Jack Thompson Presents: I'm OK!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Jessøri, noen av mine homies på et annet forum har slått seg sammen og laget Jack Thompson Presents: I'm OK!, et spill basert på designdokumentet vår alles favorittgærning Jack Thompson ga ut til offentlighetens anskuelse for et par måneder siden.
Spillet er en slags krysning mellom Postal, Contra og Metal Slug og er - i likhet med kinoklassikeren The Core - "100% spennende".

Last ned eller til siden nå, før Osaki blir sur! Du vil ikke like ham når han er sur.

RAR!

Lodin

Der Waaaah
Ha ha, ser ulidelig bra og SNESete ut! :ler:
*laste ned*

EDIT: Det funker ikke! Får bare opp et vindu i ufattelig lav oppløsning og musikk, men ikke no skjer.
*GRINE*

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Okay, prøv å mekke en snarvei hvor du legger til switchen "-NOF" etter .exe-navnet. Det betyr at du skriver inn dette:
Kode:
"D:\I'm OK\I'm OK.exe" -NOF
...der hvor det står "Target" ("Mål" på norsk på egenskaper for snarveien. Det starter spillet i vindusmodus.

Og husk:

D

Deleted member 91

Gjest
Bortsett fra at jeg ikke fikk til å konfigurere kontrollen, så var det festlig. :D Skal spille mer senere.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Prøv å trykke... Ctrl+Y, tror jeg. Det er mulig at noen av kontrollene er hardkodet (pga. begrensninger i Multimedia Fusion, som er programmet de brukte til å lage spillet), så det kan være like greit å bruke JoyToKey.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
wææh! kommer opp sånn siden kan ikke visses når jeg skal klikke meg inn på imokgame.com:(