Ja, mine damer og herrer... tiden er inne for å presentere de jævligste spillene vi noensinne har sett, hørt eller blitt utsatt for. Ble inspirert av dette mesterverket:
Faenskapet heter kort og godt Halloween, og dukket opp da jeg skulle finne noe halloween-shiznit. Gud bedre. Ja, Gud ER bedre.
Neste på lista: Simon the Sorcerer 3D.
"Psssh, der der er da ikke så ille - sikkert ganske gamle saker, det der. Fra da Voodoo2 var hot stuff, ikke sant." Joda, hadde det bare vært så vel... jeg lar spillets QAF ("Questions Answered Frequently") tale for seg selv:
"-When is Simon 3D coming out ? WHEN ???
-April 19th, 2002."
YOINK!
Og, såklart: Everquest 2.
AAAHAHAHAHAHAHAAAA!
Hill den brave amasonkrigersken iført Bæsjerustning +3 og Snusleppe of Might!
Beklager, men jeg bare elsker det bildet.
PS: Når du skal poste dine egne... ja, jeg vet at Something Awful har en hel seksjon med horrible spill, og jeg har sett alle.

Faenskapet heter kort og godt Halloween, og dukket opp da jeg skulle finne noe halloween-shiznit. Gud bedre. Ja, Gud ER bedre.
Neste på lista: Simon the Sorcerer 3D.

"Psssh, der der er da ikke så ille - sikkert ganske gamle saker, det der. Fra da Voodoo2 var hot stuff, ikke sant." Joda, hadde det bare vært så vel... jeg lar spillets QAF ("Questions Answered Frequently") tale for seg selv:
"-When is Simon 3D coming out ? WHEN ???
-April 19th, 2002."
YOINK!
Og, såklart: Everquest 2.

AAAHAHAHAHAHAHAAAA!

Hill den brave amasonkrigersken iført Bæsjerustning +3 og Snusleppe of Might!

Beklager, men jeg bare elsker det bildet.

PS: Når du skal poste dine egne... ja, jeg vet at Something Awful har en hel seksjon med horrible spill, og jeg har sett alle.