Ja jeg trenger altså særiøst hjelp i FarCry. Jeg har kommer såpass langt at jeg ska drepe Doyle fyren. Men det jeg sliter med er altså og komme meg på andre siden av den vulkanen eller det store krateret i midten med dem platformen over..
Jeg spiller også på Challening eller noe sånt. som er en miderste vanskelighetsgraden. Jeg har så og si prøvd alle veier over, men blir drept vær jævla gang!! Det nytter heller ikke og prøve og drepe dem, for det er altfor mange av dem.
Så er det noen her som kan hjelpe meg med noen triks osv..?
jeg har prøvd hundrevis av ganger og dør hele tiden. Jeg vet også hvor jeg skal siden jeg har kommet bort til den andre porten der, men som sakt så dør jeg hele tiden
Så jeg trenger HJELP!!!
Jeg spiller også på Challening eller noe sånt. som er en miderste vanskelighetsgraden. Jeg har så og si prøvd alle veier over, men blir drept vær jævla gang!! Det nytter heller ikke og prøve og drepe dem, for det er altfor mange av dem.
Så er det noen her som kan hjelpe meg med noen triks osv..?
jeg har prøvd hundrevis av ganger og dør hele tiden. Jeg vet også hvor jeg skal siden jeg har kommet bort til den andre porten der, men som sakt så dør jeg hele tiden

Så jeg trenger HJELP!!!