Jeg kan importere ting fra Hong Kong for deg

oma

Village Drunk
#22
Så spørsmålet er: Hvorfor vente 2 ukers tid for å få dobbel lagringsplass til samme pris, når du kan kjøpe deg en ekstern harddisk i tillegg som du kan bytte ut?
 
#23
Jeg så MGS 80GB varianten av PS3 når jeg var der, og den vanlige 60/80GB varianten kan jeg selvsagt kjøpe når den måtte komme - hvilken dere vil ha eller når er opp til dere :p

Selv kjøpte jeg hvit 40GB (de har grå/sølv og sort også), da jeg gir blanke i bakoverkomp. ettersom jeg har PS2, og kortleser har jeg på PCn, og gjennom XMB menyen på PS3en kan man jo enkelt streame video, bilder og musikk fra PCn. Selv har jeg lagt alt jeg eier og har av musikk, bilder og filmer/serier i Windows Media Player Library, og det går lynraskt å streame det :) (Det vet dere selvsagt x) ).
 
#26
pris for ps3 40 gb INKL alt som frakt, toll, din profit osv ?
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#28
Nei. Grønland, Europa, Midtøsten, Afrika og Australia deler samme region. Så er det en for Amerikaene, Indonesia/Malaysia/Siam, Japan og Korea, og til slutt en for resten av Asia.

Sjekk forøvrig her for hvilke blåraier som er sonefrie eller ei.


Ædit: Dette innlegget er også kjent som "jeg kan bruke wiki og google!".
 
#29
Joa, men det var siste innlegget før jeg tok kvelden. Trengte ikke den infoen før hodet traff puta for å si det sånn. Men takk anyways :tommelopp:
 
#31
pris for ps3 40 gb INKL alt som frakt, toll, din profit osv ?

@ begge:

Jeg skal sjekke det ut. _Toll_ derimot kan jeg ikke si noe om, vet ikke om pakken blir tatt i tollen eller ei. Merker den uansett som gift, og etter det er alt opp til Faith.

Fra jeg var hjemme i norge har jeg en 4-5 venner som kjopte PS3 fra Hong Kong via eBay og bare EN av de ble tatt i tollen, men man vet aldri.
 
#33
Hei du! Jeg vil gjerne spørre om du kan skaffe en DS3 PS3 kontroll til meg?
Hei :)

Ja, det kan jeg. De koster rundt en 240HKD. Jeg har ikke tid naa, for skolen er like rundt svingen, men naar jeg faar integrert (sikkert skriveleif) meg her, saa kan jeg begynne aa skaffe ting og tang ^^,
 
#34
hallo mizuti. veit du hvor mye en iphone koster der du er? og om det funker å åpne den osv?

hvis dette er litt utenfor din kjøpsgreie forstår jeg, men skader ikke å spørre.
 

oma

Village Drunk
#35
for å åpne iphoner så er det samme metode man bruker over hele linjen, uansett om det er aseatisk eller amerekansk. Pm sendt
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#37
Mens du sjekker SpeilrefleksKameraMedObjektiv(tm), hva koster en bil?
 
#39
Hva koster spill der? Bør helst være engelske hvis mulig. Er spesielt ute etter:

Heavenly Sword, Haze, Ratchet + Clank, MGS4.

Er vel sånn ca det av PS3 spill som er vits? Har Resistance og Uncharted.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#40
Bare redigerte trådtittelen litt sånn at den var litt mer informativ. As you were. :)