Jucied / Need for speed underground 2?

#1
Jeg har hørt at Jucied kommer til Fredag 24/09 og men er noen som har hørt noe annet eller det samme??
Og NFSU2 når kommer det?? blir det veldig likt unnatt at du kan bygge anlegg i den?? kan du f. eks style bilen innvendig`??
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#4
Jeg trodde Juiced allerede var skuppet jeg... har ikke sett det i butikken men det var i alle fall en annonse om det i forrige Gamereactor!
 
#7
Har personelig prøvd need for speed underground 2 på en demo.
Det er mye bedre en nr 1. det lover jeg dere!!
Du har et veksted hvor bilden din står. der du kan style den i de grader.
Så må du ikke lengere velge et løp. du kjører selv rundt i byen som også er veldig stor.
Så kan du eventuelt finne et sted å kjøre race. har bare spilt det 10 min men det er bra!!!!!! :tommelopp:
 
#9
Jeg prøvde demoen av Need For Speed Underground 2 som fulgte med Burnout 3. NFSU2 var direkte kjipt og bleikt i forhold til Burnout3, håper for EA sin skyld at de pusser opp spillet før de slipper det.
 
#11
Opprinnelig skrevet av GombaC@03.10.2004, 10.55
Jeg prøvde demoen av Need For Speed Underground 2 som fulgte med Burnout 3. NFSU2 var direkte kjipt og bleikt i forhold til Burnout3, håper for EA sin skyld at de pusser opp spillet før de slipper det.
111586​
hmmmm! kjipt og bleikt??!
Det er jo ikke det...!
Men vis det er din menig såå...
 
D

Deleted member 91

Gjest
#12
Opprinnelig skrevet av GombaC@03.10.2004, 10.55
Jeg prøvde demoen av Need For Speed Underground 2 som fulgte med Burnout 3.
111586​
Øøøøøø-øh? Hvorreti?

Jeg testet en demo av Juiced her om dagen. Kjedelig og tamt, elendig fartsfølelse, og antagelig den dummeste AI-en jeg har sett noensinne. Online-modusen høres litt artig ut, men selve spillet var bånn.
Gå heller for Burnout 3. ;)
 

SHDR

Gullmedlem
#13
Ah, ja. Jeg siterer meg selv hva angår NFS:UG2 også, jeg.

Need for Speed: Underground 2 er litt mer typisk Electronic Arts: flott grafikk og ikke minst en utvidet garasje, med enda flere muligheter for pimping av kjerrer, som stanger mot svak framerate og svært pinlig fartsfølelse, allerede før Burnout 3 ble satt opp mot det. Spillet ser godt ut, men den manglende skademodelleringen og en pinlig GTA3-aktig storbycruising mellom oppdrag koblet med den lave hastigheten gjør at selve kjøringen blir alt annet enn spennende. Mens hastigheten nok ikke blir så veldig mye høyere i den ferdige versjonen gjøres det regning med at framerateproblemene jevnes ut. Det blir nok aldri mer enn 30 FPS, men faktum er at denne tittelen handler mer om bilbygging, livsstil og teknikk heller enn den kjappe, adrenalinpumpende racingopplevelsen.

Spill Burnout 3, dere. Evig mye bedre.
 
#15
Hvor gamle er dere egentli a?
Meste parten av ungdommer i dag syntes alt sånt er kult, og hva er ikke kulere en å stasje bilen fult ut, så etterpå cruise rundt i byen vis du vil det, snakke med folk of få råd om de beste stedene å kjøre street race på. skaffe seg nye deler.. Byen er jo stor oxo.

Men, men folk har vær sin mening men jeg tror det spillet blir en stoooor suksess.
 
#17
Opprinnelig skrevet av Scarface@04.10.2004, 20.44
Ikke alle som liker "bling bling"-bilspill som jeg kaller det.

Jeg syns det suger. Burnout 1/2/3 er mye bedre.
112182​
Etter din mening det;)
Veldig mange syntes det er utrolig fett.
 
#18
Opprinnelig skrevet av Shadar@02.10.2004, 18.14
Jeg kjøpte Outrun 2 i dag. Vet du hva det gjør meg til? Uendelig mye mer hardcore enn dere.

:tommelopp:
111383​
Er Outrun 2 verdt å kjøpe, Shadar.. Elsket jo Outrun før, men er tiden forbi?

Fikk 8'er i Gamereactor så jeg!!!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#19
Opprinnelig skrevet av Daniel;)+04.10.2004, 21.42-->
Hvor gamle er dere egentli a?[/b]
Jeg er seksogseksti år gammel, og det eneste som gir meg glede er sviskesaft og gammeldans.<!--QuoteBegin-Daniel:(

folk har vær sin mening men jeg tror det spillet blir en stoooor suksess.
Det tror jeg også. Dessverre. Spillet blir ikke noe fett av den grunn.
 
#20
Opprinnelig skrevet av GombaC@03.10.2004, 10.55
Jeg prøvde demoen av Need For Speed Underground 2 som fulgte med Burnout 3. NFSU2 var direkte kjipt og bleikt i forhold til Burnout3, håper for EA sin skyld at de pusser opp spillet før de slipper det.
111586​
Jeg er helt enig med deg. NFSU2 var rett og slett bare noe dritt.