Jesus wept, han så prisen på Rock Band

Lodin

Der Waaaah
Dere hadde kanskje gleda dere til å vrikke på stumpen til den mye bedre utgaven av Guitar Hero? Da må du ut med en del flus gitt. Betraktlig mye mer enn for GH3.
Europe, unlike the US, will not get all of the instruments bundled together with the game.

Instead, you will have to fork out for an Instrument Edition at GBP 129.99 / EUR 169 - comprised of the drum kit, guitar and microphone - then buy the game separately for GBP 49.99 / EUR 69.99.

Anyone after the whole lot will be looking at a total of GBP 180 / EUR 240, then. That's rather more than in the US, where you can buy the game and all the instruments for USD 169 - equivalent to around GBP 85 / EUR 107.
En liten tur i valutakalkulatoren viser at det blir 1900 spenn for begge de europeiske pakkene mens amerikanera bare betaler 852. Hva i faen EA? XD
Kommer ihvertfall 23 mai til 360 og seinere til de andre maskinen.
LINKH

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Tror nok skattepengene blir brukt til å importere RB fra Videogamesplus, gitt. Har uansett savegame fra den versjonen.

Rock Band er sonefritt ja ? Da finnes det liten tvil om hvor jeg bestiller Rock Band fra..
Eller, det spørs nesten på hvor mye frakten blir på. I skrivende stund er prisen 861kr.
Og DHL er oppført som det eneste alternativet. Noen som vet vekten på denne pakken?
Blir neppe billig å sende den heller.

Har bestilt Rock Band fra Canada, og jeg må nok skuffe dere med at portoen er nok rundt 1400 kr (om jeg husker rett), så det blir knapt nok billigere med mindre du finner en bedre måte å få det inn i landet på. Og nei, på 360 er ikke Rock Band sonefritt.

Tror nok skattepengene blir brukt til å importere RB fra Videogamesplus, gitt. Har uansett savegame fra den versjonen.
Jeg skulle akkuratt til og kjøpe det selv, 169 dollars baby... men vent hva er dette? Ships only with DHL og frakten koster 250dollar.

Lodin

Der Waaaah
Vurderer å kjøpe GH3 med gitar og så bare RB spillet. Driter i synginga og trommer i første rekke uansett. :p

Da må du hvertfall ikke gjøre som jeg, kjøpe det til PS3:p

Nå syntes jeg søren kuke meg at de må gi ut en separat gitar til Rock Band på PS3!

Javel, det var som jeg trodde. Da blir det kjøpt i gode gamle Norge.
Greiere hvis noe ryker med tanke på garanti.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Faen i helvete, unnskyld språket, at det skulle bli så dyrt! Spart opp gavekort på rundt tusen, så får komme opp med resten, kjøper uansett.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det jeg lurer på er å få handla instrumentpakke i Statene og kjøpe spillet til 360 her på berget. Kan vise seg å bli en rimelig måte å få rocka litt på.

D

Deleted member 91

Gjest
Me nn å som du er tilbake fra statene uanset, så blir det ikke så veldig mye billigere? siden frakt uansett puler deg mener jeg.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Har kjenninger der borte som kunne sendt det med sånn der sneglepost over Atlanteren. Ikke så dyrt.

Lodin

Der Waaaah
Bare et rykte, men etter at EA så hvordan bæsjet traff vifta når de annonserte prisen kan det hende at de har ombestemt seg. Isåfall blir prisen for spill og instrumenter på 1340 kroner. Hakket mer levbart, men litt tvilsomt.
Gneh

D

Deleted member 91

Gjest
Tror det når jeg ser det. Uansett uaktuelt for min del pga. min trange levesituasjon, men det blir vel å spille hos en kamerat ellernoe.

Sånn apropos, hva skjedde egentlig med disse grandiøse planene om å slippe ett helt album i uka? Jeg ser det dukker opp tre og tre låter støtt og stadig for usaere, men jeg vil pløye gjennom hele album, eff eff ess.

Kilik

Lokal moderator
I helvete, jeg må nok ha dette spillet likevel. Pixies - Doolittle kommer som nedlasting i juni.

Andre album som kommer ut i løpet av året er:

Nirvana - Nevermind (TBA)
Judas Priest - Screaming For Vengeance (allerede på tirsdag)
The Cars - The Cars (mai)
The Who - Who's Next (TBA)

Prisen per album er $14.99, ca. 75 kroner. En enkeltsang er $1.99, ca. 10 kroner.

Edit: Kun i USA foreløpig selvsagt. Vi europeere får nok klare oss med Vengaboys eller noe lignende til 300 kroner tenker jeg.

Lodin

Der Waaaah
Som sagt, for de av oss som ikke har kjøpt noe next gen Guitar Hero ennå burde valget heller være RB. Selv bare med en gitar og online spilling holder det lenge. Gameplayet er identisk og playlista bare ut av boksen er overlegent bedre.

Kilik

Lokal moderator
Sangene til oppfølgeren skal . En del godbiter her.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vel vel vel. Både Everlong og Chop Suey, da skal jeg klare meg gitt.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Så greit nok ut det, men jeg aner ikke hvem halvparten av låtene er. Er ikke noen lister med artistnavn, da?