Men Lene Marle (rusten på chronotriggeren min) er jo et objekt som vi mannssjåvinister jager etter i starten av spillet! Objektifiseeeering mann! PROOF at vi kun ser på kvinner som kjøttstykker!!
Belønningen i første spillen var jo at du fikk se henne med mindre rustning ettersom hvor bra du gjorde det. Rett før jeg rapporterer det til voldtektsbyrået.
Unfortunately, Ars Magica Video Game did not reach its funding goal by the project deadline. As a result, your $20.00 pledge has been automatically canceled and your card will not be charged.
Vi får håpe det bliir en ting i framtiden.
Peter Molyneux synes ikke noen har greid å gjenskape magien fra Populous. Så derfor skal han gjøre det selv. Det skal hete Godus og trenger 450.000 imperiske for å bli en greie.
Vent, så de 22 prosjektene ala. Curiosity de først skulle mekke er droppa nå? Og er dette det eneste skikkelige spillet de skulle mekke og så oppløses etterpå?
Jeg digger Millionbux, men ikke faen om jeg er med på å forhåndsbetale for en av pipedrømmene hans.
Se der ja. "Jeg beklager at jeg lova for mye med Curiosity og at jeg alltid lover for mye, men dette spillet blir skikkelig bra ass. P.S. jeg dævver sansynligvis snart!" Og så begynte han å grine.