James Bond-spill med musikk fra Paul Oakenfold

#1
Det kommende James Bond-spillet, Golden Eye: Roughe Agent vil inneholde musikk mixet av Paul Oakenfold. Han skal stå bak hovedmusikken og mye av nivåmusikken som kommer til å være bakgrunnsmusikk i hvert oppdrag.

Paul Oakenfold har tidligere også laget musikk for blant annet filmene Swordfish og The Matrix Reloaded.

Spillet skal etter sigende slippes i november til PlayStation 2, XBox og GameCube.
 
#5
eller kanskje han ikke har peiling på spill?
jeg vet ikke helt jeg... de smører på med masse kjent-folk.
er vell for å få oss til å kjøpe det? har ikke så stor tro på dette spillet...
 
#6
Hva er poenget med å gi ut en FPS som ser veldig middelmådig ut når det kommer spill som Halo 2, Half-Life 2, Doom 3 (har kommet ut) og STALKER?
EA har faen meg ikke en dritt å stille opp med mot disse gigant spillene.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#7
Selv om jeg synes du er helt jævlig til å komme med fordommer så vil jeg gjerne si at du har et poeng der.

Hvorfor lager noen egentlig dårlige spill? Utviklere ser vel at Rouge Agent ser ut som girafflort i forhold til HL2 og Doom 3, så hvorfor ikke prøve å konkurrere?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
Sjekket ut grafikken på Catwoman-spillet? Hva med Everything Or Nothing, eller noe annet spill EA har gitt ut i løpet av de siste... tjah, to årene? Ikke? Vel, EA har funnet ut at det største markedssegmentet er fullstendig uvitende om hva et bra spill er; så lenge de har en fin lisens på esken og systemkrav som lar de aller fleste spille, blir EA fornøyd ettersom spillet da kommer til å bli kjøpt av ganske mange, uansett om det stinker eller ikke. Å klage over at EA-spill holder dårlig kvalitet er omtrent som å klage over at utgivelsene i "Musikk for godt voksne"-stativet i platesjappa er lite innovative.
 

SHDR

Gullmedlem
#9
Problemet, Yetipants, er at "Musikk for Godt Voksne"-hylla ikke er 60% av tilbudet i platebutikkene. Det er det derimot med EA. De har virkelig fantastisk mye spill på hyllene, og når folk handler spill på måfå er det god sjanse for at de trekkes mot det coveret de kjenner igjen fra kinoturen i forrige uke. Og selvsagt vil det være et EA-spill.

Det bare er sånn. Drittspill dominerer markedet, og drittspill vil nok fortsette med å dominere markedet en stund til. Dårlige spill krever veldig lite å utvikle, og dersom du tier det inn med en stor lisens så selger du nok til å recoupe utleggene dine, ganger to, uansett. Det er en lønnsom forretningsmodell. Ingen vei utenom det.