Og rettingen er ferdig!
En ting som ikke ble helt slik jeg så for meg var å telle brofists så det utgår dessverre i poengtellingen i år :/ På egen bruker kan man sjekke "brofists received" men man kan visst ikke det på andre brukere så hvis det blir noe likt opplegg neste år får deltagere ta en telling etter endt quis ellers så blir det kanskje lettere med bonus poeng på innlegg eller.no som er lettere å telle i etterkant.
Resultatene:
@Lodin 53 Tredje mest poeng, fisemink get!
@Shinra85 50
@Thinaran 66 Mest poeng, Shine get!
@Terje 28
@Kleevah 54 Nest mest poeng, kudos get!
@Klaymen 36
@Buggz 36
@Kyllingmannen 21
@Houseman 24
@ZorgX 18
@Yetipants 19
@SirkusMartin 5
Men som alltids må man også ha en dose flaks, og de tre som får en hard pakke er:
*Trommehvirvel*
1. premie: Klaymen
2. premie: Kleevah
3. premie: Houseman
Gratulerer så mye! Send meg en oppdatert adresse og en premie sendes i deres generelle retning. Takk til alle igjen for innsatsen og mye tidbits av ymse info i svarene selv om dere ikke alltids kunne svare på spørsmålene, og beklager for lite respons på selve svarene fra min side. Etter en 16 timers dag i går og en 13 timers i dag er jeg endelig i rute for å kunne dra hjem i morgen og feire nyttår med venner og familie så det blir en knall avslutning på året for min del, og jeg håper dere alle også får en knall start på neste år.
PS:
For de som lurer på hva slags sort magi som må til for å vinne så er dette hvordan trekningen utføres:
PPS: Det var 3 poeng for hvert riktige svar, med planlagt ett poeng for hver brofist, men det ble litt for mye styr denne gang.
PPPS: Wow, dette er faktisk den syvende julequisen. Trodde ikke det var så mange