Jucied / Need for speed underground 2?

SHDR

Gullmedlem
#21
Hvor gamle er dere egentli a?
Meste parten av ungdommer i dag syntes alt sånt er kult, og hva er ikke kulere en å stasje bilen fult ut, så etterpå cruise rundt i byen vis du vil det, snakke med folk of få råd om de beste stedene å kjøre street race på. skaffe seg nye deler.. Byen er jo stor oxo.

Men, men folk har vær sin mening men jeg tror det spillet blir en stoooor suksess.
Vel, jeg er gammel nok til å se på bil som et noe tungvint transportmiddel som koster for mye å holde, og med god nok smak til å synes NFSU er dumt. Akkurat som Def Jam er dumt. EA sikter seg inn på ungdommen, og forsøker å bruke ungdommens egen kool-kultur, som bare ikke funker. Det er akkurat som om NRK skulle prøvd å gjøre MTV eller TV3 plutselig skulle ha Audun Vinger og Per Heimly i et matprogram. Det blir ikke trendy av den grunn.

At NFSU er treigt og generisk ved siden av å være harry gjør at det lett passerer under min radar, helt til EA sender det etter meg og jeg må skrive en omtale ...

QUOTE(Shadar @ 02.10.2004, 18.14)
Jeg kjøpte Outrun 2 i dag. Vet du hva det gjør meg til? Uendelig mye mer hardcore enn dere.
:tommelopp:
*



Er Outrun 2 verdt å kjøpe, Shadar.. Elsket jo Outrun før, men er tiden forbi?

Fikk 8'er i Gamereactor så jeg!!!
Jeg synes det er hyperknall, men det er ikke noe for entusiaster som ønsker seg en realistisk opplevelse. Spillet handler om å kjøre Ferrari langs nydelige baner, ta drøye brekksladder gjennom drøye svinger, og eventuelt utføre lodne oppgaver for jenta som sitter på med deg. Det kan være å ta ENDA mer brekksladder, unngå å kræsje, kjøre i et spesielt felt, ta igjen flere biler, sladde i en skarp vinkel så jenta kan ta bilder av store hjerter i veikanten(!) og mye mer. Det er artig, og det er arkade. Det er ingenting realistisk med spillet. Og det er det som gjør det så deilig ... Eurogamer gav det også en 8.

Juiced fikk forøvrig en 5 av Edge.
 
#22
Opprinnelig skrevet av Shadar@02.10.2004, 18.14
Jeg kjøpte Outrun 2 i dag. Vet du hva det gjør meg til? Uendelig mye mer hardcore enn dere.

:tommelopp:
111383​

Jeg har også kjøpt OutRun 2. Gud så fantastisk. Blir nesten rørt :flau:
Hvor langt har du kommet?

Hør på Shadar og meg folkens. Dette spillet er en ordentlig partystarter. Spillkveld meg gutta, potegul og cola, det er tingen.

PS. Synes musikken er skikkelig hardcore.
 

Lodin

Der Waaaah
#23
For de som måtte ha interesse av det så ser det ut som rettighetene til Juiced er kjøpt opp av THQ, men at de ikke vil klare å gi det ut før etter juletider.
LINKH
 
#24
Fartsfølelsen i NFS:U var fin den.

Med mindre man er kjerring da. (Bruke kameravinkel bak bilen og ikke den foran grillen)
 
#26
hei.. jeg lurer på hvor du har fått prøvd jucied.. jeg har ventet på det siden 3/9-2004 når det skulle komme første gangen, men det siste jeg har hørt er 11/12-2004 men blir sikkert utsatt ennå mer..
Tror du THE FAST AND THE FURIOUS kommer til Norge da?? spillet altså.. :totomleropp:
 
#28
Jeg hører at Juiced først kommer i starten på neste år!!

Nå er dte visst stor krangel om rettighetene til å gi det ut!

Acclaim gutta har visst blitt Xclaim og ønsker å gi ut spillet selv.
Ja ja, de pengene fører med seg mye krangling!! Hva med å tenke på oss som venter på spillet????
 
#29
juiced skal visst ikke være så veldig bra( 69 % i PCGW) men NFSU: 2 derimot, det blir saker det. en stor by som man kan utforske helt for seg selv og ulinært gameplay. bedre blir det ikke.
 
#31
Juiced skal nå bli gitt ut av THQ og utgivelsesdatoen har blitt satt til sommeren 2005.
 
#32
Opprinnelig skrevet av Daniel;)+03.10.2004, 15.09-->
<!--QuoteBegin-GombaC
@03.10.2004, 10.55
Jeg prøvde demoen av Need For Speed Underground 2 som fulgte med Burnout 3. NFSU2 var direkte kjipt og bleikt i forhold til Burnout3, håper for EA sin skyld at de pusser opp spillet før de slipper det.
111586​
hmmmm! kjipt og bleikt??!
Det er jo ikke det...!
Men vis det er din menig såå...
111680​
[/b]
det er faktisk sant, demo som følger med burnout 3 suger maks.. Det er kjempe kjedelig..

men noen som vet om vi kan sette på "spinners" på Nfsu2?
 
#33
Spilte NFSU2 på X-Box hos en kamerat for litt siden, det var ok.. men jeg synes NFSU1 var kulere på starten. Jeg håper det tar seg opp på NFSU2, fordi jeg digger NFS spilla. Og det er fett med Street Racing kulturen!
 
#34
Need For Speed serien har gått nedenom og hjem siden utgivelsen av det første Underground spillet. Det toppet seg med Need For Speed Porsche Unleashed på PC, NFSHP2 var brukbart som en oppfølger til det originale NFSHP. De skulle bygd videre på erfaringen fra Porsche Unleashed (eller Porsche 2000).

legg merke til at jeg ikke snakker om PSone utgaven av Porsche Unleashed, forskjellen mellom PC og PSone versjonen er enorm. PSone-versjonen var tragisk, det var ikke PC-versjonen.