker en mening her i livet.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#36
passe deg nå, martin, før du blir en av de derre high-tech-norsk brukerne :O
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#37
Går ikke, jeg har det fra sikre kilder at Martin tok på en pupp en gang i 1976.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#38
Jeg har screenshot.