Jenter+Spill=

#1
Opprinnelig skrevet av Foxy Mary@06.05.2004, 15.49
Samboeren til Lakitus kompis ville aldri være med å spille spill når vi samla gjengen til spillkvelder hos oss. Vi prøvde å overtale henne,men fikk alltid "nei,gidder ikke". Helt til vi fikk Mario Party 4 og Eye Toy,da ble det fart på dama da. Hun kunne ikke få spilt nok. Og forvandla seg til den bimboen da vi spilte Mario Party,for hun SKULLE være Peach. Så det finnes håp...... Bare finn frem de rette spillene.....
Jeg og! Digger Peach ^_^

Ellers er jenter som spiller spill kult det. Jeg bryr meg virkelig ikke så altfor mye, men det er mye koseligere hvis hun liker spill.
 
#3
Hahah, det er jo kampene som er halve moroa. Jenter flest suger i spill. (no offence, Foxy Lady og @zura)
 
D

Doctor Downs

Gjest
#4
Opprinnelig skrevet av Shadar@08.05.2004, 16.29
Litt i yngste laget for undertegnede, men jeg kan se dealen.

Flere piercinger?
Du hadde ikke skrevet alder på profilen din. Jeg skulle sjekke og ta forbehold men neeeida.

Btw, nabojenta viste seg å komme fort inn i både Mario Kart, Smash Bros og Street Fighter.
 

SHDR

Gullmedlem
#5
Jeg er født i det herrens år 1984, hvilket gjør meg 19, nærmere 20. Jeg har litt vanskelig med å forholde meg til mennesker som er veldig mye yngre enn meg. Lillesøsteren min er 17, og jeg synes hun er en uvitende nepe. Likevel er hun bedre enn venninnene hennes >.<

Den forrige jeg var sammen med var 22. Ikke at det gjorde henne særlig smart.

Kanskje jeg bare burde lobotomere meg.
 
#6
Det var kjæresten som mer eller mindre fikk meg til å begynne å spille selv. istedenfor at jeg skulle sitte å ergre meg over hans spillegalskap fant jeg ut at den eneste løsningen var å ta del i spillingen, noe jeg selvfølgelig ikke angrer for nå. Men det skal vel litt mer til for at vi jenter skal bli like fanatiske som dere gutta ;)
 
#7
jeg spiller egentli ikke så veldig mye... men er helt hekta på final fantasy for øyeblikket. jeg kjenner egenlig ikke så mange jenter som spiller, vet ikke hvorfor egentlig...