[PC] Jeg har Kickstarter-feber og den eneste kuren er å finansiere fler indiespill

Lodin

Der Waaaah
Nytt 7th Guest på gang til dataer og mobiler.Høres ut som de går for 3D-bakgrunner og filma skuespillere nok en gang, noe som såklart er awesome.

"In the world of The 7th Guest: 3, you will re-enter the mysterious and magical mansion, newly restored with games, puzzles and artifacts, but it is still haunted, as players will soon discover. You will learn more about what happened on that terrible night, and discover the real story and previously hidden secrets of the gaming world's most mysterious toymaker."

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jippi, nok en samling med ræva puzzles som har presis ikke en dritt å gjøre med historien, settingen eller noe som helst annet, spjåka ut med community theatre-FMV. Klarer knapt å vente (på at kickstarteren skal avsluttes uten å ha nådd målet).

The 7th Guest er nok et av de spilla du må ha "vært der" for å like, og jeg var der, men på den andre siden (Amiga var fortsatt et alternativ på den tiden).

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Eg var der. Det var ræva då òg.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Ser ikke greia. Med mindre jeg misforstår begrepet så er det en tilbakevendende klisjé. Det å si at antagonister som er enten attraktive eller uattraktive er en klisjé blir jo et litt merkelig utsagn siden en figur alltid vil være en av de to?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Skilnaden ligg i at ein nytter eitt enkelt karakterdrag til å definere ein figur; sexy og slem, stygg og slem. Dette er troper på same vis som magisk neger er det; figurar ein kan forstå fullt ut etter å ha sett dei i aksjon i cirka femten sekund. Ikkje-tl;dr-versjonar finn du her og her.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Skit son, eg vart fortalt i nynorsk.

Ellers!

E: Ikke så vprst! Men etterlyser mer årsak og virkning framfor oppramsing av eksempler. Credz for å ikke ta på seg den offerrollen hun spilte så navla på da starteren hennes var oppe.

Lodin

Der Waaaah
Harke tenkt å ta i den med en ti fots påle, men vil si det er ganske fail at hu ikke utsatte lanseringa til i dag.
Siste episode av DoubleFine dokuen er ute og ting virker mye lysere nå. De har kommi så langt at de har begynt med enkel playtesting og det er awesome å se hvordan det kommer til å se ut når det er ferdig.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Ja, førstereaksjonen min var helst :ehm: på den. Mye pga. timingen og å fyre opp starteren rett etter Torment. Regner med kickstarter fatigue blir en greie som spiller inn her.

Lodin

Der Waaaah
Påminnelse om at fyren bor i et jævla slott og har reist ut i verdensrommet. Han kan faenmeg finansiere driten sjæl. :ras:

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
De fleste har vel sett denne nå, men følte det var obligatorisk å påoste den her.

Ser bra ut! Liker veldig looken.