[PC] Jeg har Kickstarter-feber og den eneste kuren er å finansiere fler indiespill

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Men Lene Marle (rusten på chronotriggeren min) er jo et objekt som vi mannssjåvinister jager etter i starten av spillet! Objektifiseeeering mann! PROOF at vi kun ser på kvinner som kjøttstykker!!
PROOF at du kun ser på Chrono Trigger som stråmann?

Jeg leste Lene Marlin, forresten.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hit Awards - The Game? Vil spille.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Synnøve "April" Svabø i Den Lengste Reisen.

demake

Seksuelt godteri
Og ingen nevner Samus?
Vent, jeg gjorde.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Belønningen i første spillen var jo at du fikk se henne med mindre rustning ettersom hvor bra du gjorde det. Rett før jeg rapporterer det til voldtektsbyrået.

Det at man kunne spille som kjerring i Football Manager ble introdusert med brask og bram i 2009 eller 2010-versjonen hvis jeg husker riktig.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Men er det damelag der?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Og ingen nevner Samus?
Vent, jeg gjorde.
Tja, tjo. Tror kanskje ikke unger får så mye ut av Metroid-serien, men streit nok.

Tomas' vitser blir bare morsommere og morsommere forresten. Inb4 det er ikke vitser.

Lodin

Der Waaaah

Unfortunately, Ars Magica Video Game did not reach its funding goal by the project deadline. As a result, your $20.00 pledge has been automatically canceled and your card will not be charged.
:penga:
Vi får håpe det bliir en ting i framtiden.

Jante

privileged CIS shitlord
Mens Star Citizen har samlet sammen over seks millioner dollaz, to av dem på Kickstarter.. Blir å eie.

• A rich universe focused on epic space adventure, trading and dogfighting in first person.
  • Single Player – Offline or Online
  • (Drop in / Drop out co-op play)
  • Persistent Universe (hosted by US)
  • Mod-able multiplayer (hosted by YOU)
  • No Subscriptions
  • No Pay to Win

Terje

mostly harmless
Peter Molyneux synes ikke noen har greid å gjenskape magien fra Populous. Så derfor skal han gjøre det selv. Det skal hete Godus og trenger 450.000 imperiske for å bli en greie.

Lodin

Der Waaaah
Vent, så de 22 prosjektene ala. Curiosity de først skulle mekke er droppa nå? Og er dette det eneste skikkelige spillet de skulle mekke og så oppløses etterpå?
Jeg digger Millionbux, men ikke faen om jeg er med på å forhåndsbetale for en av pipedrømmene hans. XD