Jeg trenger

Halky

Veteran bruker ;)
#1
Ja jeg trenger altså særiøst hjelp i FarCry. Jeg har kommer såpass langt at jeg ska drepe Doyle fyren. Men det jeg sliter med er altså og komme meg på andre siden av den vulkanen eller det store krateret i midten med dem platformen over..
Jeg spiller også på Challening eller noe sånt. som er en miderste vanskelighetsgraden. Jeg har så og si prøvd alle veier over, men blir drept vær jævla gang!! Det nytter heller ikke og prøve og drepe dem, for det er altfor mange av dem.

Så er det noen her som kan hjelpe meg med noen triks osv..?
jeg har prøvd hundrevis av ganger og dør hele tiden. Jeg vet også hvor jeg skal siden jeg har kommet bort til den andre porten der, men som sakt så dør jeg hele tiden :(

Så jeg trenger HJELP!!!
 
#2
Marker med spoiler først!! :evil:

Det er tross alt mange som ikke har kommet så langt!
 
#3
sorry, men du må nok drepe dem, sånn kalarte jeg det, lurte de opp på den plattformen på begynnelsen og gjemte meg bak kanten bak den porten som åpner seg og venta til de kom og stoppa rett foran porten, så kasta jeg granater ut sånn at de tok skade... Tok mange timer...
 
#4
Opprinnelig skrevet av GombaC@01.05.2004, 21.03
Marker med spoiler først!!  :evil: 

Det er tross alt mange som ikke har kommet så langt!
Når noen trenger hjelp i ett emne inneholder det som oftest detaljer om hvor man er og hva man trenger hjelp til, med andre ord "spoilers"...
 

Halky

Veteran bruker ;)
#5
Opprinnelig skrevet av The Creature@01.05.2004, 22.42
sorry, men du må nok drepe dem, sånn kalarte jeg det, lurte de opp på den plattformen på begynnelsen og gjemte meg bak kanten bak den porten som åpner seg og venta til de kom og stoppa rett foran porten, så kasta jeg granater ut sånn at de tok skade... Tok mange timer...
Ehhh, det går bare ikke ann og drepe dem alle sammen, siden dem er så mange.. Særlig de store monsterene er vanskelige og ta.. og de tar det lang tid og ta knekken på. Så man dør nesten etter en eller 2 av de store med rocke kaster på seg. også er det dem som hopper rundt med våpen som heller ikke er så lette og ta.. Så det nytter bare ikke.. Og jeg akter ikke og sitte i flere timer på et så lite brett :p
 

Halky

Veteran bruker ;)
#7
Godt mulig det går an, men tror kommer ann på åssen våpen han hadde osv.. Side jeg ikke klarer det :p
 
#8
Jeg trudde først at det var de store rakett-monstra (Fat-Boy) som var værst, men så fant jeg ut at det var utrolig viktig å først snipe de dyra som hopper rundt, de tåler vel 2 sniperkuler om jeg ikke husker feil. For etter du har denga de, så er det ikke så vanskelig å løpe unna Fat-Boy'ene. Bare løp vekk, og strafe litt, mens du slenger ut non kuler med Jackhammern. Jackhammern (autohagla) er viktig! Den eier mest i nærkamp. Og alltid sikt på hodet til Fat-boy'ene, da dauer de 5 ganger så fort, aldri skyt dem i brystet. PS: Bruk CryVision :p
 
#9
Opprinnelig skrevet av Blind Guardian+01.05.2004, 22.05-->
<!--QuoteBegin-GombaC
@01.05.2004, 21.03
Marker med spoiler først!!  :evil: 

Det er tross alt mange som ikke har kommet så langt!
Når noen trenger hjelp i ett emne inneholder det som oftest detaljer om hvor man er og hva man trenger hjelp til, med andre ord "spoilers"... [/b]
Takk for at du opplyser om det åpenbare :)
 
#10
Hvis det er så åpenbart så skjønner jeg ikke hvorfor du begynte å mase om spoilere.

Du må nok drepe dem ja, Don. Strategien til skiNnLua er bra, nesten det samme som jeg gjorde bare at jeg brukte det svære maskin gæveret på "Fat-Boy'ene". Du får tatt flere av de små jævlene i begynnelsen med sniper hvis du er rask.

Bare konsentrer deg om å drepe alt istedet for å løpe og håpe på det beste, så finner du nok noen gode strategier til slutt.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#11
Hehe, det er lett og si ja :p Men ikke lett og gjenomføre siden jeg verken har sniperen eller det store maksingæveret og heller ikke den hagla. Jeg har foresten av våpen, M14/16 (husker ikke helt type) G36, OICW og Rocket kasteren. Så jeg sliter noe inne i helvete med det oppdraget der og jeg nekter og loade et tidligere sted i spillet siden da må jeg ta han dere Kruger en gang til.
 
#12
Altså rett før du kommer ut til monsterene er det et våpen arsenal som kan tilby deg no heftig med gunnere... DU har ikke noe annet valg enn å loade før krueger...
Han er simpel uansett
 

Halky

Veteran bruker ;)
#13
Jau jeg vet om det våpen lageret, men der var det ikke noen nye våpen... bare ammo til de våpnene jeg allerede har. Så jeg ser ikke noen vits i det...... for ikke pokker om jeg gidder og loade før han dusten siden jeg slet nok med han :p